Не съгласен.Ако си беше сменил само филтъра,пак щеше да се подобри.Кутията си отива,тия боклуци от къде мислиш,че идват.Японеца е предвидил и края на света,пък ти за една кутия.Ето Ви и пример : на джипа ми на автоматичната скоростна кутия няма нито пробка да източиш маслото нито да налееш , защо ли ? Защото Японеца решил че тая кола няма да я караш ХХХХХХХ километра , е как се почусваха скоростите като и смених маслото - СУПЕР !
Митовете за маслото на компресораинформация от извора
Започната от Алфонсо, 23 авг 2011 - 11:38:13
43 мнения по тази тема
#31
Публикувано 24 август 2011 - 18:45
Никога не оставям магарето си в калта.
#32
Публикувано 24 август 2011 - 19:21
Пичове,аз мисля че не е баш така и ще обясня защо го мисля.
Много таралейки ми минаха през ръцете но никога не бях разглобявал компресор за кли.,предпочитах да го карам на пръч.
Така: Преди около месец разпарчатосах един компрес,защото е за моя специален Бенц и искам аз да си го профилактирам.....след обстоен оглед разбрах че от несменяне на въпросното масло е станал за скрап. Защо ли?
Там където се джурка фреона е една камера с бутала и вал които лагерува на иглени лагери,като цяло има доста триещи се части и някой от тях не разчитат само на циментацията си а и на МАЗАНЕТО от фреона.
Никаде не видях резервоар за масло и система за мазане което красноречиво ми говори че принудително влятото масло при зареждане и неговата профилактика са крайно необходими.
Мисля че инфото иска да каже точно това. Само ако е имало теч,но теч на фреон,не на масло. Което го тълкувам че при изфирясване на фреона,изфирясва и така важното мазило.
Климатиците на колите са безкартерни и фреонът и маслото се разтварят едно в друго Изчезва ли фреонът, изчезва и маслото. Правилно си стигнал до този извод.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#33
Публикувано 14 март 2013 - 23:29
Здравейте колеги, може ли някой да каже какво точно трябва да е маслото и колко като количество за компресор Eaton M62 от W202 C200 kompressor 192к.с.
И аз съм на мнение, че щом са го написали хората значи е по-добре да не се сменя и пипа освен в дадените случаи, но става въпрос за разглобяване на компресора портване и сглобяване.
C200 KOMPRESSOR
#34
Публикувано 15 март 2013 - 00:14
Здравейте колеги, може ли някой да каже какво точно трябва да е маслото и колко като количество за компресор Eaton M62 от W202 C200 kompressor 192к.с.
И аз съм на мнение, че щом са го написали хората значи е по-добре да не се сменя и пипа освен в дадените случаи, но става въпрос за разглобяване на компресора портване и сглобяване.
Маслото се продава в Балкан Стар
#35
Публикувано 20 юли 2019 - 15:20
Малко стара тема, но не мисля, че има смисъл да отварям нова. Днес реших да сменя маслото на компресора (Eaton M62).
Първо за самото масло - от това което проучих разбрах, че заради високата цена почти никой не купува маслото от дилъра, а избират или AC Delco 10-4041, или Mobil Jet Oil II. Оказа се, че в опел вече не продават AC Delco и намерих в ибей доста добра оферта от Америка - линк. Това, което ме накара да се спра на AC Delco е, че и GM го ползват за същия Eaton в техните коли. Една бутилка от 120мл е напълно достатъчна, аз поръчах 2, тъй като имам 2 компресорни и цената с доставката дойде на 32лв за бутилка.
Малко встрани от темата - от митницата ми задържаха поръчката защото цената беше $18 (~32лв) за 2те бутилки и минава над 30-те лв. т.е. трябваше да се плаща мито, но след 2 седмици бездействие от тяхна страна, им се обадих и ми казаха, че ще я освободят без да плащам нищо...
Та за самата операция по смяната на маслото главно почерпих инфо от този клип и от един WIS документ, който ще прикача. В общи линии се сваля кутията на въздушния филтър и от пробката за наливане се източва каквото може и се налива новото масло. Аз източих старото масло със спринцовка и маркуч от система - по-лесно ще е с машина каквато ползва пича от клипа. Успях да източа около 40мл, като беше доста мръсно и имаше неприятна миризма (най-вероятно беше 19 годишното от завода), после налях 70мл от новото масло, което е почти прозрачно на цвят, като спирачна течност. Това което пише във WIS е, че максималното ниво е до най-долната резба на пробката. На база на това, което източих и налях излиза, че съм карал с малко масло в компресора, така че смятам е добре, че го смених. Самата пробка се навива на 10Нм, т.е. почти нищо. След смяната не забелязах някаква разлика, може би една идея утихна компресора.
Това може би е най-мързеливият начин за смяна на маслото, мисля че има пробка за източване отдолу, която е малко по-трудно достъпна, а и най-добре би било да се свали, отвори и прегледа компресора, но като се има предвид това, че е работа за 30 минути и се сменя голяма част от маслото мисля, че този начин е за предпочитане ако компресора е имал нормална експлоатация.
П.С. Не намерих как се прикачва файл, но номера на WIS документа е AR09.50-P-6005A
#36
Публикувано 20 юли 2019 - 17:10
Малко встрани от темата - от митницата ми задържаха поръчката защото цената беше $18 (~32лв) за 2те бутилки и минава над 30-те лв. т.е. трябваше да се плаща мито, но след 2 седмици бездействие от тяхна страна, им се обадих и ми казаха, че ще я освободят без да плащам нищо...
Каква е тази отвратителна практика?
Никой (в цивилизования свят) не налага мита на онлайн покупките на хората.
Мита се налагат на ТИР-овете и на контейнетите.
Вместо да ти дойде пакета на прага, трябва да ходиш да се занимаваш с митничари ?!!!
сесшисе ?
#37
Публикувано 20 юли 2019 - 18:20
Съгласен съм колега - задържат пратки напълно на произволен принцип. Не стига, че закъснях за работа за да отида до митницата, после ги чаках над 2 седмици и то за нищо - като им звъннах ми освободиха пратката без обяснение защо са се бавили. До гуша ми е от българската администрация.
#38
Публикувано 08 декември 2019 - 17:08
Така колеги, след ходения по сервизите и разговора с майстори най-накрая установих проблема на мойто CLK лагери на компресора. Та въпроса ми е дали се прави или се купува нов (втора ръка) ? И дали на 200 компресор мога да сложа компресор от 230 и ако може какво още трябва да се донаправи.
#39
Публикувано 09 декември 2019 - 11:57
Ако са лагери би трябвало да може да се поправи - колегата mitkofitnes от Благоевград мисля, че се занимава точно с ремонт на тези компресори - можеш да се свържеш с него най-малкото за консултация.
#40
Публикувано 09 декември 2019 - 12:11
Малко стар пост вдигам, ама...
Колкото до компресорите: за кой от 2та компресора говорите? Темата е за климатични
Не е вярно това! Мито се налага на всякакъв внос. Международната търговия си следва регулациите и няма как да се избегне по нормален начин. Иначе половината свят ще се срине. Просто има механизми, при които мито и ДДС може да се калкулира и начисли в момента на поръчката. След това не се налага да се занимаваш с митници, а просто ти пристига. Много често при покупки на стоки от САЩ към нормална държава (UK, DE), има опция да се калкулират допълнителните налози още преди плащането.Каква е тази отвратителна практика?
Никой (в цивилизования свят) не налага мита на онлайн покупките на хората.
Мита се налагат на ТИР-овете и на контейнетите.
Вместо да ти дойде пакета на прага, трябва да ходиш да се занимаваш с митничари ?!!!
Колкото до компресорите: за кой от 2та компресора говорите? Темата е за климатични
#41
Публикувано 09 декември 2019 - 13:02
Мисля, че колегата Grisho69 говори за supercharger-a, а и в самата тема, доколкото съм я чел, се говори за маслото в чарджъра, въпреки че по едно време става объркване за климатиците
#42
Публикувано 11 декември 2019 - 08:45
Мисля, че колегата Grisho69 говори за supercharger-a, а и в самата тема, доколкото съм я чел, се говори за маслото в чарджъра, въпреки че по едно време става объркване за климатиците
Точно за чарджърите говоря, темата е за тя и дали се обслужват. Та кой се занимава с ремонта им и как да се свържа с него.
#43
Публикувано 27 октомври 2023 - 09:33
Някой да знае в България от къде може да се закупи масло за компресора (supercharger-a) Eaton М65, без обявата в olx-а, че там ми се види много 75 лв за 100 мл
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни