Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.Гуцомецан.
Започната от Рошен, 21 авг 2011 - 17:31:59
1078 мнения по тази тема
#76
Публикувано 25 август 2011 - 18:43
Между другото, аз днес прегледах с огледалце,дали и моя щуцер зад двигателя е пластмасов - за жалост такъв е..
Ще го поръчвам другата седмица,за да съм подготвен.
В американският форум има цяла тема заради тази гадна пластмаса. Името на темата е "Злото,което се спотайва под капака"
http://www.benzworld...ally-devil.html
Явно вече метални щуцери не се предлагат, та някакъв е решил проблема по хитър начин.
Ще го поръчвам другата седмица,за да съм подготвен.
В американският форум има цяла тема заради тази гадна пластмаса. Името на темата е "Злото,което се спотайва под капака"
http://www.benzworld...ally-devil.html
Явно вече метални щуцери не се предлагат, та някакъв е решил проблема по хитър начин.
#77
Публикувано 25 август 2011 - 19:09
Между другото, аз днес прегледах с огледалце,дали и моя щуцер зад двигателя е пластмасов - за жалост такъв е..
Ще го поръчвам другата седмица,за да съм подготвен.
В американският форум има цяла тема заради тази гадна пластмаса. Името на темата е "Злото,което се спотайва под капака"
http://www.benzworld...ally-devil.html
Явно вече метални щуцери не се предлагат, та някакъв е решил проблема по хитър начин.
Супер го е направил човека! Това и тука може да се направи. Аз не бих сложил отново пластмасово. Хем по-здраво хем 60лв в резервоара.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#78
Публикувано 25 август 2011 - 22:21
Рошко,това крикче ми се види келяво.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#79
Публикувано 25 август 2011 - 22:39
Е деба, тоя номер е на корубата дето покрива допълнителната бобина, а не на самата бобина...
Няма да разгадаем от каква кола е бобината,след като твоята ,която е оригиналната не се използва.
Дано някой ,който е виждал такава бобина да види темата и да каже.
Няма да разгадаем от каква кола е бобината,след като твоята ,която е оригиналната не се използва.
Дано някой ,който е виждал такава бобина да види темата и да каже.
#81
Публикувано 26 август 2011 - 07:43
Бате,филма не е толкова страшен.Повече е екшън.На тебе майстори ти не требат.По тенекиите и изкърпването си ти,за другото има хора които разбират по тия 12-сетаци и могат много да помогнат.Само трябва да си приготвиш много ама много бира че един от тия където разбира я пие както си требе,като сложи кухия крак ела да видиш дали има напълване.Има много работа по тоя красавец,обаче като стане нема да има втори,трети и т.н.Верно после децата и унуците ще те помнат.Нема да се пУашиш,че стане,нема как да не стане да я ева.
Успех.
Успех.
Не хапи този,който може да те изяде.
#82
Публикувано 26 август 2011 - 09:14
Казано на кратко това е сценария на този мой филм със заглавие "Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12".
По-назаде измежду снимките на извисената ти във въздуха 3 тонна мечта се види един крик който като нищо може да я изпущи върху вече не толкова Рошавата ти прическа.
Подминаваш поста,ама аз съм загрижен!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#83
Публикувано 26 август 2011 - 10:26
"ursov: Убеждават ме да сложа медни при замяната им..."
Преди две години смених целите горивопроводи с медни от резервоара до помпата и оттогава никакви проблеми. Сменяй смело.
Преди две години смених целите горивопроводи с медни от резервоара до помпата и оттогава никакви проблеми. Сменяй смело.
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#84
Публикувано 26 август 2011 - 22:26
А някакви предположения, защо изобщо колата влиза в авариен режим?
Дали не е свързано с бензиновата помпа по някакъв начин?
Изобщо кво правихте?
Дали не е свързано с бензиновата помпа по някакъв начин?
Изобщо кво правихте?
#85
Публикувано 27 август 2011 - 09:59
Пи бира....
Ха ха ха ей клюкар !
Освен че пих бира поразгледах и бегачката на колегата.....има си доста игра с нея но ще стане пак колата която е била някога!
И му казах да не бърза да поръчва и сменя части преди да е сигурен къде е проблема че после хората затова разправят че е безбожно скъпо да поддържаш такава кола , което далеч не е така..... е не е като да поддържаш ГОУФ ама тая кола е правена така че повечето и части при нормална експлоатация ще надживеят собственика неколкократно.Релето му например си е като чисто ново, нищо че е на 15-16 годинки а като го смени съм сигурен че новото няма да е по-добро от оригиналното.
То е като при хората - за правилно лечение трябва първо да е правилна диагнозата а не за настинка да гълташ антибиотици
Повече търпение и жокери "Помощ от приятел" и "Гуцомецан" ще си върне блясъка и ще радва собственика си още дооооста годинки...
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!
#86
Публикувано 27 август 2011 - 10:20
Извадили сте тази бобина,но номер на нея не е имало?
Капачето отгоре се ползва при доста други мерцедеси - 126,124,140,201,129.
Чудя се каква е причината да има други бобини ,различни от оригиналните.
Капачето отгоре се ползва при доста други мерцедеси - 126,124,140,201,129.
Чудя се каква е причината да има други бобини ,различни от оригиналните.
#87
Публикувано 27 август 2011 - 10:27
Извадили сте тази бобина,но номер на нея не е имало?
Капачето отгоре се ползва при доста други мерцедеси - 126,124,140,201,129.
Чудя се каква е причината да има други бобини ,различни от оригиналните.
Ще се повторя ама... - КАДЪРНИ МАЙСТОРИ е причината... и сигурно тея са по-евтинки хахаххахахах
А няма да се учудя и другите да са си здрави..... а може и заради тея бубини колата да влиза в авариен режим ако са с различно съпротивление на първичната намотка компа ги хваща и дава грешка ..... как не се сетих вчера да ги замеря
Ама нищо пак ще намажа некоя и друга биричка хахахахахахах
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!
#88
Публикувано 27 август 2011 - 10:46
Лазаре, той показа ли ти онова съединение,което е избило зад двигателя?
Това трябва профилактично да си го сменим,че се пукат масово,защото са станали крехки от старост.
Росене, ако утре идваш ,вземи счупеното съединение заедно там с мъркучите към него. Ще търся метален заместител.
Това трябва профилактично да си го сменим,че се пукат масово,защото са станали крехки от старост.
Росене, ако утре идваш ,вземи счупеното съединение заедно там с мъркучите към него. Ще търся метален заместител.
#89
Публикувано 27 август 2011 - 11:43
като решиш да купуваш бобини ми се обади, убеден съм че ще ти хареса цената в бг
#90
Публикувано 27 август 2011 - 18:50
Втора такава кола няма да има на външен вид и техническо състояние!
Вервай ми.
Приятелска усмивка за червеното...
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни