Какво ви е мнението за E200 бензин 2000-2002
Започната от Sman, 23 авг 2011 - 20:32:55
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 август 2011 - 20:32
Насочел съм се към мерецедес е200 2000-2002 година, бензинов, автоматик, но гледам че не се срещат много често, да не кажа- хич. Защо така ? Бензиновия двигател не е ли по лесен за поддъжка от едно CDI ? За автоматика в тези модели какво ще кажете ? Какви са основните болежки ? Какво га гледам и за какво да внимавам ? Всякакви съвети ще са ми полезни... Благодаря предварително
#2
Публикувано 24 август 2011 - 17:15
е никой ли ?
#3
Публикувано 24 август 2011 - 17:30
е никой ли ?
Предполагам говорим за Е класа очиларка.....обаче дали говорим за 163 или 192 коня никой незнае
Колега защо си мислиш, че не ги карат много.....на Е класите да...не ги слагат мноо ама Цлк-то.....масово
Мотора е много Убав.....пъргав......и газ да му сложиш проблеми няма да имаш
Насочил си се добрее
Принципно аз карам печка и може би бих се насочил към 3.2 ЦДИ
Но ако си мераклия на бензина....мотора е хубав
За аутомата какво да ти кажа.....удобство голямо....принципно няма проблеми
само при покупката ще гледаш като сменява скоростите да не рита или чука
Ако пробваш кола задължително газ до ламарината за да включи и кика на автомата...пък и да видиш дали няма да влезе в някой авариен режим
АКо имаш въпроси питай
Виждам, че си от Пловдив......имаме и много колеги оттам и се съмнявам, че ако набележиш някоя красавица във вашия край
някой, ще ти откаже да я погледне по обстойно
By Batev
#4
Публикувано 24 август 2011 - 17:57
Здравей Колега,успех с избора.Мога да ти предложа помощ а именно диагностика със Стар Диагноза за връзка тел 0888217763
#5
Публикувано 24 август 2011 - 19:05
Аммм, както каза Гангстера - дай да уточним дали има вентилатор или няма ?
Че има хора дето не познават много марката ... Ако все пак те набедявам ненужно - извинявай ...
Въпросният мАтор се предлага в две разновидности - 163 коня и 186 коня ...
Не ги карат толкова, защото повече гледат нещо йофтинко - и там веднагически попадат на Е200, само че без компресори и други дуфалки
После се монтира и чесън, и се кара до безобразие ...
Мнение за колата - повечето екземпляри са леко ръждиви ! Обърни голямо внимание на леглата на пружините отпред ... Около ключалката на багажника също има кафява чума ...
Автомата е добре да се обслужи - масло, филтър и гарнитура на АСК-то !
Огледай стандартните за Бенц неща - дали е поддържан, с какво масло се кара, антифризи и т.н. ...
Окачването задължително на подемник и напрягане със щангата ...
Общо взето малко по-обстоен преглед !
Може да се наложи да смениш някой носач отпред, и някой и друг тампон ...
Фаровете в повечето случай са матирани ....
Ако питаш кой мотор е препоръчителен, не вярвам колегите да ме нападат за избора ми - 290 ТД ...
ЦДИ е капризно, и в случай на ремонт почти винаги се говори за суми над 500-600 лева ...
Ако все пак се насочиш към сажда повер - дюзите на чистене (говорим за ЦДИ) ...
Друго не се сещам на първо четене ...
Пусни някой линк да сме по-критични
Че има хора дето не познават много марката ... Ако все пак те набедявам ненужно - извинявай ...
Въпросният мАтор се предлага в две разновидности - 163 коня и 186 коня ...
Не ги карат толкова, защото повече гледат нещо йофтинко - и там веднагически попадат на Е200, само че без компресори и други дуфалки
После се монтира и чесън, и се кара до безобразие ...
Мнение за колата - повечето екземпляри са леко ръждиви ! Обърни голямо внимание на леглата на пружините отпред ... Около ключалката на багажника също има кафява чума ...
Автомата е добре да се обслужи - масло, филтър и гарнитура на АСК-то !
Огледай стандартните за Бенц неща - дали е поддържан, с какво масло се кара, антифризи и т.н. ...
Окачването задължително на подемник и напрягане със щангата ...
Общо взето малко по-обстоен преглед !
Може да се наложи да смениш някой носач отпред, и някой и друг тампон ...
Фаровете в повечето случай са матирани ....
Ако питаш кой мотор е препоръчителен, не вярвам колегите да ме нападат за избора ми - 290 ТД ...
ЦДИ е капризно, и в случай на ремонт почти винаги се говори за суми над 500-600 лева ...
Ако все пак се насочиш към сажда повер - дюзите на чистене (говорим за ЦДИ) ...
Друго не се сещам на първо четене ...
Пусни някой линк да сме по-критични
#6
Публикувано 24 август 2011 - 21:37
После се монтира и чесън, и се кара до безобразие ...
Ох как ме развесели тоя лаф! Направо ме боли корема от смях....
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#7
Публикувано 26 август 2011 - 22:35
И аз пожелавам успех на колегата, и да се похваля: Вече съм пълноправен член на клуба. Онзи ден, видях в Мобиле- то един Мерцедес,който ми хареса. На 77 600 км., 1999г. По телефона и Гугъл, разбрах кой е собственикът и рано сутринта- на адреса. Видях автомобила, не можаха да го запалят, защото акумулаторът си беше отишъл.Отворихме го, огледах го, ама набързо, от книжката видях, че е поддържан съвестно и че всичко си му е наред, та оттатък. Два комплекта нови гуми, 2009г. сменена скоростна кутия, че старата нещо не им харесала, макар и да е била съвсем здрава. Сменени масла, филтри и какво ли не, ама една година не са го карали, като са го припалвали преди месец- работел. . По капака, следи от градушка и върху тях, с баданарката. Казах си-"Той е!"Без пазарлък приех цената, капарирах го и вече съм в процедурата.Та така, колеги, всичко е до късмет, моя ще го разбера по- късно, като чуя автомобила да работи и дай Боже, като тръгне.Обещаха ми, да му купят нов акумулатор. Ето и малко снимчици- едвам ги намерих, защото след срещата, колата беше свалена от сайта.
#8
Публикувано 27 август 2011 - 00:04
Може да съм малко т*по парче , но тая кола , с тия червени номера и някаква поставка на калника , ми навява на мисълта , че не е на 77к км.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#9
Публикувано 27 август 2011 - 00:25
Червеният номер в целия свят се дава на дипломатическите автомобили, тази точно е била на посланика, нейно превъзходителство..., а в дупчицата се забожда байрачето на съответната страна. Километрите - може и да си прав- да са ги превъртяли, ама защо ли!?Може да съм малко т*по парче , но тая кола , с тия червени номера и някаква поставка на калника , ми навява на мисълта , че не е на 77к км.
#10
Публикувано 27 август 2011 - 09:06
Напротив-точно на колата на посланника се навъртат най малко километри Все пак България е само 110 х. кв/км площ а тази кола се ползва най често да я/го закара от резиденцията до посолството,а на много посолства-резиденцията на посланника е вътре-иначе за делегаций и други пътувания си имат представителни коли...и изобщо да се купи кола от посолство си е ЧИСТА далавера-честито на колегата и много безаварийни километри
#11
Публикувано 27 август 2011 - 09:35
И аз пожелавам успех на колегата, и да се похваля: Вече съм пълноправен член на клуба.
Честито колега, само масълце (при обслужването, а не редовно) и гориво да наливаш
М/у другото, пълноправен член на клуба не си. Ти си просто регистриран фен в този форум и собственик на МБ . За да станеш член, си има условия, а и тема по въпроса.
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#12
Публикувано 27 август 2011 - 10:03
Благодаря за добрите пожелания и приемам напълно бележката! Естествено, че е така. Даже още не съм и собственик! Самата процедура по отписването на горния автомобил ще отнеме поне 10 дни, считано от понеделник. А като зная колко са спокойни египтяните, дано до Коледа да регистрирам автомобила. Макар че не бих имал нищо против да го карам и с тези номера!Честито колега, само масълце (при обслужването, а не редовно) и гориво да наливаш
М/у другото, пълноправен член на клуба не си. Ти си просто регистриран фен в този форум и собственик на МБ . За да станеш член, си има условия, а и тема по въпроса.
#13
Публикувано 31 август 2011 - 09:45
Повярвай ми, ако те спрат с червени номера и нямаш никакви документи, че си дипломат - много бързо ще ти се изпари желанието да я караш такаМакар че не бих имал нищо против да го карам и с тези номера!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни