напиши си вина и ще ти кажа какво е релето
а и други колеги също могат да го проверят
но това няма да ти оправи вървенето
има теми доста подробни за механичните
инжекции прочети ги или си направи нова
има колеги които са много в час и ще ти помогнат
ама така като гледат авс и не се включват

Не работи ABS след паднал акумулатор
Started by headbush, 08 Sep 2011 - 11:55:47
17 replies to this topic
#16
Posted 12 September 2011 - 18:06
#17
Posted 04 October 2011 - 23:55
напиши си вина и ще ти кажа какво е релето
а и други колеги също могат да го проверят
но това няма да ти оправи вървенето
има теми доста подробни за механичните
инжекции прочети ги или си направи нова
има колеги които са много в час и ще ти помогнат
ама така като гледат авс и не се включват
В действителност се оказа релето ... от друга кола, но дори и някога да е работило на тази, при мен даваше постоянно захранване на АБС-а и моторчето за празен ход и като не я запаля повече от еди колко си часа акумулатора пада и съответно като я запля лампата свети АБС!
Благодаря на всички включили се! Това реле явно може да създава всякакви по вид неприятности...е и приятности, разбира се!
#18
Posted 05 October 2011 - 10:14
Тези релета с двата бушона, имат един НПН транзистор към клема 15, който активира двете намотки.
Транзисторът на това беше опукал и седеше отворен от всяко към всяко краче. Затова релето винаги даваше напрежение на изводи 87Л и 87Е, независимо дали на контакт или не.
Транзисторът на това беше опукал и седеше отворен от всяко към всяко краче. Затова релето винаги даваше напрежение на изводи 87Л и 87Е, независимо дали на контакт или не.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users