![Снимка](https://secure.gravatar.com/avatar/6f56cf1cf9b7ee7bac4edd7793446ee3?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Какво ви е мнението за E200 бензин 2000-2002
Започната от Sman, 23 авг 2011 - 20:32:55
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 август 2011 - 20:32
Насочел съм се към мерецедес е200 2000-2002 година, бензинов, автоматик, но гледам че не се срещат много често, да не кажа- хич. Защо така ? Бензиновия двигател не е ли по лесен за поддъжка от едно CDI ? За автоматика в тези модели какво ще кажете ? Какви са основните болежки ? Какво га гледам и за какво да внимавам ? Всякакви съвети ще са ми полезни... Благодаря предварително
#2
Публикувано 24 август 2011 - 17:15
е никой ли ?
#3
Публикувано 24 август 2011 - 17:30
е никой ли ?
Предполагам говорим за Е класа очиларка.....обаче дали говорим за 163 или 192 коня никой незнае
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Колега защо си мислиш, че не ги карат много.....на Е класите да...не ги слагат мноо ама Цлк-то.....масово
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Мотора е много Убав.....пъргав......и газ да му сложиш проблеми няма да имаш
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Насочил си се добрее
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Принципно аз карам печка и може би бих се насочил към 3.2 ЦДИ
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Но ако си мераклия на бензина....мотора е хубав
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
За аутомата какво да ти кажа.....удобство голямо....принципно няма проблеми
само при покупката ще гледаш като сменява скоростите да не рита или чука
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Ако пробваш кола задължително газ до ламарината за да включи и кика на автомата...пък и да видиш дали няма да влезе в някой авариен режим
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
АКо имаш въпроси питай
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Виждам, че си от Пловдив......имаме и много колеги оттам и се съмнявам, че ако набележиш някоя красавица във вашия край
някой, ще ти откаже да я погледне по обстойно
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![Публикувано изображение](http://i40.tinypic.com/a3jmuo.png)
By Batev
#4
Публикувано 24 август 2011 - 17:57
Здравей Колега,успех с избора.Мога да ти предложа помощ а именно диагностика със Стар Диагноза за връзка тел 0888217763
#5
Публикувано 24 август 2011 - 19:05
Аммм, както каза Гангстера - дай да уточним дали има вентилатор или няма ?
Че има хора дето не познават много марката ... Ако все пак те набедявам ненужно - извинявай ...
Въпросният мАтор се предлага в две разновидности - 163 коня и 186 коня ...
Не ги карат толкова, защото повече гледат нещо йофтинко - и там веднагически попадат на Е200, само че без компресори и други дуфалки
После се монтира и чесън, и се кара до безобразие ...
Мнение за колата - повечето екземпляри са леко ръждиви ! Обърни голямо внимание на леглата на пружините отпред ... Около ключалката на багажника също има кафява чума ...
Автомата е добре да се обслужи - масло, филтър и гарнитура на АСК-то !
Огледай стандартните за Бенц неща - дали е поддържан, с какво масло се кара, антифризи и т.н. ...
Окачването задължително на подемник и напрягане със щангата ...
Общо взето малко по-обстоен преглед !
Може да се наложи да смениш някой носач отпред, и някой и друг тампон ...
Фаровете в повечето случай са матирани ....
Ако питаш кой мотор е препоръчителен, не вярвам колегите да ме нападат за избора ми - 290 ТД ...
ЦДИ е капризно, и в случай на ремонт почти винаги се говори за суми над 500-600 лева ...
Ако все пак се насочиш към сажда повер - дюзите на чистене (говорим за ЦДИ) ...
Друго не се сещам на първо четене ...
Пусни някой линк да сме по-критични
Че има хора дето не познават много марката ... Ако все пак те набедявам ненужно - извинявай ...
Въпросният мАтор се предлага в две разновидности - 163 коня и 186 коня ...
Не ги карат толкова, защото повече гледат нещо йофтинко - и там веднагически попадат на Е200, само че без компресори и други дуфалки
![:hailandkill](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/Koshechka_08.gif)
После се монтира и чесън, и се кара до безобразие ...
Мнение за колата - повечето екземпляри са леко ръждиви ! Обърни голямо внимание на леглата на пружините отпред ... Около ключалката на багажника също има кафява чума ...
Автомата е добре да се обслужи - масло, филтър и гарнитура на АСК-то !
Огледай стандартните за Бенц неща - дали е поддържан, с какво масло се кара, антифризи и т.н. ...
Окачването задължително на подемник и напрягане със щангата ...
Общо взето малко по-обстоен преглед !
Може да се наложи да смениш някой носач отпред, и някой и друг тампон ...
Фаровете в повечето случай са матирани ....
Ако питаш кой мотор е препоръчителен, не вярвам колегите да ме нападат за избора ми - 290 ТД ...
ЦДИ е капризно, и в случай на ремонт почти винаги се говори за суми над 500-600 лева ...
Ако все пак се насочиш към сажда повер - дюзите на чистене (говорим за ЦДИ) ...
Друго не се сещам на първо четене ...
Пусни някой линк да сме по-критични
![:coolgrin](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
#6
Публикувано 24 август 2011 - 21:37
После се монтира и чесън, и се кара до безобразие ...
![:offtopic](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/0_poster_offtopic.gif)
Ох как ме развесели тоя лаф! Направо ме боли корема от смях....
![:rofl](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/rofl.gif)
![:hailandkill](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/Koshechka_08.gif)
![:diablo](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/diablo.gif)
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#7
Публикувано 26 август 2011 - 22:35
И аз пожелавам успех на колегата, и да се похваля: Вече съм пълноправен член на клуба. Онзи ден, видях в Мобиле- то един Мерцедес,който ми хареса. На 77 600 км., 1999г. По телефона и Гугъл, разбрах кой е собственикът и рано сутринта- на адреса. Видях автомобила, не можаха да го запалят, защото акумулаторът си беше отишъл.Отворихме го, огледах го, ама набързо, от книжката видях, че е поддържан съвестно и че всичко си му е наред, та оттатък. Два комплекта нови гуми, 2009г. сменена скоростна кутия, че старата нещо не им харесала, макар и да е била съвсем здрава. Сменени масла, филтри и какво ли не, ама една година не са го карали, като са го припалвали преди месец- работел. . По капака, следи от градушка и върху тях, с баданарката. Казах си-"Той е!"Без пазарлък приех цената, капарирах го и вече съм в процедурата.Та така, колеги, всичко е до късмет, моя ще го разбера по- късно, като чуя автомобила да работи и дай Боже, като тръгне.Обещаха ми, да му купят нов акумулатор. Ето и малко снимчици- едвам ги намерих, защото след срещата, колата беше свалена от сайта.
#8
Публикувано 27 август 2011 - 00:04
Може да съм малко т*по парче , но тая кола , с тия червени номера и някаква поставка на калника , ми навява на мисълта , че не е на 77к км.
![Публикувано изображение](http://img854.imageshack.us/img854/4353/43407687.jpg)
![Публикувано изображение](http://img222.imageshack.us/img222/8192/amgemblema.jpg)
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#9
Публикувано 27 август 2011 - 00:25
Червеният номер в целия свят се дава на дипломатическите автомобили, тази точно е била на посланика, нейно превъзходителство..., а в дупчицата се забожда байрачето на съответната страна. Километрите - може и да си прав- да са ги превъртяли, ама защо ли!?Може да съм малко т*по парче , но тая кола , с тия червени номера и някаква поставка на калника , ми навява на мисълта , че не е на 77к км.
#10
Публикувано 27 август 2011 - 09:06
Напротив-точно на колата на посланника се навъртат най малко километри
Все пак България е само 110 х. кв/км площ
а тази кола се ползва най често да я/го закара от резиденцията до посолството,а на много посолства-резиденцията на посланника е вътре-иначе за делегаций и други пътувания си имат представителни коли...и изобщо да се купи кола от посолство си е ЧИСТА далавера-честито на колегата и много безаварийни километри
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![:mbcb](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/4036.png)
#11
Публикувано 27 август 2011 - 09:35
И аз пожелавам успех на колегата, и да се похваля: Вече съм пълноправен член на клуба.
Честито колега, само масълце (при обслужването, а не редовно) и гориво да наливаш
![:wind14](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wind14.gif)
М/у другото, пълноправен член на клуба не си. Ти си просто регистриран фен в този форум и собственик на МБ
![:pc-gamer](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/pc-gamer.gif)
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#12
Публикувано 27 август 2011 - 10:03
Благодаря за добрите пожелания и приемам напълно бележката! Естествено, че е така. Даже още не съм и собственик! Самата процедура по отписването на горния автомобил ще отнеме поне 10 дни, считано от понеделник. А като зная колко са спокойни египтяните, дано до Коледа да регистрирам автомобила. Макар че не бих имал нищо против да го карам и с тези номера!Честито колега, само масълце (при обслужването, а не редовно) и гориво да наливаш
![]()
М/у другото, пълноправен член на клуба не си. Ти си просто регистриран фен в този форум и собственик на МБ. За да станеш член, си има условия, а и тема по въпроса.
#13
Публикувано 31 август 2011 - 09:45
Повярвай ми, ако те спрат с червени номера и нямаш никакви документи, че си дипломат - много бързо ще ти се изпари желанието да я караш такаМакар че не бих имал нищо против да го карам и с тези номера!
![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.gif)
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни