Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Обезвъздушаване - помагайтеW210 M111


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 11 септември 2011 - 11:02

Приятели съжалявам, че се налага да Ви занимавам с моята кола, ама вече вдигнах ръце...
Така значи повечето от вас знаят, че ми протече тапа на блока - на четвърти цилиндър от страната на всмукателните колектори. Свалихме с брат ми всичката карантия - рейки с дюзи, дросел, колектори, вакууми, с зор избихме тапата, с зор и връзки я намерихме и купихме, сглобихме всичко и колата запали. Дотук добре! Обаче ми изписва 2 грешки - недостатъчно антифриз и температура на маслото. Парно грее ама не е както преди, което ме навежда на мисълта,че имам въздух в системата, което е нормално при положение, че източих блока. Не ми отчита температура на водата. В показанието на климатроника не изписва градуси, а показва Е - Еmpty демек. Как да го разкарам тоя въздух? Радиатора е топъл тоест термостата отваря, обаче водата в казанчето е студена, което ме насочва към капачката на разширителния съд. Баси знам ли и аз wtf се случва :kill_myself
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#2 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 11 септември 2011 - 12:54

Тя сама се обезвъздушава.Ако наистина има въздух и не излиза,помъкни малко маркуча на парното,или отвий датчика за водата.По принцип,след като отвори термостата,форсираш малко и всичко си е ок.Показател е парното,правилно си се ориентирал.
  • 1
Никога не оставям магарето си в калта.

#3 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 септември 2011 - 13:04

Я ми се обади, или си включи телефона... да ти кажа какво да направиш, и ако стане, ще го напишеш и тук... просто не ми се пише а и е дълго за обяснение :)
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#4 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 11 септември 2011 - 13:09

или отвий датчика за водата

Датчика го отвих... Уви - стига вода до него, значи или съм му прецакал кабела, или имам някаква грешка в компа. Васо ме посъветва да отворя термостата, което още не съм направил, ама май ще се наложи, пък дано излязат мехурчета оттам.
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#5 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 11 септември 2011 - 13:26

Я ми се обади, или си включи телефона... да ти кажа какво да направиш, и ако стане, ще го напишеш и тук... просто не ми се пише а и е дълго за обяснение :)

Нямам зарядно - утре ще ти звънна :coolgrin
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#6 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 септември 2011 - 13:35

Тогава пиша тук :)

Както и Дилян ти е казал, системата се самообезвъздушава, няма пробки, няма нищо...
но, понякога остават мехури в блока или в радиатора за парното, които се вадят трудно.
А с мехур в блок е опасно и рискуваш да направиш беля...
какво да направиш, качваш колата някъде под наклон, просто предницата да е вдигната нагоре, може и с крикове.
взимаш една фуния но да е голяма, и с широка тръба, за да заседне в казанчето, тя ще ти е най високата точка.
пълниш е до горе и палиш колата, и я оставяш така, след като отвори термостатите, подай газ и задръж... трябва да почне да излиза въздуха, ще го видиш във фунията.
ако не намериш фуния, пробвай и с пластмасово шише, номера е да уплътни хубаво гърлото на казанчето и да е на високо, за да е най високата точка.
и задължително го напълни почти до върха, а като почне да излиза въздуха и падне нивото, допълвай.

Мисля, че ме разбра за какво говоря, ако има нещо ми звънни.
  • 1

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#7 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 11 септември 2011 - 13:50

Благодаря! Гаража ми е подземен, така че имам наклон. Сега слизам долу да я пробвам схемата.
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#8 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 11 септември 2011 - 16:06

остави тази вечер колата с отворена капачка
утре сутринта долей до нивото и си готов;
  • 1

#9 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 12 септември 2011 - 09:21

Седя каляската запалена 10мин на сериозен наклон в гаража - мехури ИЧ. Седя цяла нощ с отворена тапа - ефект пак никакъв. Перките на климатика се включват, което не ми харесва грам. Днес ще сваля термостата вече, да видя ще изскочи ли въздух, а и да го видя в тенджерата дали работи пущиняка.
И пак конкретен въпрос - нормално ли е течноста в казанчето да е студена? Да я запаля ли без термостат? :kill_myself
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#10 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 септември 2011 - 10:26

Не е нормално, трябва да е прилично гореща в казанчето.
Аз имах такъв проблем със старото БМВ-то едно време, но се изчерпваше до въздушен мехур на входа на парното. В резултат, отпред яйца да вариш, вътре студ.

На един зверски наклон, сигурно половин час държах на 2000 оборота с картон пред радиатора, да кипне малко чайника. Е излезе мамка му.
На Мерцовете е много лесно с това отделно казанче.

Пробвай пак да източиш, бутни я до баира с вирната муцуна и наливай пак. Иначе само си късаш нервите. Поне аз това бих направил.
  • 1

#11 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 септември 2011 - 10:38

ХМ,аз мисля че след като има парно,всичко е наред а Мишката е обърнал някой посоки на токовете за меренето... :dontknow

Мишка,насочи вниманието си към двойните буксички...
  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#12 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 12 септември 2011 - 11:56

Парно има бате, ама не е като хората, а че имам някаква разправия с токовете е ясно. Не може да запаля кола преседяла цяла нощ и на секундата да ми светка темп. на маслото... Трябва да занулявам грешки, но това, че парното е лабаво, студеното казанче и работещи перки не е на хубаво ич.
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#13 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 12 септември 2011 - 20:28

Въздух на Мерцедес,се вади,с форсиране на мотора,след като е отворил термостата.Термостата е отворил,като пари предния радиатор.След като е стоплил радиатора,няма как да не е отворил термостата,и там да се задържа въздух.Има един по-тънък маркуч,който е от термостата към казанчето.Провери да не е запушен.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#14 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 12 септември 2011 - 20:55

Мишо източи целата манджа както ти писа Коцето,свали термостата и го свари за да не правиш всичкото това няколко пъти.След това наливай и пали мотора,после доливай бавно.Ако всичко е наред за 15-20 мин. с малко форсиране колата ще е ток.
  • 0

#15 aalexieff

aalexieff

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W124 2.5 D 1987 продаден
    W210 E300 D 1996 продаден
    Mitsubishi Colt IV 1.3 1995 продаден
    Mitsubishi Colt VI 1.5 2005
    Renault Clio III 2007
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 септември 2011 - 12:03

Мишо, оправи ли "проблема"?

Дано да си го оправил, защото знам какво е да не ти е в ред колата.
С поздрав
  • 0
W210 E300 D 1996
W124 and E300




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни