221цата е невероятна ама е много скъпа,а 221цата е найстина добър избор.аз пък бих си взел 220ка или при първа възможност 221, защо не влизат в избора за кола незнам...
W211 vs. ML
Started by Сандо, 28 Aug 2011 - 21:36:45
22 replies to this topic
#16
Posted 31 August 2011 - 00:40
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#17
Posted 01 September 2011 - 11:00
W211ката е по-добрият избор за теб. Перфектната кола за извънградско, доста по-нисък разход, по-комфортна и пъргавината си я има.. ML е наистина много добра кола, но ако не смяташ да използваш 4х4 според мен няма смисъл..
#18
Posted 15 September 2011 - 18:59
Мисля да отида да се огледам в тази 211-ска http://nfs.mobile.bg...4209&f1=details
Като за начало ще видя дали ми харесва на външен вид, че на снимките изглежда супер, ама всички знаем, че совите не винаги са това, което са... После ще чакам мойта свръзка да се върне от морето, за да проверим автомата, че там съм гол и бос. След това диагностики и тям подобни и ако се окаже читава и и свалиме една хилядарка, що пък да не я взема?
Някой с мнение? Пък и ако има някой разбиращ и с желание да даде рамо с един оглед от ваша страна, почерпката ще е голяма!
Като за начало ще видя дали ми харесва на външен вид, че на снимките изглежда супер, ама всички знаем, че совите не винаги са това, което са... После ще чакам мойта свръзка да се върне от морето, за да проверим автомата, че там съм гол и бос. След това диагностики и тям подобни и ако се окаже читава и и свалиме една хилядарка, що пък да не я взема?
Някой с мнение? Пък и ако има някой разбиращ и с желание да даде рамо с един оглед от ваша страна, почерпката ще е голяма!
#19
Posted 15 September 2011 - 21:37
Кога мислиш да я гледаш, не че съм разбирач, ама 4 очи виждат повече от две...Мисля да отида да се огледам в тази 211-ска http://nfs.mobile.bg...4209&f1=details
Като за начало ще видя дали ми харесва на външен вид, че на снимките изглежда супер, ама всички знаем, че совите не винаги са това, което са... После ще чакам мойта свръзка да се върне от морето, за да проверим автомата, че там съм гол и бос. След това диагностики и тям подобни и ако се окаже читава и и свалиме една хилядарка, що пък да не я взема?
Някой с мнение? Пък и ако има някой разбиращ и с желание да даде рамо с един оглед от ваша страна, почерпката ще е голяма!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#20
Posted 15 September 2011 - 22:24
211 е красива, елегантна и удобна кола. Ако ще караш в града и по магистрали е по-удачния вариант. Ако зимата ходиш по планините, имаш вила в затънтен регион, теглиш каравани и прочие МЛ-а е с предимство. Джипът също така е удобство с по-високата позиция на шофьора, по разбитите улици, за качване по бордюри и т.н., но пък на магистралата не му е силата.
Преди няколко дена за пръв път карах МЛ (280 CDI, 2007г) и останах приятно изненадан.
Както вече са казали колегите разликата между двата модела е доста голяма и според мен избора зависи най-много от предпочитанията и нуждите на водача. Аз лично бих взел една E270 или E320, ако трябваше да избирам за себе си.
Преди няколко дена за пръв път карах МЛ (280 CDI, 2007г) и останах приятно изненадан.
Както вече са казали колегите разликата между двата модела е доста голяма и според мен избора зависи най-много от предпочитанията и нуждите на водача. Аз лично бих взел една E270 или E320, ако трябваше да избирам за себе си.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.
#21
Posted 15 September 2011 - 23:38
Колега и аз съм твърдо за Е–класата,защо не погледнеш тази–http://www.cars.bg/u453807
#22
Posted 15 September 2011 - 23:59
А има ли смисъл да чупиш Е класа за 15000лв като можеш да чупиш такава (W210) да кажем за 6000лв ?
И аз се бях засилил да си продавам колата и да взимам 211 ... но след като се возих на 3 такива (220 , 270 и 320-това много върви) ... и на 220/270 и 320 от W210 модела ... да ти кажа освен по-модерния салон нищо друго не ми направи по-добро впечатление.
Може пък да съм свикнал на возията на 140ката ... знае ли човек?
ML съм карал 5 дни бензинов 320 ... е такъв Спринтер повече НЕ искам да шофирам
И аз се бях засилил да си продавам колата и да взимам 211 ... но след като се возих на 3 такива (220 , 270 и 320-това много върви) ... и на 220/270 и 320 от W210 модела ... да ти кажа освен по-модерния салон нищо друго не ми направи по-добро впечатление.
Може пък да съм свикнал на возията на 140ката ... знае ли човек?
ML съм карал 5 дни бензинов 320 ... е такъв Спринтер повече НЕ искам да шофирам
#23
Posted 17 September 2011 - 09:46
Не бих гледал ТАЗИ преди да се запозная със съдържанието на една папка с надпис "ДЕЛО" във връзка с автомобил закупен при посредничеството на същия търговец през 2010 г.: CLS 350 CDI, 2009 - понастоящем арестуван в чужбина.Мисля да отида да се огледам в тази 211-ска http://nfs.mobile.bg...4209&f1=details
Не стига това, но се оказа, не само че не е от първи собственик, но и че е била с десен волан, преработвана в братската СССР
Печелившият още заеква когато се сети...
А всичко изглеждаше перфектно - документи, автомобил, бе всичко.
За вината на търговеца предстои да се произнесе компетентния орган - да не се подразбира от написаното.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users