s202 c220 cdi без катализатор
Започната от ROSWEN, 25 авг 2011 - 12:40:12
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 август 2011 - 12:40
Покарах го десетина километра в това състояние...Усещането беше сеедно карам V-образен осмак. Няма такъв звук! А турбото звучеше така, сеедно е с буоу-оф клапан. Направо ми настръхваха космите на краката
#2
Публикувано 25 август 2011 - 13:09
Не пуши ли много?
А и да попитам, на ML 270, с махнат катализатор, ако му се махне и този, който е след турбото, ще има ли ефект?
А и да попитам, на ML 270, с махнат катализатор, ако му се махне и този, който е след турбото, ще има ли ефект?
#3
Публикувано 25 август 2011 - 14:08
Тук е премахнат точно този след турбото и няма никаква връзка с генерацията. За това и се чува по този начин. Аз избуших катализатора и го поставих отново. Върши работа като резонансно гърне. Усеща се по-добро поемане в ниските обороти и малко повече мощност във високите. Мога да кажа, че изобщо не пуши повече от преди, може би защото катализаторът отдавна си е изпял песента.
#4
Публикувано 25 август 2011 - 14:23
Разправят че било "саждоуловител"
Да го махам значи.
Нещо чека да светва?
И с това ме плашеха...
Да го махам значи.
Нещо чека да светва?
И с това ме плашеха...
#5
Публикувано 25 август 2011 - 15:12
зависи коя година си
ако си с две ламда сонди
не само чека ще ти светва ами
и в авариен ще влиза
и това се лекува ама е друга тема
ако си с две ламда сонди
не само чека ще ти светва ами
и в авариен ще влиза
и това се лекува ама е друга тема
#7
Публикувано 25 август 2011 - 20:09
Ми не знам, трябва да провериш дали имаш ламбда сонда и т.н. Мойта цедка е 2000 г. и няма никакви датчици. Ако нямаш - няма да имаш никакви главоболия, индикации и т.н.
#8
Публикувано 27 август 2011 - 16:40
Катализатора е изтърбушен и колата се държи прекрасно!
Сега остава да махна и гърнето
Сега остава да махна и гърнето
#9
Публикувано 27 август 2011 - 17:31
Айде пуснете едно клипче след слагането на "резонатора", та да чуем и тогава звука, де!
И аз се каня на моя отдавна.
И аз се каня на моя отдавна.
#10
Публикувано 27 август 2011 - 17:58
При мен няма разлика в звука.
И двата катализатора са махнати, на мястото на втория има само тръба.
Очаква се звук, след премахването на гърнето.
Майстора нямаше тръба и се надявам в сряда вече да звучи добре.
Тогава и клип ще има
И двата катализатора са махнати, на мястото на втория има само тръба.
Очаква се звук, след премахването на гърнето.
Майстора нямаше тръба и се надявам в сряда вече да звучи добре.
Тогава и клип ще има
#11
Публикувано 28 август 2011 - 10:51
Колата работи по абсолютно същия начин, обаче турбото се чува много повече. Още от 1000 оборота почва да свири мъжката, обожавам този звук! Днес или утре може и да направя клип.
#12
Публикувано 28 август 2011 - 16:49
Страшен звук вадят тия дизели! Чак понякога съжалявам, че съм на бензин...
The best or nothing.
#13
Публикувано 28 август 2011 - 17:08
Свири ли свири ли , тва турбо без катализатор . Поне при мене свири едно такова леко тънко .
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#14
Публикувано 29 август 2011 - 17:53
Свирка и при мен, направо гали ухото. Чува се мнооого, много повече от преди. Още от 1000 оборотаСвири ли свири ли , тва турбо без катализатор . Поне при мене свири едно такова леко тънко .
#15
Публикувано 29 август 2011 - 21:10
Точно , една такова тънко свистене Явно ефекта е 1 и същ.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни