Колеги, да споделя проблема (190Е - 85г.) и евентуално ако някой има идея за какво иде реч: преди 10-тина дена ми изгасна осветлението на таблото и аз порових тук във форума, открих нещо по темата от сорта на "...заминал си е реостата...". Въздъхнах и си викам "Ще трябва пак да свалям гадното табло", но тогава нямах ник`во време и вчера най-накрая проимах, та взех и слезнах да пусна първо една прахосмукачка, че вътре беше станало кочина. Накрая си отворих капака за да изсмуча тоновете листа в коша на акумулатора и коша с бушонната кутия - ръгах накрайника м/у кабели, маркучета и т.н. Приключих с чистенето и седнах зад волана с отверка в ръка, но ми мина идеята да пробвам преди това какво става и включих габаритите - о-о-о чудо , осветлението проработи :. Като всяко чудо и това не изтрая дълго, днес следобед като се прибирах към къщи пак не светна и вече ме вбеси : - лошото е, че като се прибрах вече беше се смрачило и не ставаше да се разглобява. Много мразя разни техники да се самооправят - винаги проблема си остава скрит и се появява когато най-малко очакваш , това с осветлението на таблото е "малкият дявол" и не е от съдбоносно значение, но въпреки всичко си има нужда от него. Молбата ми е ако някой се е сблъсквал с този шантав проблем, да сподели :
Осветлението на таблото -странно явление?!?!?
Започната от tatuncho, 30 окт 2006 - 19:15:41
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 октомври 2006 - 19:15
#2
Публикувано 30 октомври 2006 - 19:54
Първото което идва на ум е лоша маса :Dn: после корозирали предпазители или както спомена реостата.Пробва ли да го развъртиш и разкършиш?
#3
Публикувано 01 ноември 2006 - 07:25
На таблото отзад ми беше прекъснат един мост, и майстора го запой, и каза че ми е бил изгорял бушон в таблото.
#4
Публикувано 01 ноември 2006 - 11:43
Я пробвай врътката да я развъртиш
там дефектира реостатчето - като врътнеш в друга позиция - засилена или намалена яркост и ВСИЧКО СВЕТВА :
там дефектира реостатчето - като врътнеш в друга позиция - засилена или намалена яркост и ВСИЧКО СВЕТВА :
#5
Публикувано 01 ноември 2006 - 19:30
Реостата със сигурност не е дефектирал, защото когато случайно светна таблото, аз го развъртях да видя дали бачка и си работеше перфектно - плавно намаляване и увеличаване, без ник`ви трептения и запецвания. Лоша маса също отпада (според мен), защото няма и 3 месеца от както съм свалял таблото за да си оправя стържештият скоростомер и тогава съм почистил, пристегнал и третирал с контактен спрей абсолютно всички контакти и съединения. Предполагам, че колегата Veni® ще излезе отново прав и целият проблем е свързан с бушон (нали споменах, че чистих коша под челното стъкло от листа и докато съм ръчкал с мущука на прахосмукачката, явно съм раздрусал по-силно кутията на бушоните и той е сработил, а на другият ден след джуркане по софийските офроуд трасета отново е избягал контакта ). Ще поровя в бушоните и ще пиша за резултата
#6
Публикувано 07 ноември 2006 - 18:21
Първо да се извиня, че толкова време не писах нищо по темата, ама ми се скапа нета и няколко дена бях яхнал метлата, но сега съм на линия, та по темата... колега Veni®, след обстойно разглеждане и проучване на бушонното табло установих, че в гнездо №3 няма никакъв бушон (на капака под този номер пише: Zusatzluftung и е заградено в скоби. Всички други бушони изглеждаха като сега сложени, но въпреки всичко ги изчистих всичките един по един, както и контактните пластини - резултата беше нулев : . Два дни по-късно (т.е. вчера) включвам аз лампионите и о-о-о таблото свети :, викам си "споко, утре пак няма да работи", но уви и днес отново работеше и не спира - чудя се до кога ли ще работи, защото не се е оправило от ровенето ми по бушоните, а от само себе си ... направо отврат си е тая работа с тоците, уф-ф-ф-ф... : Последно на ум ми идва пак тази маса и дали не се губи, но при положение, че наистина се губи, останалите прибори и лампи по таблото как работят?!? :Dn:
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни