Така значи повечето от вас знаят, че ми протече тапа на блока - на четвърти цилиндър от страната на всмукателните колектори. Свалихме с брат ми всичката карантия - рейки с дюзи, дросел, колектори, вакууми, с зор избихме тапата, с зор и връзки я намерихме и купихме, сглобихме всичко и колата запали. Дотук добре! Обаче ми изписва 2 грешки - недостатъчно антифриз и температура на маслото. Парно грее ама не е както преди, което ме навежда на мисълта,че имам въздух в системата, което е нормално при положение, че източих блока. Не ми отчита температура на водата. В показанието на климатроника не изписва градуси, а показва Е - Еmpty демек. Как да го разкарам тоя въздух? Радиатора е топъл тоест термостата отваря, обаче водата в казанчето е студена, което ме насочва към капачката на разширителния съд. Баси знам ли и аз wtf се случва
Обезвъздушаване - помагайтеW210 M111
Started by Мишо, 11 Sep 2011 - 11:02:53
19 replies to this topic
#1
Posted 11 September 2011 - 11:02
Приятели съжалявам, че се налага да Ви занимавам с моята кола, ама вече вдигнах ръце...
Така значи повечето от вас знаят, че ми протече тапа на блока - на четвърти цилиндър от страната на всмукателните колектори. Свалихме с брат ми всичката карантия - рейки с дюзи, дросел, колектори, вакууми, с зор избихме тапата, с зор и връзки я намерихме и купихме, сглобихме всичко и колата запали. Дотук добре! Обаче ми изписва 2 грешки - недостатъчно антифриз и температура на маслото. Парно грее ама не е както преди, което ме навежда на мисълта,че имам въздух в системата, което е нормално при положение, че източих блока. Не ми отчита температура на водата. В показанието на климатроника не изписва градуси, а показва Е - Еmpty демек. Как да го разкарам тоя въздух? Радиатора е топъл тоест термостата отваря, обаче водата в казанчето е студена, което ме насочва към капачката на разширителния съд. Баси знам ли и аз wtf се случва
Така значи повечето от вас знаят, че ми протече тапа на блока - на четвърти цилиндър от страната на всмукателните колектори. Свалихме с брат ми всичката карантия - рейки с дюзи, дросел, колектори, вакууми, с зор избихме тапата, с зор и връзки я намерихме и купихме, сглобихме всичко и колата запали. Дотук добре! Обаче ми изписва 2 грешки - недостатъчно антифриз и температура на маслото. Парно грее ама не е както преди, което ме навежда на мисълта,че имам въздух в системата, което е нормално при положение, че източих блока. Не ми отчита температура на водата. В показанието на климатроника не изписва градуси, а показва Е - Еmpty демек. Как да го разкарам тоя въздух? Радиатора е топъл тоест термостата отваря, обаче водата в казанчето е студена, което ме насочва към капачката на разширителния съд. Баси знам ли и аз wtf се случва

Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#2
Posted 11 September 2011 - 12:54
Тя сама се обезвъздушава.Ако наистина има въздух и не излиза,помъкни малко маркуча на парното,или отвий датчика за водата.По принцип,след като отвори термостата,форсираш малко и всичко си е ок.Показател е парното,правилно си се ориентирал.
Никога не оставям магарето си в калта.
#3
Posted 11 September 2011 - 13:04
Я ми се обади, или си включи телефона... да ти кажа какво да направиш, и ако стане, ще го напишеш и тук... просто не ми се пише а и е дълго за обяснение
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#4
Posted 11 September 2011 - 13:09
Датчика го отвих... Уви - стига вода до него, значи или съм му прецакал кабела, или имам някаква грешка в компа. Васо ме посъветва да отворя термостата, което още не съм направил, ама май ще се наложи, пък дано излязат мехурчета оттам.или отвий датчика за водата

Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#5
Posted 11 September 2011 - 13:26
Нямам зарядно - утре ще ти звъннаЯ ми се обади, или си включи телефона... да ти кажа какво да направиш, и ако стане, ще го напишеш и тук... просто не ми се пише а и е дълго за обяснение

Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#6
Posted 11 September 2011 - 13:35
Тогава пиша тук
Както и Дилян ти е казал, системата се самообезвъздушава, няма пробки, няма нищо...
но, понякога остават мехури в блока или в радиатора за парното, които се вадят трудно.
А с мехур в блок е опасно и рискуваш да направиш беля...
какво да направиш, качваш колата някъде под наклон, просто предницата да е вдигната нагоре, може и с крикове.
взимаш една фуния но да е голяма, и с широка тръба, за да заседне в казанчето, тя ще ти е най високата точка.
пълниш е до горе и палиш колата, и я оставяш така, след като отвори термостатите, подай газ и задръж... трябва да почне да излиза въздуха, ще го видиш във фунията.
ако не намериш фуния, пробвай и с пластмасово шише, номера е да уплътни хубаво гърлото на казанчето и да е на високо, за да е най високата точка.
и задължително го напълни почти до върха, а като почне да излиза въздуха и падне нивото, допълвай.
Мисля, че ме разбра за какво говоря, ако има нещо ми звънни.
Както и Дилян ти е казал, системата се самообезвъздушава, няма пробки, няма нищо...
но, понякога остават мехури в блока или в радиатора за парното, които се вадят трудно.
А с мехур в блок е опасно и рискуваш да направиш беля...
какво да направиш, качваш колата някъде под наклон, просто предницата да е вдигната нагоре, може и с крикове.
взимаш една фуния но да е голяма, и с широка тръба, за да заседне в казанчето, тя ще ти е най високата точка.
пълниш е до горе и палиш колата, и я оставяш така, след като отвори термостатите, подай газ и задръж... трябва да почне да излиза въздуха, ще го видиш във фунията.
ако не намериш фуния, пробвай и с пластмасово шише, номера е да уплътни хубаво гърлото на казанчето и да е на високо, за да е най високата точка.
и задължително го напълни почти до върха, а като почне да излиза въздуха и падне нивото, допълвай.
Мисля, че ме разбра за какво говоря, ако има нещо ми звънни.
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#7
Posted 11 September 2011 - 13:50
Благодаря! Гаража ми е подземен, така че имам наклон. Сега слизам долу да я пробвам схемата.

Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#8
Posted 11 September 2011 - 16:06
остави тази вечер колата с отворена капачка
утре сутринта долей до нивото и си готов;
утре сутринта долей до нивото и си готов;
#9
Posted 12 September 2011 - 09:21
Седя каляската запалена 10мин на сериозен наклон в гаража - мехури ИЧ. Седя цяла нощ с отворена тапа - ефект пак никакъв. Перките на климатика се включват, което не ми харесва грам. Днес ще сваля термостата вече, да видя ще изскочи ли въздух, а и да го видя в тенджерата дали работи пущиняка.
И пак конкретен въпрос - нормално ли е течноста в казанчето да е студена? Да я запаля ли без термостат?
И пак конкретен въпрос - нормално ли е течноста в казанчето да е студена? Да я запаля ли без термостат?

Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#10
Posted 12 September 2011 - 10:26
Не е нормално, трябва да е прилично гореща в казанчето.
Аз имах такъв проблем със старото БМВ-то едно време, но се изчерпваше до въздушен мехур на входа на парното. В резултат, отпред яйца да вариш, вътре студ.
На един зверски наклон, сигурно половин час държах на 2000 оборота с картон пред радиатора, да кипне малко чайника. Е излезе мамка му.
На Мерцовете е много лесно с това отделно казанче.
Пробвай пак да източиш, бутни я до баира с вирната муцуна и наливай пак. Иначе само си късаш нервите. Поне аз това бих направил.
Аз имах такъв проблем със старото БМВ-то едно време, но се изчерпваше до въздушен мехур на входа на парното. В резултат, отпред яйца да вариш, вътре студ.
На един зверски наклон, сигурно половин час държах на 2000 оборота с картон пред радиатора, да кипне малко чайника. Е излезе мамка му.
На Мерцовете е много лесно с това отделно казанче.
Пробвай пак да източиш, бутни я до баира с вирната муцуна и наливай пак. Иначе само си късаш нервите. Поне аз това бих направил.
#11
Posted 12 September 2011 - 10:38
ХМ,аз мисля че след като има парно,всичко е наред а Мишката е обърнал някой посоки на токовете за меренето... 
Мишка,насочи вниманието си към двойните буксички...
Мишка,насочи вниманието си към двойните буксички...
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#12
Posted 12 September 2011 - 11:56
Парно има бате, ама не е като хората, а че имам някаква разправия с токовете е ясно. Не може да запаля кола преседяла цяла нощ и на секундата да ми светка темп. на маслото... Трябва да занулявам грешки, но това, че парното е лабаво, студеното казанче и работещи перки не е на хубаво ич.

Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#13
Posted 12 September 2011 - 20:28
Въздух на Мерцедес,се вади,с форсиране на мотора,след като е отворил термостата.Термостата е отворил,като пари предния радиатор.След като е стоплил радиатора,няма как да не е отворил термостата,и там да се задържа въздух.Има един по-тънък маркуч,който е от термостата към казанчето.Провери да не е запушен.
Никога не оставям магарето си в калта.
#14
Posted 12 September 2011 - 20:55
Мишо източи целата манджа както ти писа Коцето,свали термостата и го свари за да не правиш всичкото това няколко пъти.След това наливай и пали мотора,после доливай бавно.Ако всичко е наред за 15-20 мин. с малко форсиране колата ще е ток.
#15
Posted 15 September 2011 - 12:03
Мишо, оправи ли "проблема"?
Дано да си го оправил, защото знам какво е да не ти е в ред колата.
С поздрав
Дано да си го оправил, защото знам какво е да не ти е в ред колата.
С поздрав
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage








