Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.Гуцомецан.
Започната от Рошен, 21 авг 2011 - 17:31:59
1078 мнения по тази тема
#61
Публикувано 25 август 2011 - 08:12
Бате,как така при изваден ключ? Твоята кола ли това?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#62
Публикувано 25 август 2011 - 10:00
На Росен колата.
Иначе възможно ли да е от релето на бензиновата помпа?
Лазаре, интересното е,че колата е след фейслифта, но пък има доста неща под капака характерни за W140 600 преди фейслифта.
Кабелите на свещите му са като нашите,а не онези с бобинките на всеки цилиндър. Като погледнах зад фаровете му видях,че неговите две стандартни бобини не се използват изобщо,но си седят там,а над тях са сложени две други,по-мънички и дефакто те работят и към тях са свързани дистрибуторните капачки. Имат и part number ,но чакам той да сложи снимките ,за да го проверя в програмата и да видим от каква кола са тия допълнително слагани бобини.
Другото,което ми направи впечатление е,че не му работят първите степени на ел. перките ,а направо се включва 3тата някъде към 115градуса,което е много. Явно затова му е избило и това съединение отзад. Ще му пернем съпротивление. Съпротевленията за ел.перките му не се намират пред самите ел.перки,както е при нас,ами някъде другаде,което е характерно за моделите след фейса. Явно някое от тях се е прецакало или му е нужно чистене от корозия. Може и реле да е.
Нещо като междинен модел е колата
Иначе Росен ти е наблизо. Намира се на 10км от там където работиш,карайки по околовръстното и на разклона за Костинброд се свива в дясно /към София/. Мисля,че той няма да може да дойде с колата при теб,камо ли на Камбаните заради аварийния режим,в който влиза колата при сръчкване.
Той обеща ,че ще дойде на Камбаните тази Неделя и ще ти обясни по-подробно.
Иначе възможно ли да е от релето на бензиновата помпа?
Лазаре, интересното е,че колата е след фейслифта, но пък има доста неща под капака характерни за W140 600 преди фейслифта.
Кабелите на свещите му са като нашите,а не онези с бобинките на всеки цилиндър. Като погледнах зад фаровете му видях,че неговите две стандартни бобини не се използват изобщо,но си седят там,а над тях са сложени две други,по-мънички и дефакто те работят и към тях са свързани дистрибуторните капачки. Имат и part number ,но чакам той да сложи снимките ,за да го проверя в програмата и да видим от каква кола са тия допълнително слагани бобини.
Другото,което ми направи впечатление е,че не му работят първите степени на ел. перките ,а направо се включва 3тата някъде към 115градуса,което е много. Явно затова му е избило и това съединение отзад. Ще му пернем съпротивление. Съпротевленията за ел.перките му не се намират пред самите ел.перки,както е при нас,ами някъде другаде,което е характерно за моделите след фейса. Явно някое от тях се е прецакало или му е нужно чистене от корозия. Може и реле да е.
Нещо като междинен модел е колата
Иначе Росен ти е наблизо. Намира се на 10км от там където работиш,карайки по околовръстното и на разклона за Костинброд се свива в дясно /към София/. Мисля,че той няма да може да дойде с колата при теб,камо ли на Камбаните заради аварийния режим,в който влиза колата при сръчкване.
Той обеща ,че ще дойде на Камбаните тази Неделя и ще ти обясни по-подробно.
#63
Публикувано 25 август 2011 - 10:09
поради намеса на някой много "кадърен майстор" !
Като изстуди бирата и опече кюфтетата усещам че проблема му ще се реши.....
Най-вероятно не са могли да оправят проблема и са го направили колкото да движи!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#65
Публикувано 25 август 2011 - 12:10
Най- вероятно аз затова му написах рецептата за лечението
Да не се офлянква!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#66
Публикувано 25 август 2011 - 14:09
Ето течностите,които те интересуваха:
Номерата им са под баркодовете на гърба.
1.Антифриз
2.Масло за автоматик
Номерата им са под баркодовете на гърба.
1.Антифриз
2.Масло за автоматик
#67
Публикувано 25 август 2011 - 17:23
Направили са мост, защото релето се е скапало и тъпаците са спестили 40-50лв за ново като са пуснали жичка....
Не е нужно да си купуваш ново. Купи от бай Васо или от Хари като си дойде...
Хубавото е,че проблемът опира само до смяната на тъпото реле.
Не е нужно да си купуваш ново. Купи от бай Васо или от Хари като си дойде...
Хубавото е,че проблемът опира само до смяната на тъпото реле.
#68
Публикувано 25 август 2011 - 17:25
Колега честито за Ес-ката чак сега влизам щото нещо нета се ебава и много безаварийни колометри
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#69
Публикувано 25 август 2011 - 17:40
Ами сигурно ли е че проблема е в релето а не преди него а?Направили са мост, защото релето се е скапало и тъпаците са спестили 40-50лв за ново като са пуснали жичка....
Не е нужно да си купуваш ново. Купи от бай Васо или от Хари като си дойде...
Хубавото е,че проблемът опира само до смяната на тъпото реле.
Стига ли захранване до бубината му или някой "велик" алармаджия му е прекъснал захранването и като си купи ново ще го сложи и ще се пули защо пак не тръгва...
Аз лично залагам на алармаджия щото за тея коли чичко Ханс е смятал и в повечето случаи проблемите идват след намеса на "вещи" лица....
А пък ако съм прав бирата и кюфтетата стават двойно щот за 51 лева бая бира треа да пия май
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!
#70
Публикувано 25 август 2011 - 17:44
И ти си прав. Помниш ,че ти откри едно допълнително слагано реле под задната ми дясна седалка. То също бешеАми сигурно ли е че проблема е в релето а не преди него а?
Стига ли захранване до бубината му или някой "велик" алармаджия му е прекъснал захранването и като си купи ново ще го сложи и ще се пули защо пак не тръгва...
Аз лично залагам на алармаджия щото за тея коли чичко Ханс е смятал и в повечето случаи проблемите идват след намеса на "вещи" лица....
А пък ако съм прав бирата и кюфтетата стават двойно щот за 51 лева бая бира треа да пия май
с цел да прекъсва тока на бензиновата помпа.
Ама нашият бърза и сигурно веднага ще го поръча ново вместо да купи за 10лв от морга.
#71
Публикувано 25 август 2011 - 17:48
Не съм сигурен,че е със оригиналната.
Кога ще сложиш снимката дето направи на part number-а на едната от допълнителните бобини,че ми е интересно кво
ще излезе?
Роска, купи си един мултицет,че Лазар като дойде, пак ще гледате и ще се чешете само както ние правихме вчера.
Кога ще сложиш снимката дето направи на part number-а на едната от допълнителните бобини,че ми е интересно кво
ще излезе?
Роска, купи си един мултицет,че Лазар като дойде, пак ще гледате и ще се чешете само както ние правихме вчера.
#72
Публикувано 25 август 2011 - 17:51
ааааа слаб ти е информатора - аз само бира пия, приготвяш бирата и мръвката и кат ги надуша съм право при тебе хахахахххахахах
утре ако мога ще мина да видя какви ги твориш така че не бързай да поръчваш а първо мери дали е здрава бубината на релето - ако е здрава си спестил 51лв. с гаранция
И пушкааааа аз мултицет си имам - чакам да каже че е изстудил бирата ама нъцки.......
50 лева за реле ще даде а 5 за бира - не хахаххахахаххахах
утре ако мога ще мина да видя какви ги твориш така че не бързай да поръчваш а първо мери дали е здрава бубината на релето - ако е здрава си спестил 51лв. с гаранция
И пушкааааа аз мултицет си имам - чакам да каже че е изстудил бирата ама нъцки.......
50 лева за реле ще даде а 5 за бира - не хахаххахахаххахах
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!
#73
Публикувано 25 август 2011 - 18:12
Звънни преди да дойдеш да не щипна на някъде по задачи.
Бира ще имаааа...
Ми ако няма - кръъъгом и бегом марш хахахаххахахахахахха
п.с. мисля в неделя да предложа да направим нов раздел във форума - V12- проблеми и ремонти
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!
#74
Публикувано 25 август 2011 - 18:13
Росене, провери ли частите за мене?
Драсни едно лс.
Драсни едно лс.
#75
Публикувано 25 август 2011 - 18:33
Не съм Пич,сори.
На скорост съм постоянно,днес обядвах в 16:30 часа.
Другата седмица ако не ти е спешно обещавам да проверя.
И сега още съм на работа.
Аз ще направя енциклопедия този раздел...
Е мисля че и аз и пушката има с какво да се включим там ....
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни