Премахване на катализатор на Ц200 Компресор
Започната от pArFe7u, 27 авг 2011 - 12:50:02
21 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 август 2011 - 12:50
Има ли тънкости в махането на катализатора (ламбди сонди и такива чудеса) или просто отивам в сервиза махам катализатора и слагам резонатор и си карам работата ? Колата е Ц200 Компресор Елеганс 98 година.
#2
Публикувано 27 август 2011 - 13:16
Просто махаш, въпросът е какво ще сложиш на негово място, че иначе ще ти падне мозъка от дрънчене
#3
Публикувано 27 август 2011 - 13:35
ами мисля да сложа резонаторно гърне навозих се на шумна кола .... 190-ката ми беше като ралиджийка
#4
Публикувано 27 август 2011 - 14:06
Плашат ме тука че изгаряла ламбда сондата като се махне катализатора ... аз до колкото знам като се запуши катализатора се развива по голяма температура в системата и за това гори но изкажете и вие мнение ?
#5
Публикувано 27 август 2011 - 14:25
Тези простотии ти ги говорят хора, които дори не са си направили труда да погледнат къде се намира сондата на твоя двигател. Виж я къде е и ще разбереш защо няма да имаш проблем със нея. А и не че нещо, но на база лични наблюдения, всички над 10г. сонди, които съм виждал, вече са лениви. Въпреки че работят все още, са доста бавни.
#6
Публикувано 27 август 2011 - 15:16
Изгаряла сондата друг път- изгарят им мозъците в кухите картуни на тия където ти ги говорят тия работи.
Няма никакъв проблем да махнеш катализатора НО колата става доста шумна след това. Добавянето на резонатор донякъде решава проблема, ама само донякъде
Няма никакъв проблем да махнеш катализатора НО колата става доста шумна след това. Добавянето на резонатор донякъде решава проблема, ама само донякъде
#7
Публикувано 27 август 2011 - 15:39
Мдам, нищо "заводско" не може да я обезшуми. Само custom върши работа.
#8
Публикувано 27 август 2011 - 16:01
и последен въпрос Резонатора се намира веднага след двете гърнета дето са едно до друго нали Смисъл такъв че катализатора не са тея въпросни две гърнета.
#9
Публикувано 27 август 2011 - 17:12
Ооо ти си с двата катализатора значи. Точно двете едно до друго са ти катализаторите. Успех с обезшумяването.
#10
Публикувано 28 август 2011 - 06:50
Ами защо като подам рязко газ първо забива муцуната тогава се изпъва и оборотите ми играят като седя на място да не някой да го е махнал тоя катализатор преди мене и ламбдата да се бърка нещо :?
#11
Публикувано 28 август 2011 - 11:43
Този ти дефект,няма нищо общо с катализатори и разни ламбда сонди.Ами защо като подам рязко газ първо забива муцуната тогава се изпъва и оборотите ми играят като седя на място да не някой да го е махнал тоя катализатор преди мене и ламбдата да се бърка нещо :?
Никога не оставям магарето си в калта.
#12
Публикувано 28 август 2011 - 13:32
Ами от какво идва този дефект ? Ако мога да го отстраня ако не да го водя на доктор :/
#13
Публикувано 28 август 2011 - 16:40
При мене беше от МАФ сензор (дебитомер), но по-хубаво отиди на някой читав диагностик, за да ти я провери преди да се хвърлиш в този сериозен разход.
Относно катализатора... Много ще ми е интересно да споделиш мнение след като направиш интервенцията. От доста места чувам, че тези двигатели дрънчат яко като им отскубеш катализатора (минах през този етап). Според мен ако не ти прави проблем и не дрънчи не го махай... аз така направих.
Относно катализатора... Много ще ми е интересно да споделиш мнение след като направиш интервенцията. От доста места чувам, че тези двигатели дрънчат яко като им отскубеш катализатора (минах през този етап). Според мен ако не ти прави проблем и не дрънчи не го махай... аз така направих.
The best or nothing.
#14
Публикувано 14 април 2012 - 14:41
Колега още ли си с катализатора ?
#15
Публикувано 14 април 2012 - 17:05
Не катализатора го няма вече и разлика няма нито във вървенето нито в горенето си мисля ....
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни