Предната чистачка - нужда от помощ
Започната от headbush, 09 сеп 2011 - 22:35:39
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 септември 2011 - 22:35
Имам три основни проблема с предната чистачка...
1. Не работи първа степен
2. Спира не в крайното си положение, а когато завъртя лоста и я изключа. Тоест мога да я спра във всяко положение.
3. Като поработи малко и се измаря
Един човек провери и презапои релето ... нямаше разлика, каза ми да си погледна ръчката... не съм я гледал.
Вие какво мислите, колеги?
1. Не работи първа степен
2. Спира не в крайното си положение, а когато завъртя лоста и я изключа. Тоест мога да я спра във всяко положение.
3. Като поработи малко и се измаря
Един човек провери и презапои релето ... нямаше разлика, каза ми да си погледна ръчката... не съм я гледал.
Вие какво мислите, колеги?
#3
Публикувано 09 септември 2011 - 23:42
Да погледни тези пластини - те са 3 на брой имат едни пъпки като чукче и наковалня......тези пъпки опират в т.нар. писти, ако една от тях не прави контакт се получават описаните от теб симптоми. Но за тази цел ще трябва да свалиш чистачката.
#4
Публикувано 10 септември 2011 - 00:06
не обръщате внимание на номер 3....
щом се измаря, значи яко се товари.
проблемът ти е в зъбния полумесец в централното тяло на чистачката.
онова тумбестото. пълно е с кал. разглабяне и смазване.
щом се измаря, значи яко се товари.
проблемът ти е в зъбния полумесец в централното тяло на чистачката.
онова тумбестото. пълно е с кал. разглабяне и смазване.
#5
Публикувано 11 септември 2011 - 00:01
Благодаря за отзивчивите отговори, ще се занимая да се пробвам с ремонта й... Релето на първата степен щрака, което ме навежда на мисълта че не е то! така че като я отворя и профилактирам ще пиша пак!
#6
Публикувано 03 ноември 2011 - 13:48
Здравейте, за да не отварям нова тема, реших да пиша тук. Проблема ми е следния. Преди като беше много горещо ми се включваше чистачката сама и след 1-2 км. каране се нормализираше всичко. Сега е още по-лошо ... Чистачката се включва когато си иска, дори и бих казал, че постоянно е включена. Някой знае ли какъв може да е проблема и как да го отстраня?
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ
#7
Публикувано 04 ноември 2011 - 09:17
Чистачката се включва когато си иска, дори и бих казал, че постоянно е включена. Някой знае ли какъв може да е проблема и как да го отстраня?
Е, поне проблема не е свързан с големи зелени!
Две са местата от където идва проблема......единият е лоста, другият електромеханичният превключвател в механизма на чистачката. Така: Понеже лостчето е по-сръткавата работа а и то седи на сухо....аз първо бих извадил механизма...бих го почистил,смазал и проследявайки електрическата му част,бих се надявал да открия проблема в него. Ще си личи!
Ако и ти стигнеш до подобно решение...облепи стъклото със дебел и широк скоч. Често колеги които го правят за първи път...при демонтажа несъзнателно правят шупла ....от нея тръгва лъч и се стига до нов джам.
Успех!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Публикувано 23 май 2012 - 10:12
Аз мисля да разглобявам чистачката през почивните дни защото се уморява, на какво да обърна внимание за да не спукам прозореца при демонтажа защото ще го правя за първи път, а вече имам една шупла на стъклото
#9
Публикувано 23 май 2012 - 10:25
Когато свалиш корите и гумените лайсни ще се оголи долният край на джама.....там, точно по края му ще трябва да облепиш по-дебеличко.
Механизма на чистачката е леко подпъхнат под джама и когато отвиеш гайките които го държат...при демонтажа и монтажа трябва да пазиш долният ръб.
Ако нещо зациклиш....0877577566 звънни за жокер.
Механизма на чистачката е леко подпъхнат под джама и когато отвиеш гайките които го държат...при демонтажа и монтажа трябва да пазиш долният ръб.
Ако нещо зациклиш....0877577566 звънни за жокер.
Този пост е редактиран от бай Васил: 23 май 2012 - 10:26
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Публикувано 23 май 2012 - 10:58
Благодаря, попринцип ти си ми най-големия Жокер, а пък и на много други колеги
#11
Публикувано 28 май 2012 - 09:23
Аз понеже свалях всичко в тази област за да стигна до моторчето за парното понеже не работеше е накрая се оказа че е нямало смисъл да разглобявам понеже се оказа от бушон за който не знаех.Та като свалих чистачката на лостовия механизъм има една ябълка която беше пълна с боклуци изчистих ги сложих грес и от тогава спря да се мъчи.
#12
Публикувано 28 май 2012 - 11:02
През почивните дни свалих чистачката и гресирах всички подвижни звена на лостовия механизъм, и има подобрение, но не съм на 100% доволен, за това пак ще я свалям и 200E-16V ако можеш ми обясни коя е тази ябълка, защото аз не се опитвах с откачам лостчетата и за това не съм видял ябълка.
Другото което е, че с търсачката във форума намерих това: http://www.202tech.c...owto/wiper.html но моята чистачка не е точно същата. Това което ме интересува е как се сваля капака който е над оптегачите където чистачката подскача ( снимка 2 и 3 ). Разликата е в това че при мен липсват двата отвора на снимка 2 а вместо тях отдолу има два винта и след като ги отвия капака е все още захванат някаде и незнам как да го освободя.
Другото което е, че с търсачката във форума намерих това: http://www.202tech.c...owto/wiper.html но моята чистачка не е точно същата. Това което ме интересува е как се сваля капака който е над оптегачите където чистачката подскача ( снимка 2 и 3 ). Разликата е в това че при мен липсват двата отвора на снимка 2 а вместо тях отдолу има два винта и след като ги отвия капака е все още захванат някаде и незнам как да го освободя.
#13
Публикувано 28 май 2012 - 12:50
През почивните дни свалих чистачката и гресирах всички подвижни звена на лостовия механизъм, и има подобрение, но не съм на 100% доволен, за това пак ще я свалям и 200E-16V ако можеш ми обясни коя е тази ябълка, защото аз не се опитвах с откачам лостчетата и за това не съм видял ябълка. Другото което е, че с търсачката във форума намерих това: http://www.202tech.c...owto/wiper.html но моята чистачка не е точно същата. Това което ме интересува е как се сваля капака който е над оптегачите където чистачката подскача ( снимка 2 и 3 ). Разликата е в това че при мен липсват двата отвора на снимка 2 а вместо тях отдолу има два винта и след като ги отвия капака е все още захванат някаде и незнам как да го освободя.
Аз там не съм се пробвал да раглобявам ама и мойта не е като тази но ще хубаво да смажеш и армотисиорчето протсто го напръскай с нещо смазващо и устойчиво на влага аз използвам това http://www.taurus-bg.../jig-a-loo.html много е ефективно и има много други приложения.Аз бях го взел от шел в софия на околовръстното за Перник само че в посока Бургас ще го има и по други места. за ябълката за която говорех ще я видиш като разглобиш доста неща и да изватиш целия механизъм, чистачката с моторчето е там е тази ябълка.Виж във форума тема за смяна на филтъра на климатика за да стигнеш до там трябва да махаш чистачката,там един колега е показал как се разглобява всичко.малко сложно е за обяснение по лесно е с снимков материал ако няма в този форум виж по другите форуми за мерцедес.
#14
Публикувано 28 май 2012 - 13:51
Ок, това е ясно със свалянето, ако някой е отварял централния капак с телескопите за подскачане да каже какъв е "Чалъма"
#15
Публикувано 28 май 2012 - 14:45
Нещо лесно беше, обаче не мога да се сета ся...даже излизах да погледна .....разгледай, ше го отгатнеш.
.....имам някъв спомен че можеше да се свали и без да се маха основата, обаче трябва да откачиш рамото.
.....имам някъв спомен че можеше да се свали и без да се маха основата, обаче трябва да откачиш рамото.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни