Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Mercedes-Benz C 180 W 202 (1996)мнението ви


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 suf_effe

suf_effe

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bourgas;Бургас
  • Автомобил:
    ex-W124 CE200;ex-E39 520I;
    W203 C180 Kompressor

Публикувано 13 септември 2011 - 15:26

здравейте,
предлагат ми Mercedes-Benz C 180 W 202 (1996),какво е мнението ви за този автомобил.аз карам CЕ200 и съм много доволен,карам и БМВ 520I-подръжката при него е голяма(поне за мене в сравнение с MB-CE200).интересувам се подръжката и слабите страни на Ц-класата какви са и мога ли да му сложа обикновено газово или става само газов инжекцион?
  • 0

#2 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 13 септември 2011 - 20:43

здравейте,
предлагат ми Mercedes-Benz C 180 W 202 (1996),какво е мнението ви за този автомобил.аз карам CЕ200 и съм много доволен,карам и БМВ 520I-подръжката при него е голяма(поне за мене в сравнение с MB-CE200).интересувам се подръжката и слабите страни на Ц-класата какви са и мога ли да му сложа обикновено газово или става само газов инжекцион?

Карай си ЦЕ-то колега, Ц-класата няма да ти даде нищо повече, освен още две врати и теснотия.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#3 suf_effe

suf_effe

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bourgas;Бургас
  • Автомобил:
    ex-W124 CE200;ex-E39 520I;
    W203 C180 Kompressor

Публикувано 13 септември 2011 - 21:17

Ами,да но въпроса е,че "CE" вече доста остаря на години.
  • 0

#4 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 13 септември 2011 - 21:33

Ами,да но въпроса е,че "CE" вече доста остаря на години.

Ти си знаеш колега, с тоя модел нямам опит, но имах 190 1.8 и беше железно.
Предполагам Ц-то ще е с електронен инжекцион, но тук има разбиращи от газ, които щете посъветват.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#5 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 13 септември 2011 - 22:03

Колата става с обикновена газова уредба,но е по-добре да се сложи газов инжекцион-не е наложително,но е препоръчително.
Аз лично този мотор изобщо не го харесвам и не те съветвам да взимаш цедка с тоя мотор.Гори доста и е най-куция мотор монтиран на 202.Бръмчи,работи на доста високи обороти и не върви.Доста бавно набира и се изпреварва трудно,особено ако е пълна.Абе с две думи динамиката и вървежа е отчайващ,но е здрава и не претенциозна.Бих взел ако е бензинова някой от компресорите.Разхода им е абсолютно същия,но вървежа на 200 компресор е доста добър и няма нищо общо с 180.Купето определено му тежи и това се усеща в първите изминати 100-тина метра седнал зад волана на 180-то.Ако караш обаче спокойно и бавно и не вдигаш повече от 130км,то това няма да ти пречи и колата ще гори нормално при лежерно шофиране.
Двигателя е здрав и надежден,проблема е само в комутатора-често дефектира и е доста скъпичък.Ако въпросния комутатор е наред скачай.
Мнението е лично и е натрупано от опит с такава 202-ка.Не целя да обида никой и не искам да се заяждам.Не ангажирам никого с писаното по-горе.
  • 1

#6 suf_effe

suf_effe

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bourgas;Бургас
  • Автомобил:
    ex-W124 CE200;ex-E39 520I;
    W203 C180 Kompressor

Публикувано 13 септември 2011 - 22:14

да,благодаря ви за мненията колеги
  • 0

#7 na4ko92

na4ko92

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 12 декември 2011 - 23:07

Здравеите!Ако не е проблем искам да кажа и тук при вас,че се продава Мерцедес Ц200 1995г. със всички екстри за модела.Колата е в отлично състояние много е пазена и гледана!!!Ако някой има желание да разбере повече за автомобила да пише ЛС или да се обади на тел:0879284552.Има и снимки,желаещите да се свържат!!!
  • 0

#8 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 декември 2011 - 23:17

Здравеите!Ако не е проблем искам да кажа и тук при вас,че се продава Мерцедес Ц200 1995г. със всички екстри за модела.Колата е в отлично състояние много е пазена и гледана!!!Ако някой има желание да разбере повече за автомобила да пише ЛС или да се обади на тел:0879284552.Има и снимки,желаещите да се свържат!!!


Колега форума си има раздел купува/продава автомобили мерцедеси, който се намира най- отдолу.Прочети всички правила и публикувай обявата си там съгласно правилата на форума.Снимките са задължителни.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#9 Богомил

Богомил

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 430 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:България

Публикувано 13 декември 2011 - 02:16

Колата става с обикновена газова уредба,но е по-добре да се сложи газов инжекцион-не е наложително,но е препоръчително.
Аз лично този мотор изобщо не го харесвам и не те съветвам да взимаш цедка с тоя мотор.Гори доста и е най-куция мотор монтиран на 202.Бръмчи,работи на доста високи обороти и не върви.Доста бавно набира и се изпреварва трудно,особено ако е пълна.Абе с две думи динамиката и вървежа е отчайващ,но е здрава и не претенциозна.Бих взел ако е бензинова някой от компресорите.Разхода им е абсолютно същия,но вървежа на 200 компресор е доста добър и няма нищо общо с 180.Купето определено му тежи и това се усеща в първите изминати 100-тина метра седнал зад волана на 180-то.Ако караш обаче спокойно и бавно и не вдигаш повече от 130км,то това няма да ти пречи и колата ще гори нормално при лежерно шофиране.
Двигателя е здрав и надежден,проблема е само в комутатора-често дефектира и е доста скъпичък.Ако въпросния комутатор е наред скачай.
Мнението е лично и е натрупано от опит с такава 202-ка.Не целя да обида никой и не искам да се заяждам.Не ангажирам никого с писаното по-горе.

Николайче, има толко неистини, че не искам да влизам в дебат, да не цапам темата на колегата.
Но, разхода градско на газ 13л., магистрално 8л. с включ. климатик, смесено 9-10л., къде го чу това бръмчене, ти да ни с мислиш че караш състезателна С класа?!Комутатора не е проблемен, а еко кабелите, но те са до 95г. Айде стига...
Кои модел няма болни места?! Твоят дизел няма ли? Ами ще ти кажа, поддръжката на един дизел е в пъти по-скъп от един бензинов двигател. "Куц" кон който вдига 210км на магистралата, за конете си е повече от добре.И аз бих карал едно AMG. :whistle2
Колата за парите си е супер от към екстри и возия.

Този пост е редактиран от Богомил: 13 декември 2011 - 02:21

  • 1
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum

"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.

#10 ikarlo

ikarlo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 105 Мнения:
  • Автомобил:
    W202, C180, 1995, Esprit (но никъде не пише), цвят "среднощна синева"

Публикувано 20 декември 2011 - 10:46

Без да се натрапвам искам да подкрепя мнението на Богомил - С180 (преди фейслифта 1997г.) с PMS управление е нарочен в БГ като "куц кон". Но вижте в руските форуми - там точно този модел се цени най-високо и е предпочитан, а "братята" са добри разбирачи по мое мнение. Това е най-икономичният от поредицата бензинови модели и никак не може да се нарече тромав (за AMG съм съгласен и не бива да се сравнява). Най-често лошото мнение за този модел идва от несъответствието на адаптора за типа на бензина и горивото, което наливаме по нашите бензиностанции. Обзалагам се, че малцина са прочели номера на този адаптор (това е "тапата", която се слага отгоре на комутатора в предната част между двата куплунга. Има осем типа адаптори за различните бензини и наличие/отсъствие на катализатор. Може да се нарече "октан-коректор". При HFM моторите този проблем е избегнат чрез датчик за детонации и автоматично пригаждане на характеристиките на запалването към качеството на бензина. Колегите, които са "по-навътре" в компютърното управлеие знаят и могат да модифицират този адаптор, като си подбират оптималното (по-тяхно усмотрение) съпротивление на този адаптор.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни