Премахване на катализатор на Ц200 Компресор
Started by pArFe7u, 27 Aug 2011 - 12:50:02
21 replies to this topic
#1
Posted 27 August 2011 - 12:50
Има ли тънкости в махането на катализатора (ламбди сонди и такива чудеса) или просто отивам в сервиза махам катализатора и слагам резонатор и си карам работата ? Колата е Ц200 Компресор Елеганс 98 година.
#2
Posted 27 August 2011 - 13:16
Просто махаш, въпросът е какво ще сложиш на негово място, че иначе ще ти падне мозъка от дрънчене
#3
Posted 27 August 2011 - 13:35
ами мисля да сложа резонаторно гърне навозих се на шумна кола .... 190-ката ми беше като ралиджийка
#4
Posted 27 August 2011 - 14:06
Плашат ме тука че изгаряла ламбда сондата като се махне катализатора ... аз до колкото знам като се запуши катализатора се развива по голяма температура в системата и за това гори но изкажете и вие мнение ?
#5
Posted 27 August 2011 - 14:25
Тези простотии ти ги говорят хора, които дори не са си направили труда да погледнат къде се намира сондата на твоя двигател. Виж я къде е и ще разбереш защо няма да имаш проблем със нея. А и не че нещо, но на база лични наблюдения, всички над 10г. сонди, които съм виждал, вече са лениви. Въпреки че работят все още, са доста бавни.
#6
Posted 27 August 2011 - 15:16
Изгаряла сондата друг път- изгарят им мозъците в кухите картуни на тия където ти ги говорят тия работи.
Няма никакъв проблем да махнеш катализатора НО колата става доста шумна след това. Добавянето на резонатор донякъде решава проблема, ама само донякъде
Няма никакъв проблем да махнеш катализатора НО колата става доста шумна след това. Добавянето на резонатор донякъде решава проблема, ама само донякъде
#7
Posted 27 August 2011 - 15:39
Мдам, нищо "заводско" не може да я обезшуми. Само custom върши работа.
#8
Posted 27 August 2011 - 16:01
и последен въпрос Резонатора се намира веднага след двете гърнета дето са едно до друго нали Смисъл такъв че катализатора не са тея въпросни две гърнета.
#9
Posted 27 August 2011 - 17:12
Ооо ти си с двата катализатора значи. Точно двете едно до друго са ти катализаторите. Успех с обезшумяването.
#10
Posted 28 August 2011 - 06:50
Ами защо като подам рязко газ първо забива муцуната тогава се изпъва и оборотите ми играят като седя на място да не някой да го е махнал тоя катализатор преди мене и ламбдата да се бърка нещо :?
#11
Posted 28 August 2011 - 11:43
Този ти дефект,няма нищо общо с катализатори и разни ламбда сонди.Ами защо като подам рязко газ първо забива муцуната тогава се изпъва и оборотите ми играят като седя на място да не някой да го е махнал тоя катализатор преди мене и ламбдата да се бърка нещо :?
Никога не оставям магарето си в калта.
#12
Posted 28 August 2011 - 13:32
Ами от какво идва този дефект ? Ако мога да го отстраня ако не да го водя на доктор :/
#13
Posted 28 August 2011 - 16:40
При мене беше от МАФ сензор (дебитомер), но по-хубаво отиди на някой читав диагностик, за да ти я провери преди да се хвърлиш в този сериозен разход.
Относно катализатора... Много ще ми е интересно да споделиш мнение след като направиш интервенцията. От доста места чувам, че тези двигатели дрънчат яко като им отскубеш катализатора (минах през този етап). Според мен ако не ти прави проблем и не дрънчи не го махай... аз така направих.
Относно катализатора... Много ще ми е интересно да споделиш мнение след като направиш интервенцията. От доста места чувам, че тези двигатели дрънчат яко като им отскубеш катализатора (минах през този етап). Според мен ако не ти прави проблем и не дрънчи не го махай... аз така направих.
The best or nothing.
#14
Posted 14 April 2012 - 14:41
Колега още ли си с катализатора ?
#15
Posted 14 April 2012 - 17:05
Не катализатора го няма вече и разлика няма нито във вървенето нито в горенето си мисля ....
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users