Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 4 гласа

Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.Гуцомецан.


  • Please log in to reply
1078 мнения по тази тема

#91 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 август 2011 - 18:56

Днес Лазар ми дойде на гости.
Оказа се че релето за бензиновата помпа е здраво.
Колата пали със него но след няколко секунди загасва,тоест проблема е някъде другаде и за момента пак е със кабела.
Светна ме някои неща за което му благодаря. :beer
Както му бях обещал за рожденият му ден като подарък от мен получи кръгче със колата. :D
Според него във момента колата ускорява доста по бавно от колкото трябва заради светещата постоянно лампа на таблото и не работещ ASR.
И той докато я кара и аз по късно я разтрих,преди това ходих за бензин :D ,автомата не влезе във авариен режим.



Работи ли ти фабричната аларма?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#92 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 август 2011 - 19:48

Роше,предполагам Че с Лазо не сте имали време и не сте проверили кабела по който се захранват помпите. Има няколко връзки по него които трябва да се прозвънят...

Забелязъл ли си,дали изгасва всеки път по еднакво време,когато е без кабелчето?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#93 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 27 август 2011 - 20:44

А по принцип кое контролира, кога бензиновата помпа да праща гориво и кога да не праща?
  • 1

#94 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 август 2011 - 20:47

Ами не мога да кажа със сигурност дали е така.
Следващата седмица мисля да и направя една диагностика и да видим какво ще изскочи.


Това е най-редно!

100% повредата по шунтираното трасе! :)

Можеш ли да обясниш точно от къде-до къде е дръпнат кабела?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#95 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 август 2011 - 21:05

Прилича ми на прах за пожари.

Така...това реле което потдържа тази връзка се командва по друг кабел. Там е причината! Трябва да се прозвъни управлението на това реле......т.е. най-тънките кабели които влизат в него!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#96 Lazar V12

Lazar V12

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:От всичко по малко !
  • Автомобил:
    Mercedes Benz 600 SEL '1992
    Chrysler Voyager 3.3 AWD '1993
    SAAB 9000 CS '1995
    Fiat Tipo 1.4 '1995
    Fiat 126P '1989
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 август 2011 - 21:31

Бе аз покрай твойта кола започнах да си спомням мъките с мойта и като имах проблем с едната бобина колата ми така като твойта не искаше да върви щото компа си хваща че бобината не е в ред и минава в авариен режим та си мисля първо да пробваме с други бобини защото при теб и двете не са оригинални и може заради това компа да се опитва да угаси колата след около 5 сек......
  • 0
Публикувано изображение
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!

#97 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 август 2011 - 21:44

И все пак всичкото това е част от управлението на това реле.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#98 Lazar V12

Lazar V12

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:От всичко по малко !
  • Автомобил:
    Mercedes Benz 600 SEL '1992
    Chrysler Voyager 3.3 AWD '1993
    SAAB 9000 CS '1995
    Fiat Tipo 1.4 '1995
    Fiat 126P '1989
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 август 2011 - 21:50

Е да де въпроса е защо компа гаси релето.... :)
  • 0
Публикувано изображение
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!

#99 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 август 2011 - 21:58

Е да де въпроса е защо компа гаси релето.... :)


Ако бобините не са точните според мен Бенца няма да заработи.

Защо управлението да гаси,при положение че може изобщо да не стартира?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#100 Lazar V12

Lazar V12

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:От всичко по малко !
  • Автомобил:
    Mercedes Benz 600 SEL '1992
    Chrysler Voyager 3.3 AWD '1993
    SAAB 9000 CS '1995
    Fiat Tipo 1.4 '1995
    Fiat 126P '1989
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 август 2011 - 08:06

При мен правеше следното - пали, на ниски си работи без проблем но като опиташ да изфорсираш и даваше грешка за бобина на десния блок и ставаше мноого муден мотора.... но не гаснеше , може би защото беше само едната - незнам. Но на рошавия след запалването около 5 сек. компа гаси релето за помпата и угасва.Когато е с моста мотора му работи мудно както моя правеше та според мен е най лесно да се пробва с други бобини за да се елиминира тази възможна причина.А за дрифтинга никакъв проблем :)
  • 0
Публикувано изображение
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!

#101 omarata

omarata

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:КОЛИ/ПРЕДИМНО БЕНЗИНОВИ МЕРЦЕДЕСИ/
  • Автомобил:
    MERCEDES W140/S320/09.1994
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 август 2011 - 19:52

КОЛА СИ Е ОТКЪДЕ И ДА ПОГЛЕДНЕШ!!!
  • 0

#102 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 август 2011 - 21:21

Браво браво !
Добре , че има кой да помага!
Покрай твоята тема , и аз открих евтиното решения за проблема със задния десен джам, който не се отваря .... вместо да взимам целия механизъм , ще сменя счупеното колелце, и всички екстри ще ми бачкат като хората.

Вярно не карам V12 ... а половинката и ... :)
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#103 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 август 2011 - 21:45

Не питай....
Моторист станах, почти не карам колата ... че нещо само дребни проблеми ми прави, които дразнят :kill_myself

Така като гледам за какви разходи на Бензин ми говорите ми идва да си тегля ножа (с тъпото).
Моя под 14л/100 градско не гори ... ама това ДИЗЕЛ :kill_myself
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#104 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 29 август 2011 - 16:48

Oтносно жълтия прах, пролетта пред блока са само липи и колата ми беше пълна с жълт прах от тях ,извънредно финен.Значи като има много липи на едно място по цялата улица и всичко ставаше жълто ,земята ,колите всичко.Та е възможно да е била паркирана на такова място,на мен всичко около филтрите и акумулатора ми беше пълно с цветен прашец, няма изчистване и стои леко мазен.
  • 0

#105 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 29 август 2011 - 17:25

Другарчета , искам да ви питам , как се сваля врътката на фаровете , че лампичката изгоря и не не мога да я сваля.На 124-ката я сваляш с дърпане ама тука не става...

Преди малко разбрах , че мога да си места седалката навсякъде и падна голям смях пред блока с бащицата , големи индианци сме :gathering: :gathering:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни