Ти се сети че имаш тема.
Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.Гуцомецан.
Започната от Рошен, 21 авг 2011 - 17:31:59
1078 мнения по тази тема
#1051
Публикувано 06 май 2015 - 09:12
Не хапи този,който може да те изяде.
#1052
Публикувано 06 май 2015 - 09:49
Ей,началник,щи надращим колата и после и пари ще ми дадеш.
И да надращиш нема да и личи.Толкова е зле вече.
Не хапи този,който може да те изяде.
#1053
Публикувано 06 май 2015 - 10:50
тия стинки, ги е залепил с тиксо отзаде...
#1054
Публикувано 06 май 2015 - 23:05
Роше, оти не снима "купейките" из отзаде дека е кламерут?
Къде се дяна брат,че ми липсваш?Само не казвай,че имаш много работа защото от нея се гърбавее и богат не се става!
#1055
Публикувано 07 май 2015 - 09:15
Ъп.
10 стотинки!
Росене, като гледам как ти се тресе образът на камерата от ударните вълни на двигателя, въобще не можеш да ни залъжеш със заварена стотинка
#1056
Публикувано 07 май 2015 - 17:48
Как менти с тази стотинка, не е истина
#1057
Публикувано 08 май 2015 - 00:49
Не можеш да купиш толкова пържоли.
#1058
Публикувано 09 май 2015 - 18:04
ще получи нави дистрибуторни капачки и палци,свещи,масло и т.н.
да не проусна масло за никоя w140 ....лонглайф по 229.5 не препоръчват ...мое по 229.3 пак има синтетики 5/40 ...или старото 229.1
за свещите патих та знам истината е тука
http://www.ngk.de/nc...9/BCP6ES/13958/
по 5лв са и трябва да са без резистор NGK BSP6ES може и в лаин 17 те са с нарязан централен електрод...
но ок може и другино пак така обикновени - без резистор и топлинно число еквивалент на 6 по NGK
п.п. 10те стотинки назад в клипа не са залепени колеги...движат се леко настрани...баси балансирания мотор е...
снимка показвам, че сайта го махнаха
Този пост е редактиран от polaris: 09 май 2015 - 18:08
#1059
Публикувано 09 май 2015 - 18:56
Тихо бре,това да не е твоят дето го караш три пъти в годината и се тресе от радост и мишките му изедуа кабелите у гаража.
Следващата седмица Гуцомецан ще получи нави дистрибуторни капачки и палци,свещи,масло и т.н.
В тази връзка обявявам предварително записване на желаещи за облог с следните параметри:
Монета от 2 стотинки,залог две свински вратни пържоли на калпак!
Чшш, моят работи като часовинк, дори 1 път в годината да се пали. Тия дни мисля да го запаля за пръв път от Ноември насам.
Ама каквото и да му сменяш на твоя, тая стотинка не може да седи без да падне, докато работи двигателя, така че не мятай тесли повече
Кажи кога да дойда да ми покажеш????
#1060
Публикувано 09 май 2015 - 19:06
п.п. 10те стотинки назад в клипа не са залепени колеги...движат се леко настрани...баси балансирания мотор е...
Знаем, само го будалкаме Рошавия. Хуваво нещо е всичко над 5 цилиндъра
#1061
Публикувано 09 май 2015 - 20:15
Да, маслото е ок...а беру ултра са ок, обаче требва да са без резистор. Е тия ги дават 14 FR-7 DPPUS2 ама това R не требва да го има... не съм наясно с тези беру...може да ги премериш дали са без съпротивление просто с мултицета централния електрод.
не пречи и едно питане до Балкана ...
дребни работи са това ама разлика си има...е добре да са както трябва...20 000км ще минат без проблем и беру и нгк обикновени
в сайта горе на NGK.de са много точни...
то и с маслата по климатиците е така...който и рунтав тип да питам винаги се праи на ударен с едно УНИВЕРСАЛНО масло зареждат сички климатици...работи си...
- работи си, Рунте ама компресор Нипон Денсо иска PAG46 което е 8лв за 250 грама и му стига да зареди 10 климатици...80 стинки е за една кола....нееее подиграва се ... дъни с едно единствено масло за сички компресотри и клати рунтавата глава и вика - давам гаранция!!!!! заеби... стискайте заби българи! още малко остана...
П.П. намерих каквото трябва щом предпочиташ Беру
https://www.guesi-mo...ervice/Beru.htm
Свеща трябва да е BERU 14F-7DU или NGK BCP6ES ...без R-ове
Този пост е редактиран от polaris: 09 май 2015 - 20:27
#1062
Публикувано 09 май 2015 - 20:32
Евала,колега,нема те редовно у форума,ама като се намесиш винаги е както трябва.
Не хапи този,който може да те изяде.
#1063
Публикувано 09 май 2015 - 21:26
Нямаш грижи, и на мен ми е интересно дали ще има някаква видима разлика м/у двете. И на мен ми е жал, ама....
Вече и аз нямам време да я карам.
Ти къде се беше преместил, че забравих?
#1064
Публикувано 10 май 2015 - 13:11
Ами то убаво ама аз вече смених свещите и R има или няма бали го.Като му покажа ключа пали без да се замисли за миг и вика гладен бил и му се ядат гуми и бензин
E има си хас тоя двигател да е иначе всичко зависи как е проектирана запалителната система ако е за резисторни свещи ясно...ако е за безрезисторни трябва да са безрезисторни...
товари се бобината иначе...изрично е казано за М120.980/2 без R... и за моята свещи без съпротивление...те са помислили - в кабелите/лулите съпротивлението е 2 кОма ...и в свещите като е 5кОм става множко...при мен една бобина пали две свещи и сумарно съпротивата става 14кОм и оп едната бобина гори...е работеше си 20 000км може и да не е от това, но така или иначе ги сменяваш често не пречи да ги нагласиш по спецификация...
за 12 свещи цената е 60лв NGK точно по каталог от Ауто плус и са добри...смяна 30 000км макс
ето тест с разликата ...тества ги с пиезо запалка с малка мощност...разлика има
Този пост е редактиран от polaris: 10 май 2015 - 13:13
#1065
Публикувано 08 юни 2015 - 12:40
Ще ме извинява Роки че му пиша в темата но-о-о.... гледам сте се заговорили за свещи : )
Да питам тези:
NGK BCP6ES
Дали стават за М119 / 4,2
В момента съм с бош ама не мога да намеря номера в момента точно.
А за стотинките може да направим едно състезание, не дали стотят стотинките а до колко оборота стоят : ))
Аз чесно казано не съм пробвал и идея си нямам какъв би могъл да е резултата.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни