Брат, разсмя ме
пак витаеш някъде
Бре викам,Алфонсо нема масло у компресора. Ще се преебе без масло си викам и писаааах,писааааах.......
Остай нека се посмее народа па после го премести некъде из климатиците.
Posted 23 August 2011 - 17:11
Брат, разсмя ме
пак витаеш някъде
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Posted 23 August 2011 - 17:40
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
Posted 23 August 2011 - 22:07
Бай Василеееее.....Бре викам,Алфонсо нема масло у компресора. Ще се преебе без масло си викам и писаааах,писааааах.......
Остай нека се посмее народа па после го премести некъде из климатиците.
Posted 23 August 2011 - 22:16
1.Вечно масло може и да няма, то ние да не сме вечни или колите ни... това е друга тема. Важното е да изкара достатъчно дълго, за да го помислиш че е вечно.за компресорите не твърдя инфото може и да е вярно
но има няколко факта в друга посока
1 вечно масло няма
2 маслото след 1-2 г. си губи свойствата
3 те и на автоматичните кутии не им се сменя
маслото през целия живот ама им дават 200000 км.
живот и после нова кутия
а който иска повече да изкара сменя масло
и как ако е за целия живот не се сменя ама
ако караш по спортно се сменя на 20-50 х. км.
Posted 23 August 2011 - 22:38
Posted 23 August 2011 - 23:12
Posted 23 August 2011 - 23:21
Ми той производителя го е написал- сменя се ако има повреда в лагер или теч. Да се сменя нещо профилактично е типична черта на Бай Ганьо, той немеца или американеца в случая тъп, нийй сме по-умни. Хората в цивилизования свят сменят нещо, едва когато се наложи, ние тук сменяме всичко наред на принципа "страх лозе пази". Видял съм го с очите си и то многократно. Последно един познат си смени дисковете и накладките на БМВ-то без изобщо да са за смяна. Дори и в сервиза му го казаха, ама той си знае неговото. Пари ли демонстрираме по тоя начин... по-скоро не, в никакъв случай не сме по-богати от европейците, които ще си сменят дисковете и накладките едва когато се износятОт сега се извинявам за този пост ама леко си пийнал
Я да по мислиме малко какво има в едно масло ?
На много агрегати съм попадъл дет пише :епа няма да му сменяш маслото то е до живот
Да ама за някои до живот са някакви определени километри,маслото си губи вискозитета даже само при разлика в температурата....Няма такова нещо на което да не се сменя маслото е сещам се за някои неща но те са друга бира .Ето Ви и пример : на джипа ми на автоматичната скоростна кутия няма нито пробка да източиш маслото нито да налееш , защо ли ? Защото Японеца решил че тая кола няма да я караш ХХХХХХХ километра , е как се почусваха скоростите като и смених маслото - СУПЕР !
Там където има масло след ХХХХХХ километра трябва да се смени , ако го смениш освен да минеш още няколко ХХХХХХ километра друго няма да направиш
Posted 23 August 2011 - 23:29
Posted 24 August 2011 - 00:54
Posted 24 August 2011 - 01:24
Posted 24 August 2011 - 01:45
Абе ако караш Гегетка и то очин харашо с маслото на дифовете ще вадиш и блатото в което си бил ,не мислете че и там не е важно да се сменя :PКолкото до диф., аз лично не смяням масло там. Само като му дойде времето, което досега не се е случвало на личен автомобил.
Posted 24 August 2011 - 06:57
Колега,От сега се извинявам за този пост ама леко си пийнал
Я да по мислиме малко какво има в едно масло ?
На много агрегати съм попадъл дет пише :епа няма да му сменяш маслото то е до живот
Да ама за някои до живот са някакви определени километри,маслото си губи вискозитета даже само при разлика в температурата....Няма такова нещо на което да не се сменя маслото е сещам се за някои неща но те са друга бира .Ето Ви и пример : на джипа ми на автоматичната скоростна кутия няма нито пробка да източиш маслото нито да налееш , защо ли ? Защото Японеца решил че тая кола няма да я караш ХХХХХХХ километра , е как се почусваха скоростите като и смених маслото - СУПЕР !
Там където има масло след ХХХХХХ километра трябва да се смени , ако го смениш освен да минеш още няколко ХХХХХХ километра друго няма да направиш
Posted 24 August 2011 - 07:43
Posted 24 August 2011 - 11:37
Posted 24 August 2011 - 18:41
Съгласен на 100%.Колега,
Маслото в климатичния компресор на колата се сменя само при проблем с климатика, ами ако не ти изпуска климатика не сменяш маслото.
Аз си мислех, че компресора и турбото на двигстеля се мабат от двигателното масло, ама явно съм в грешка. Въпреки това, ако някой майстор ми иска 250 кинта за смяна на масло на турбото, мисля до го шибна с турбото в празната глава.
0 members, 1 guests, 0 anonymous users