Проблемът е точно това-загуба на синхронизацията.Решава се по няколко начина,но никога без пари или специализирано оборудване.Видях че по нагоре пишат да си ресетнеш компютъра-това не е Спринтер,при МЛа най често се губи синхронизацията между ключа и иммобилайзера и в много редки случаи между иммобилайзера и ЕКУто.Също често явление при не феслифтнатите 163 е да си изстрият паметта от ААМ модула.
МЛ 270-ЦДИ. Изписва на таблото -Start Error
Started by
sam-1
, 24 Aug 2011 - 06:06:07
35 replies to this topic
#31
Posted 05 September 2011 - 20:45
#32
Posted 06 September 2011 - 05:34
Ей тука седа и чета в мануала на МЛ....Загуба на синхронизация на ключа може да се получи при смяна на батериите на дистанционното заключване.Незнам сега дали от това може да не пали колата,обаче тука пише,че синхронизацията се прави по следния начин..Завърта се ключа на позиция 2.После се завърта на позиция 0 и се вади.Натиска се бутона за заключване и се задържа за около 60 сек.След това се натиска 5 пъти бутона за отключване.Проверяват се всички функции на ключа и в случай на грешно функциониране се повтаря операцията.
Attached Files
#33
Posted 06 September 2011 - 09:02
В юзър менюала четеш какво се прави когато дистанционното загуби синхронизация с колата,а не транспондера-другарите немци изобщо не са го предвиждали второто като вариант че може да с случи,а камо ли да го описват в менюала
#34
Posted 17 February 2012 - 13:34
Ta последно трябва да смена батеррите ли?Че съм закъсъл във Испания.....
#35
Posted 17 February 2012 - 13:46
.Също често явление при не феслифтнатите 163 демек за коя година става въпрос моят е 2003 година 270CDI и изписва Star error
#36
Posted 03 August 2023 - 14:48
Благодаря колега
Моля кажете как решихте проблема
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users