Колко масло събира 111 940
Започната от commodore, 29 авг 2011 - 18:29:08
19 мнения по тази тема
#16
Публикувано 19 октомври 2011 - 19:26
Оказа се че Павката е най-прав,а мисля че и някой друг колега го беше споменал.
Добре изцеден мотор 111 събира 5.8л!
Може би при мен роля изигра все още навирената задница и почти неосезаемият наклон от едната страна на моя навес. Днес обърнах колата и влях още 800гр. до макс.
Добре изцеден мотор 111 събира 5.8л!
Може би при мен роля изигра все още навирената задница и почти неосезаемият наклон от едната страна на моя навес. Днес обърнах колата и влях още 800гр. до макс.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#17
Публикувано 04 ноември 2011 - 20:48
Не знам дали е мястото тук за този въпрос, но все пак: До къде трябва да е маслото на пръчка? Аз онзи ден го сменях. След като го източих максимално събра 5,350 някъде и застана точно в средата м/у макс и мин. Трябва ли задължително да е на максимума? Друг въпрос: Към масления филтър имаше гумено уплътнение, което разбрах за къде е, но също така имаше и една шайба, която така и не разбрах къде трябва да сложа?
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#18
Публикувано 04 ноември 2011 - 21:55
Да не е една жълта тая шайба, колега?Не знам дали е мястото тук за този въпрос, но все пак: До къде трябва да е маслото на пръчка? Аз онзи ден го сменях. След като го източих максимално събра 5,350 някъде и застана точно в средата м/у макс и мин. Трябва ли задължително да е на максимума? Друг въпрос: Към масления филтър имаше гумено уплътнение, което разбрах за къде е, но също така имаше и една шайба, която така и не разбрах къде трябва да сложа?
Иначе по спецификация М111 събира 5,5л масло http://mb-info.ru/liquids/typ/210.htm в този източник грешки не съм видял...
Вероятно ако се цеди една седмица ще влезе 5,8л но за нормална смяна трябва да се налее под 5,5л...5-5,3л е Ок...
Ето какво пише на капачката на М111.942
http://img263.images.../dsc01344ds.jpg
тоест опасно е да надвишаваме макс отметката...под макса трябва да е и над средата...
ето още малко литература
http://www.mb-e.ru/w210/184.htm
ето още малко кое и как е...
http://www.mb-e.ru/w210/185.htm
и докато се ровех попаднах на нещо дето не ме изненада http://www.mb-e.ru/w210/183.htm след 07. 1997г на мерцедеси със система ASSYST вграждат сензор за следене на метал в маслото...
Один из индикаторов «старения» масла — содержание в нем частиц железа, которое резко возрастает уже после 5000 км при движении на короткие расстояния. Mercedes-Benz разработал специальный сенсорный датчик. Он нагревается при повышенном или пониженном уровне масла, определяет время необходимой замены масла, а также изменение структуры масла, например присадки в нем металла, топлива или охлаждающей жидкости, и предупреждает об этом водителя.
Този пост е редактиран от polaris: 04 ноември 2011 - 22:12
#19
Публикувано 04 ноември 2011 - 22:08
Жълтата "шайба" е новата ти "гарнитурка" за пробката.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#20
Публикувано 05 ноември 2011 - 11:12
Благодаря за информацията! За следващата смяна ще знам
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни