Шумен дизел и вибрации при CDIпонякога 270 CDI звучи като трактор
Започната от Alx, 29 окт 2006 - 19:34:09
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 29 октомври 2006 - 19:34
Здрвейте фенове,
Имам следния проблем с моя Е270 CDI (W211). Нормално при стартиране на двигателя, първите няколко секунди двигателя трака доста отчетливо и се усещат вибрации. След това двигателя утихва, вибрациите изчезват и всичко е ОК.
От едно известно време след първите секунди на тракане и вибрации двигателя просто не преминава в нормалния тих режим, а си остава шумен и вибриращ. При подаване на газ шума е доста режещ в сравнение с тихия, мек и балансиран ход на 5 цилиндровия дизел.
Странното е, че понякога колата от самосебе си се оправя и връща към нормалния режим - т.е един ден работи нормално, на другия трака... И това е с един и същ резервоар - т.е не е от горивото както ме съветват в сервиза ("дизела в България бил виновен, разбираш ли...")
Имате ли идея какъв може да е проблема? Може би някяква клапа е тръгнала да се разваля (имаше една такава при един бензинов турбо двигател който карах наскоро и даваше подобни проблеми)
Имам следния проблем с моя Е270 CDI (W211). Нормално при стартиране на двигателя, първите няколко секунди двигателя трака доста отчетливо и се усещат вибрации. След това двигателя утихва, вибрациите изчезват и всичко е ОК.
От едно известно време след първите секунди на тракане и вибрации двигателя просто не преминава в нормалния тих режим, а си остава шумен и вибриращ. При подаване на газ шума е доста режещ в сравнение с тихия, мек и балансиран ход на 5 цилиндровия дизел.
Странното е, че понякога колата от самосебе си се оправя и връща към нормалния режим - т.е един ден работи нормално, на другия трака... И това е с един и същ резервоар - т.е не е от горивото както ме съветват в сервиза ("дизела в България бил виновен, разбираш ли...")
Имате ли идея какъв може да е проблема? Може би някяква клапа е тръгнала да се разваля (имаше една такава при един бензинов турбо двигател който карах наскоро и даваше подобни проблеми)
#2
Публикувано 29 октомври 2006 - 20:59
a тракането къде по мотора го чуваш и как звучи- като на метал, детонационно или нялалво друго. Със каква честота е?
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#3
Публикувано 30 октомври 2006 - 09:30
Тракането е от работата на двигателя и е по-скоро детонационно. Просто работата на мотора става доста по-шумна и остра. Ето днес например сутринта като запалих си тракаше и така изминах 10тина км в града. После загасих за около 5 мин и след това като запалих се пооправи, изминах още около 10 км и пак загасих за около 5 мин. След като забалих пак си остана шумен и ръмжащ (и се осещат доста по-силни вибрации от нормалното).
В сервиза гледаха дюзите, генерацията но всичко е наред там...
В сервиза гледаха дюзите, генерацията но всичко е наред там...
#4
Публикувано 30 октомври 2006 - 09:33
#5
Публикувано 30 октомври 2006 - 21:47
Нищо общо със проблема на колегата- неговото е мн стар двигател като технология в сравнение със твоя (казваш ЦДИ)
Детонационното тракане се получава от предварение на момента на впръскване на гориво. Той пък се определя от ЕКУ-то. По ранно впръскване имаме при студен двигател, при стартиране и при промяна в режима на работа (ускоряване) при движение.
Сигнал за темперетурата на двигателя, ЕКУ-то взима от различни сензори за темперетура.
Закарай колата на диагностика в някой оторизиран сервиз.
Детонационното тракане се получава от предварение на момента на впръскване на гориво. Той пък се определя от ЕКУ-то. По ранно впръскване имаме при студен двигател, при стартиране и при промяна в режима на работа (ускоряване) при движение.
Сигнал за темперетурата на двигателя, ЕКУ-то взима от различни сензори за темперетура.
Закарай колата на диагностика в някой оторизиран сервиз.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#6
Публикувано 30 октомври 2006 - 23:43
Thx! Tochno v takyv serviz hodi v kolata... Shte gi naso4a kym tezi dat4ici.
A moje li da e ot nyakoya ot klapite na turbo-to?
A moje li da e ot nyakoya ot klapite na turbo-to?
#7
Публикувано 31 октомври 2006 - 15:13
Днес пак бях в сервиза. Закачиха компютъра на колата и всичко беше наред. И температурните датчици, всичко... Местния гуру се закле че няма как да има нерегламентирано предварение на подаване на горивото и то да не се отчете в паметта и съответно на стенда. За всеки случай сменихме едната дюза коята даваше показания много по-лоши от другите но все още в рамките на допустимото (2 от макс 3, каквото и да значи ). Предвид че колата поддържше доста ниска температура на охладителната течност (около 60 градуса) смениха и термостата.
За съжаление нищо от тези не реши проблема...
Последната идея е, че байпаса на турбината не се затваря напълно понякога и то води до такива проблеми. Това обаче неможело да се установи само чрез ремонт с нов, което значи нова турбина и мнооооого пари :
Дали има други идеи или да ходя по болезненя път с новата турбина :Dn:
За съжаление нищо от тези не реши проблема...
Последната идея е, че байпаса на турбината не се затваря напълно понякога и то води до такива проблеми. Това обаче неможело да се установи само чрез ремонт с нов, което значи нова турбина и мнооооого пари :
Дали има други идеи или да ходя по болезненя път с новата турбина :Dn:
#8
Публикувано 31 октомври 2006 - 22:25
споко не е задължително
В сервизите за турбо компресори подменят само дефектиралата част. И аз имам проблем с регулатора на турбото на Бенца и ще го занеса да го сменят , но първо искам да му оправя документите
Единственото което е страшно по едно турбо е оста и лагерната част.
В сервизите за турбо компресори подменят само дефектиралата част. И аз имам проблем с регулатора на турбото на Бенца и ще го занеса да го сменят , но първо искам да му оправя документите
Единственото което е страшно по едно турбо е оста и лагерната част.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#9
Публикувано 01 ноември 2006 - 00:05
Tova pone e doba novina.
A kak da razbera dali ima vse pak problem s turboto?
A kak da razbera dali ima vse pak problem s turboto?
#10
Публикувано 01 ноември 2006 - 00:12
Единият вариант е Супер Дизел, където би трябвало да установят какъв е проблема, а само за турбината (трябва да е свалена) или Реал Турбо или Турбо сервиз в жк Борово.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#11
Публикувано 01 ноември 2006 - 08:39
Мое предложение:Като заредиш 20л.нафта сипи 1л.моторно масло и виж какъв ще е резултата.Правих го на 190Д и мотора спря да чука.Ремонтите след това.
#12
Публикувано 01 ноември 2006 - 08:55
по добре недей- дюзите на ЦДИ са страшно капризни и се самопрецакват и от нафтата в германия, камо ли и ако се добави нщ. Тези на старите дизели спокойно се им се почистват разпръсквачите с клечка за зъби, но на новите са хем капризни хем скъпи.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#13
Публикувано 01 ноември 2006 - 13:42
Току що се върнах от Супер Дизел. Много ги бива момчетата там. Откриха още 2 дефектни дюзи (на стенда на Мерцедес всичко е ОК ). За жалост не ми гарантираха че като ги сменя ще ми се оправи проблема Ако не се оправи влизаме в една сприрала - сменям клапи докато се оправи... Ебати глупостите : Ако някой ми каже сега че нов Мерцедес дизел си струва. че му смачкам фасона boxing
#14
Публикувано 01 ноември 2006 - 17:56
Imah sustia problem ,beshe v po lek variant .Vsichko idvashe ot duzite ,mnogo sa kaprizni .
p.s. ot niakolko dena vuobste ne mi se zarezda kredota na saita !!
p.s. ot niakolko dena vuobste ne mi se zarezda kredota na saita !!
#15
Публикувано 01 ноември 2006 - 18:36
Мерцедес дизел си струва и 270 CDI е много добър двигател, но такъв ти бил късмета. Единствено лошото в случая е, че няма къде да намериш добри механици. Иначе отдавна да си забравил за проблема.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни