Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Митовете за маслото на компресораинформация от извора


  • Please log in to reply
43 мнения по тази тема

#16 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 август 2011 - 17:11

Брат, разсмя ме :)
пак витаеш някъде :)



Бре викам,Алфонсо нема масло у компресора.:) Ще се преебе без масло си викам и писаааах,писааааах....... :closed

:joint


Остай нека се посмее народа :) па после го премести некъде из климатиците. :wind14
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#17 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 август 2011 - 17:40

мой, не е смешно бре, полезно е ;)

мен ми стана смях, че си объркал така, иначе инфото е вярно и полезно... ще видя някоя тема за климатици и ще го метна там Публикувано изображение

ма нека и други да те видят къв си заплес :) хи хи хи
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#18 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 август 2011 - 22:07

Бре викам,Алфонсо нема масло у компресора.:) Ще се преебе без масло си викам и писаааах,писааааах....... :closed

:joint


Остай нека се посмее народа :) па после го премести некъде из климатиците. :wind14

Бай Василеееее..... :joint :joint :joint
Хубава реч дръпна, ама за климатиците, полезно е да се знае, имам и аз много "в час" с климатиците човек, толкова се старае и иазпипва работата, че понякога ме хваща яд, че трябва да вися и да го чакам толкова... ама е за добро :goodjob

Моята мисъл обаше беше за Компресорите, Суперчарджъри както ги наричат в УСА.
Лилов много точно хвана за какво иде реч, другите също разбраха. Пазете се от прости, некомпетентни и лакоми майстори че си е еб@ло майката :killing2
  • 0

#19 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 август 2011 - 22:16

за компресорите не твърдя инфото може и да е вярно
но има няколко факта в друга посока
1 вечно масло няма
2 маслото след 1-2 г. си губи свойствата
3 те и на автоматичните кутии не им се сменя
маслото през целия живот ама им дават 200000 км.
живот и после нова кутия
а който иска повече да изкара сменя масло

и как ако е за целия живот не се сменя ама
ако караш по спортно се сменя на 20-50 х. км.

1.Вечно масло може и да няма, то ние да не сме вечни или колите ни... това е друга тема. Важното е да изкара достатъчно дълго, за да го помислиш че е вечно.
2. Това вече е тотална глупост, ще ме извиняваш. :thumbdown Ако си губеше свойствата след 1-2 години, всичките компресори да са се скапали още в гаранция.
За двигателното съм съгласен, но там маслото е подложено на съвсем други въздействия и физико-химични процеси ;)
3. Автоматиците до колкото знам се обслужват освен с масло и с филтър, за ръчните кутии имаше нещо такова и то за по-старите... на 124-ката примерно.

В текста на производителя никъде не пише ако караш по-спортно, пише: Ако използваш колата за СЪСТЕЗАНИЯ!!! се сменя на определен интервал, който в зависимост от натоварването стига до 100'000 МИЛИ не километра.
Мисля, че си доста в час с мерцедесите, всичко го има написано подробно в първия пост, иска по-внимателно четене :closed
  • 0

#20 Chestit0

Chestit0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    А190 , CLK 320 w208
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 август 2011 - 22:38

Абсолютно съм съгласен с горният пост. Ние българите трябва да се научим да четем препоръките на завода производител, стига сме били най-знаещите ... ако искаме максималното и най-евтиното от един автомобил трябва да се чете ... е ако някой иска да си сменя маслото всеки ден заедно с веригата и гумите то това си е негов избор ... аз се доверявам на немеца 10000% :)
  • 0
Публикувано изображение

#21 Demo_1

Demo_1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Град:София/Лайпциг
  • Автомобил:
    Много са :D

Публикувано 23 август 2011 - 23:12

От сега се извинявам за този пост ама леко си пийнал :D
Я да по мислиме малко какво има в едно масло ?
На много агрегати съм попадъл дет пише :епа няма да му сменяш маслото то е до живот :D :D :D :D :D
Да ама за някои до живот са някакви определени километри,маслото си губи вискозитета даже само при разлика в температурата....Няма такова нещо на което да не се сменя маслото е сещам се за някои неща но те са друга бира :).Ето Ви и пример : на джипа ми на автоматичната скоростна кутия няма нито пробка да източиш маслото нито да налееш , защо ли ? Защото Японеца решил че тая кола няма да я караш ХХХХХХХ километра , е как се почусваха скоростите като и смених маслото - СУПЕР !
Там където има масло след ХХХХХХ километра трябва да се смени , ако го смениш освен да минеш още няколко ХХХХХХ километра друго няма да направиш :)
  • 0

#22 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 август 2011 - 23:21

От сега се извинявам за този пост ама леко си пийнал :D
Я да по мислиме малко какво има в едно масло ?
На много агрегати съм попадъл дет пише :епа няма да му сменяш маслото то е до живот :D :D :D :D :D
Да ама за някои до живот са някакви определени километри,маслото си губи вискозитета даже само при разлика в температурата....Няма такова нещо на което да не се сменя маслото е сещам се за някои неща но те са друга бира :).Ето Ви и пример : на джипа ми на автоматичната скоростна кутия няма нито пробка да източиш маслото нито да налееш , защо ли ? Защото Японеца решил че тая кола няма да я караш ХХХХХХХ километра , е как се почусваха скоростите като и смених маслото - СУПЕР !
Там където има масло след ХХХХХХ километра трябва да се смени , ако го смениш освен да минеш още няколко ХХХХХХ километра друго няма да направиш :)

Ми той производителя го е написал- сменя се ако има повреда в лагер или теч. Да се сменя нещо профилактично е типична черта на Бай Ганьо, той немеца или американеца в случая тъп, нийй сме по-умни. Хората в цивилизования свят сменят нещо, едва когато се наложи, ние тук сменяме всичко наред на принципа "страх лозе пази". Видял съм го с очите си и то многократно. Последно един познат си смени дисковете и накладките на БМВ-то без изобщо да са за смяна. Дори и в сервиза му го казаха, ама той си знае неговото. Пари ли демонстрираме по тоя начин... по-скоро не, в никакъв случай не сме по-богати от европейците, които ще си сменят дисковете и накладките едва когато се износят ;)
По тая логика дай да си сменим буталата и сегментите профилактично, със сигурност на двигателя ще му е по-добре :kill_myself
  • 1

#23 Chestit0

Chestit0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    А190 , CLK 320 w208
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 август 2011 - 23:29

Прав си като цяло ... ако сменяш маслото всеки ден ще е най-добре за агрегата ... аз на коли масло не съм сменял, но повярвай ми на толкова много турбо компресори съм сменял маслото /на едни други машинки доста по скъпи/, че няма майстор в софия да ме бие. Всичко зависи как и за какво е сметнат агрегата .... ако отвориш каталог за лагери ще видиш една много важна графа и тя е какъв е живота на лагера!!! Факт е че не всеки лагер издържа.За съжаление в съвременото машиностроене това е един от малкото компоненти, които не могат да се сметнат както трябва. Не само маслото е причина един лагер да не доживее зададените му часове. Да не забравяме , че маслото колкото смазва толкова и охлажда ... ако компресора е сполучлив в което вярвам то няма никакъв проблем да надживее автомобила без каквато и да е потдръжка.
  • 0
Публикувано изображение

#24 Demo_1

Demo_1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Град:София/Лайпциг
  • Автомобил:
    Много са :D

Публикувано 24 август 2011 - 00:54

Защо в България се презастраховаме и сменяме маслото на всичко? Защотото тук масово на километража на колите пише 135 000 а колата е на 699 999 !Да призводителят е казал : ей тук това масло не се сменя . Ама производителя когато я правил тая кола примерно 2001-ва сметнал ли е че тая кола ще навърти 400 000 километра без сменя на масло на определен двигател ?
Ето ти и пример : дърия (баща ми) има едни 2 автобуса MB 0404 ,на някои агрегати немеца беше писал и то с големи букви : Тук маслото е доживот ! Да ама не !Всичко де що е масло се сменя на определени километри и тоя автобус доста одавна е минал : 1 000 000 километра , и върви като нов !
Прочетете малко за маслото , няма такова масло което да не се износва !Да немеца 2001-ва измислил някво масло и решил че с това масло агрегата е вечен :).Вярно и аз на джипа ми в дифовете по съвет сипвам едно масло Нигрол или някаква подобна марка , което е по гъсто от боза ама го сменям всеки месец .
Има си масло и масло ама вечно масло няма , ако иска в Събота целя колектив на Мерцедес да ми обясни как има такова масло аз няма да и повярвам , защото наистина такова няма !
Ако решите да си сменяте маслото в компресора , вярвайте ми няма да направите лошо :)
Поздрави :)
  • 1

#25 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 август 2011 - 01:24

Така е, но на Компресора маслото не се сменя, освен при дадени обстоятелства.
Т.е. ти трябва да знаеш как звучи един Компресор при нормални обстоятелства. Това идва основно със "слушане" на други автомобили.
При съмнения, разбира се че се сменя. Никой не твърди, че има вечно масло. Самото масло не е толкова скъпо, трудът е по-скъп, имайки предвид каква играчка е да се свали Компресора от колата.

Аз например винаги сменям масло на ръчна ск.кутия. Всичките ми приятели с автоматици сменят също, веднага щом купят колата. Един вид презастраховане.

Затова се стремим да помагаме на колеги, доколкото е възможно при покупка на Компресорен 111 двигател, да отидем с тях на оглед.
Виждали сме невероятни кенефи с доста зле звучащи двигатели. Може и да е било просто ролка, но звукът беше покъртителен.
Освен това 111.944 мотора (2.0К, 192к.с.) звучи по различен начин от 2.3К и 2.0К 163к.с. Разликата е малка, но я има.

Колкото до диф., аз лично не смяням масло там. Само като му дойде времето, което досега не се е случвало на личен автомобил.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#26 Demo_1

Demo_1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Град:София/Лайпциг
  • Автомобил:
    Много са :D

Публикувано 24 август 2011 - 01:45

Колкото до диф., аз лично не смяням масло там. Само като му дойде времето, което досега не се е случвало на личен автомобил.

Абе ако караш Гегетка и то очин харашо с маслото на дифовете ще вадиш и блатото в което си бил :D :D :D,не мислете че и там не е важно да се сменя :P
  • 0

#27 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 24 август 2011 - 06:57

От сега се извинявам за този пост ама леко си пийнал :D
Я да по мислиме малко какво има в едно масло ?
На много агрегати съм попадъл дет пише :епа няма да му сменяш маслото то е до живот :D :D :D :D :D
Да ама за някои до живот са някакви определени километри,маслото си губи вискозитета даже само при разлика в температурата....Няма такова нещо на което да не се сменя маслото е сещам се за някои неща но те са друга бира :).Ето Ви и пример : на джипа ми на автоматичната скоростна кутия няма нито пробка да източиш маслото нито да налееш , защо ли ? Защото Японеца решил че тая кола няма да я караш ХХХХХХХ километра , е как се почусваха скоростите като и смених маслото - СУПЕР !
Там където има масло след ХХХХХХ километра трябва да се смени , ако го смениш освен да минеш още няколко ХХХХХХ километра друго няма да направиш :)

Колега,
И чисто новото масло си променя вискозитета при разлика в температурата. Какво мислиш значи 10W40?
Различните масла имат различни характеристики и са предмазначени за работа в различни условия и среди. Например има масла, които абсорбират солена вода, тия на джетовете, има други които работят по 15000 часа на номонално натоварване при разни големи промошлени машини.
Маслото в климатичния компресор на колата се сменя само при проблем с климатика, ами ако не ти изпуска климатика не сменяш маслото.
Аз си мислех, че компресора и турбото на двигстеля се мабат от двигателното масло, ама явно съм в грешка. Въпреки това, ако някой майстор ми иска 250 кинта за смяна на масло на турбото, мисля до го шибна с турбото в празната глава.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#28 Chestit0

Chestit0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    А190 , CLK 320 w208
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 август 2011 - 07:43

Хахахаха това с турбото през главата ми хареса ... Колегата е прав и тук спора може да продължи вечно :) Да вечно масло няма .. то какво ли е вечно? Все пак ако някой реши да си сменя маслото на компресора нека не го прави при сульо и пульо и нека се поинтересува много добре как и точно колко масло трябва да се сложи в него. Объркаш ли дозата смятам, че съвсем скоро ще започнеш да имаш проблеми с компресора и така да се каже човек ще си вкара автогол.Сигурен съм обаче , че немеца не е сметнал компресора за 300 000 км . Всички знаем колко карат и че за 5 6 години един германец навърта колкото аз за 15 20 ... аз съм на принципа не пипай нещо като си работи освен ако не е консуматив :) От тоя спор замалко да ме хване страх да си взема компресор :D :ora
  • 0
Публикувано изображение

#29 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 24 август 2011 - 11:37

Аз също сменям масло на скорости и диференциал, защото не мога да съм сигурен, че са сменени, и защото искам да съм сигурен че няма скоро да се налага смяна.

На по-новите автомобили в ръчните скорости се ползват синтетични масла, които е хубаво на около 120-150 хил. км да се сменят. Минералните масла сдават багажа на 60 000 км.

За дифовете интервала може да е малко по-дълъг, но пак не е вечно маслото. На 200 хил. вероятно е добре да се подмени.

Антифриза и спирачната течност също се подменят от време на време. Верно МБ отдавна ползват long-life антифриз, но ако автомобилът е на повече от 10г. и 200 000км, вероятно и розовият антифриз ще има нужда от смяна.

Спирачната течност абсорбира много влага и също е добре да се сменя. Първо, влагата сваля драстично Т на кипене, което може да ви изиграе лоша шега при продължително и агресивно спиране, и второ образува агресивни съединения, които скъсяват живота на спирачните цилиндри.

Маслото на хидравликата - същата работа като скоростите. Свещите - не чакам да почне да работи на 3-цилиндъра мотора и сменям на препоръчания интервал и използвам препоръчания модел - никакви свободни съчинение. Ама еди коя си с н-електрода била по-супер-дупер от оригиналната. А дали е подходящото съпротивление, топлинно число, и т.н.

Относно компресора - ако колата е гледана добре и не е съдрана от каране, няма нужда, но иначе е добре да се смени според мен.

Разбира се, спазването на всички заводски процедури и предписания е наложително - начин на смяна, количество, вид масло и т.н.
  • 0

#30 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 24 август 2011 - 18:41

Колега,

Маслото в климатичния компресор на колата се сменя само при проблем с климатика, ами ако не ти изпуска климатика не сменяш маслото.
Аз си мислех, че компресора и турбото на двигстеля се мабат от двигателното масло, ама явно съм в грешка. Въпреки това, ако някой майстор ми иска 250 кинта за смяна на масло на турбото, мисля до го шибна с турбото в празната глава.

Съгласен на 100%.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни