Колко масло събира 111 940
Започната от commodore, 29 авг 2011 - 18:29:08
19 мнения по тази тема
#1
Публикувано 29 август 2011 - 18:29
Здравейте!
Предстой ми да сменям ,за първи път маслото на бенца.В магазинът от който си взех маслото и филтъра,моичето,което продаваше не можа да ми отговори,колко масло ми събира двигателя.Някой колега ако може да сподели колко литра масло събира мотора?Колата е СЕ200 2.0 16 мотора е 111940.Благодаря предварително!
Предстой ми да сменям ,за първи път маслото на бенца.В магазинът от който си взех маслото и филтъра,моичето,което продаваше не можа да ми отговори,колко масло ми събира двигателя.Някой колега ако може да сподели колко литра масло събира мотора?Колата е СЕ200 2.0 16 мотора е 111940.Благодаря предварително!
#2
Публикувано 29 август 2011 - 19:52
5.5л до горе заедно с филтъра.
Взимай една 5-литрова туба и си готов
Взимай една 5-литрова туба и си готов
#3
Публикувано 29 август 2011 - 19:55
Заводски му дават 5.8л.
Не хапи този,който може да те изяде.
#5
Публикувано 18 октомври 2011 - 15:20
По каталог го дават:
мин - 4,8
мах - 5,8
мин - 4,8
мах - 5,8
#6
Публикувано 18 октомври 2011 - 15:51
5300 и си в играта
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#8
Публикувано 18 октомври 2011 - 21:07
А бе аз днеска смених малото на 124 220 м111 и събра точно 5л до макс.....и то го източвах 2 часа при положение че колата не е палена 4/5 дена.... а,и друго....вдигах я и на крик от дясно за да се изцеди колкото може повече.
Ае ся де?
Ае ся де?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 18 октомври 2011 - 21:17
На М111.940 не съм сменявал масло, но на М102.963; М111.942 и М111.944 съм сменявал многократно, събират 5,5л до макс, аз винаги взимам туба от 5л и маслото стига на 3-4мм под максимума, мноооого над минимума и над средата, това е абсолютно достатъчно за каране до следващата смяна. Винаги съм си купувал по 5л освен за 124-ката където взимах по 6, защото имаше нужда от доливане.
За да не се чудят някои ще поясня:
М102.963- 2000/8 клапана 122коня стария на 124-ката
М111.942- 2000/16 клапана 136 коня, новия мотор на очиларката го слагат.
М111.944- 2000/16клапана с компресор 192 коня, слага се на С, на CLK и на Е класи.
За да не се чудят някои ще поясня:
М102.963- 2000/8 клапана 122коня стария на 124-ката
М111.942- 2000/16 клапана 136 коня, новия мотор на очиларката го слагат.
М111.944- 2000/16клапана с компресор 192 коня, слага се на С, на CLK и на Е класи.
#10
Публикувано 18 октомври 2011 - 21:28
Утре ще меря сутринта и ще кажа точно,но сипах една цяла 5л туба и беше малко над максимума. След запалване и пълнене на филтъра показа малко под максимума...демек утре докато стече ще е на макс.
А разликата в цифрите на моторите 111 мисля че няма значение за количеството масло.
А разликата в цифрите на моторите 111 мисля че няма значение за количеството масло.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#11
Публикувано 18 октомври 2011 - 21:32
И аз така мисля за М111, даже съм сигурен, ще погледна какво пише в Аутодатата за всеки случай, но аз винаги съм наливал точно една 5л туба и нито грам повече.Утре ще меря сутринта и ще кажа точно,но сипах една цяла 5л туба и беше малко над максимума. След запалване и пълнене на филтъра показа малко под максимума...демек утре докато стече ще е на макс.
А разликата в цифрите на моторите 111 мисля че няма значение за количеството масло.
#12
Публикувано 18 октомври 2011 - 21:51
То нали мотора не може да се източи тоталка,вътре остава доста масло. Дали в каталозите не е казано че събира /5.5 примерно/ ама след ремонт,когато мотора е сух . А?
Утре ще кажа с точност до милимунда!
Ама кво да кажа като и предната ми 2.0 м111 събираше не повече от 5 л. до макс.
Утре ще кажа с точност до милимунда!
Ама кво да кажа като и предната ми 2.0 м111 събираше не повече от 5 л. до макс.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#13
Публикувано 19 октомври 2011 - 09:56
Вече съм на 4 смени на масло,мотор 111,940 и винаги когато сменям събира 5.8л.
Купувам си всеки път 6л. и винаги остават 0.200л. в еднолитровата туба.Маслото е на максимума точно до червения ограничител.
Да не би да има някаква разлика в картерите или в маслените филтри?
Винаги си взимам филтър по спецификация.
Сменям маслото само чрез източване,не с изсмукване.
Купувам си всеки път 6л. и винаги остават 0.200л. в еднолитровата туба.Маслото е на максимума точно до червения ограничител.
Да не би да има някаква разлика в картерите или в маслените филтри?
Винаги си взимам филтър по спецификация.
Сменям маслото само чрез източване,не с изсмукване.
Не хапи този,който може да те изяде.
#14
Публикувано 19 октомври 2011 - 10:46
Autodata потвърди това което знам и съм чел в книжките на колите си:
М111 с филтъра събира 5.5л масло
М111 с филтъра събира 5.5л масло
Прикачени файлове
#15
Публикувано 19 октомври 2011 - 14:11
Наистина имат значение картера и масления филтър за милилитрите,но докато карах бензиновия си Е220(М111)купувах 6 литра и ми оставаше около 0.5л.в бутилката.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни