
Mercedes-Benz C 180 W 202 (1996)мнението ви
Започната от suf_effe, 13 сеп 2011 - 15:26:16
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 септември 2011 - 15:26
здравейте,
предлагат ми Mercedes-Benz C 180 W 202 (1996),какво е мнението ви за този автомобил.аз карам CЕ200 и съм много доволен,карам и БМВ 520I-подръжката при него е голяма(поне за мене в сравнение с MB-CE200).интересувам се подръжката и слабите страни на Ц-класата какви са и мога ли да му сложа обикновено газово или става само газов инжекцион?
предлагат ми Mercedes-Benz C 180 W 202 (1996),какво е мнението ви за този автомобил.аз карам CЕ200 и съм много доволен,карам и БМВ 520I-подръжката при него е голяма(поне за мене в сравнение с MB-CE200).интересувам се подръжката и слабите страни на Ц-класата какви са и мога ли да му сложа обикновено газово или става само газов инжекцион?
#2
Публикувано 13 септември 2011 - 20:43
Карай си ЦЕ-то колега, Ц-класата няма да ти даде нищо повече, освен още две врати и теснотия.здравейте,
предлагат ми Mercedes-Benz C 180 W 202 (1996),какво е мнението ви за този автомобил.аз карам CЕ200 и съм много доволен,карам и БМВ 520I-подръжката при него е голяма(поне за мене в сравнение с MB-CE200).интересувам се подръжката и слабите страни на Ц-класата какви са и мога ли да му сложа обикновено газово или става само газов инжекцион?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Публикувано 13 септември 2011 - 21:17
Ами,да но въпроса е,че "CE" вече доста остаря на години.
#4
Публикувано 13 септември 2011 - 21:33
Ти си знаеш колега, с тоя модел нямам опит, но имах 190 1.8 и беше железно.Ами,да но въпроса е,че "CE" вече доста остаря на години.
Предполагам Ц-то ще е с електронен инжекцион, но тук има разбиращи от газ, които щете посъветват.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#5
Публикувано 13 септември 2011 - 22:03
Колата става с обикновена газова уредба,но е по-добре да се сложи газов инжекцион-не е наложително,но е препоръчително.
Аз лично този мотор изобщо не го харесвам и не те съветвам да взимаш цедка с тоя мотор.Гори доста и е най-куция мотор монтиран на 202.Бръмчи,работи на доста високи обороти и не върви.Доста бавно набира и се изпреварва трудно,особено ако е пълна.Абе с две думи динамиката и вървежа е отчайващ,но е здрава и не претенциозна.Бих взел ако е бензинова някой от компресорите.Разхода им е абсолютно същия,но вървежа на 200 компресор е доста добър и няма нищо общо с 180.Купето определено му тежи и това се усеща в първите изминати 100-тина метра седнал зад волана на 180-то.Ако караш обаче спокойно и бавно и не вдигаш повече от 130км,то това няма да ти пречи и колата ще гори нормално при лежерно шофиране.
Двигателя е здрав и надежден,проблема е само в комутатора-често дефектира и е доста скъпичък.Ако въпросния комутатор е наред скачай.
Мнението е лично и е натрупано от опит с такава 202-ка.Не целя да обида никой и не искам да се заяждам.Не ангажирам никого с писаното по-горе.
Аз лично този мотор изобщо не го харесвам и не те съветвам да взимаш цедка с тоя мотор.Гори доста и е най-куция мотор монтиран на 202.Бръмчи,работи на доста високи обороти и не върви.Доста бавно набира и се изпреварва трудно,особено ако е пълна.Абе с две думи динамиката и вървежа е отчайващ,но е здрава и не претенциозна.Бих взел ако е бензинова някой от компресорите.Разхода им е абсолютно същия,но вървежа на 200 компресор е доста добър и няма нищо общо с 180.Купето определено му тежи и това се усеща в първите изминати 100-тина метра седнал зад волана на 180-то.Ако караш обаче спокойно и бавно и не вдигаш повече от 130км,то това няма да ти пречи и колата ще гори нормално при лежерно шофиране.
Двигателя е здрав и надежден,проблема е само в комутатора-често дефектира и е доста скъпичък.Ако въпросния комутатор е наред скачай.
Мнението е лично и е натрупано от опит с такава 202-ка.Не целя да обида никой и не искам да се заяждам.Не ангажирам никого с писаното по-горе.
#6
Публикувано 13 септември 2011 - 22:14
да,благодаря ви за мненията колеги
#7
Публикувано 12 декември 2011 - 23:07
Здравеите!Ако не е проблем искам да кажа и тук при вас,че се продава Мерцедес Ц200 1995г. със всички екстри за модела.Колата е в отлично състояние много е пазена и гледана!!!Ако някой има желание да разбере повече за автомобила да пише ЛС или да се обади на тел:0879284552.Има и снимки,желаещите да се свържат!!!
#8
Публикувано 12 декември 2011 - 23:17
Здравеите!Ако не е проблем искам да кажа и тук при вас,че се продава Мерцедес Ц200 1995г. със всички екстри за модела.Колата е в отлично състояние много е пазена и гледана!!!Ако някой има желание да разбере повече за автомобила да пише ЛС или да се обади на тел:0879284552.Има и снимки,желаещите да се свържат!!!
Колега форума си има раздел купува/продава автомобили мерцедеси, който се намира най- отдолу.Прочети всички правила и публикувай обявата си там съгласно правилата на форума.Снимките са задължителни.

By Batev
#9
Публикувано 13 декември 2011 - 02:16
Николайче, има толко неистини, че не искам да влизам в дебат, да не цапам темата на колегата.Колата става с обикновена газова уредба,но е по-добре да се сложи газов инжекцион-не е наложително,но е препоръчително.
Аз лично този мотор изобщо не го харесвам и не те съветвам да взимаш цедка с тоя мотор.Гори доста и е най-куция мотор монтиран на 202.Бръмчи,работи на доста високи обороти и не върви.Доста бавно набира и се изпреварва трудно,особено ако е пълна.Абе с две думи динамиката и вървежа е отчайващ,но е здрава и не претенциозна.Бих взел ако е бензинова някой от компресорите.Разхода им е абсолютно същия,но вървежа на 200 компресор е доста добър и няма нищо общо с 180.Купето определено му тежи и това се усеща в първите изминати 100-тина метра седнал зад волана на 180-то.Ако караш обаче спокойно и бавно и не вдигаш повече от 130км,то това няма да ти пречи и колата ще гори нормално при лежерно шофиране.
Двигателя е здрав и надежден,проблема е само в комутатора-често дефектира и е доста скъпичък.Ако въпросния комутатор е наред скачай.
Мнението е лично и е натрупано от опит с такава 202-ка.Не целя да обида никой и не искам да се заяждам.Не ангажирам никого с писаното по-горе.
Но, разхода градско на газ 13л., магистрално 8л. с включ. климатик, смесено 9-10л., къде го чу това бръмчене, ти да ни с мислиш че караш състезателна С класа?!Комутатора не е проблемен, а еко кабелите, но те са до 95г. Айде стига...
Кои модел няма болни места?! Твоят дизел няма ли? Ами ще ти кажа, поддръжката на един дизел е в пъти по-скъп от един бензинов двигател. "Куц" кон който вдига 210км на магистралата, за конете си е повече от добре.И аз бих карал едно AMG.

Колата за парите си е супер от към екстри и возия.
Този пост е редактиран от Богомил: 13 декември 2011 - 02:21
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
#10
Публикувано 20 декември 2011 - 10:46
Без да се натрапвам искам да подкрепя мнението на Богомил - С180 (преди фейслифта 1997г.) с PMS управление е нарочен в БГ като "куц кон". Но вижте в руските форуми - там точно този модел се цени най-високо и е предпочитан, а "братята" са добри разбирачи по мое мнение. Това е най-икономичният от поредицата бензинови модели и никак не може да се нарече тромав (за AMG съм съгласен и не бива да се сравнява). Най-често лошото мнение за този модел идва от несъответствието на адаптора за типа на бензина и горивото, което наливаме по нашите бензиностанции. Обзалагам се, че малцина са прочели номера на този адаптор (това е "тапата", която се слага отгоре на комутатора в предната част между двата куплунга. Има осем типа адаптори за различните бензини и наличие/отсъствие на катализатор. Може да се нарече "октан-коректор". При HFM моторите този проблем е избегнат чрез датчик за детонации и автоматично пригаждане на характеристиките на запалването към качеството на бензина. Колегите, които са "по-навътре" в компютърното управлеие знаят и могат да модифицират този адаптор, като си подбират оптималното (по-тяхно усмотрение) съпротивление на този адаптор.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни