Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.Гуцомецан.
Започната от Рошен, 21 авг 2011 - 17:31:59
1078 мнения по тази тема
#811
Публикувано 10 януари 2013 - 01:05
Отплеснахте се от темата бре наПЛЮСих ви всички
#812
Публикувано 11 януари 2013 - 21:37
Прегледах цялата тема колега,и мога да кажа само евала!
#813
Публикувано 11 януари 2013 - 23:37
И прееба и мен да си купя две туби, та само си надращих колата
Този пост е редактиран от shotgun600: 11 януари 2013 - 23:38
#814
Публикувано 12 януари 2013 - 10:28
Еми пролетта ще ти го карам, ама да го вапцаш частично.
Иначе какво става с колата?
Нещо правиш ли и сега или си седи зазимена и чака Март?
Иначе какво става с колата?
Нещо правиш ли и сега или си седи зазимена и чака Март?
#815
Публикувано 15 януари 2013 - 20:39
Брао ве нинжа, страшна е : )
Голямо търкане ще да е паднало.
Голямо търкане ще да е паднало.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#816
Публикувано 15 януари 2013 - 20:44
Супер е, Рош.
#817
Публикувано 15 януари 2013 - 20:45
Поздрав за музикалният съпровод
#818
Публикувано 15 януари 2013 - 21:01
Е оставаше на Петра да снимаш клипа и лично a щях да ти драскам капака не ти мояКласика в жанра!
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#819
Публикувано 08 февруари 2013 - 23:08
Оперирай я за всеки случай. Ама ти трябва остър и здрав нож или от тия мини дрелките с накрайник като мини флекс.
Имаше един сайт с много теми от типа "направи си го сам" ,ама са го затрили. Там имаше тема с показано къде се режат
буксите....
Имаше един сайт с много теми от типа "направи си го сам" ,ама са го затрили. Там имаше тема с показано къде се режат
буксите....
Този пост е редактиран от shotgun600: 08 февруари 2013 - 23:12
#820
Публикувано 10 февруари 2013 - 01:07
Тази букса не можеш да я отвориш. Слепена е и се чупи..
Този пост е редактиран от hammer^BaTe: 10 февруари 2013 - 10:20
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#821
Публикувано 10 февруари 2013 - 02:14
Режат се тези букси,а после се лепят все едно не са пипани.
#822
Публикувано 10 февруари 2013 - 14:21
Росене, мноо добре си я пастирал бате.... просто не знам как ти дава сърце да я изкарваш из софийската кал.
Аз преди дни ходих на гости при нашите, и на сутринта ново двайсе, някой комшия метнал манджа и спагети по предния капак и джам. Да псувам ли или да се радвам, че не са я надрали с ключ или резнали гумите. Мисълта ми беше, че българина кат види лъскава кола дяволчето почва да му бърка изотгЪзно и изпитва неописуем кеф да направи мръсно
Аз преди дни ходих на гости при нашите, и на сутринта ново двайсе, някой комшия метнал манджа и спагети по предния капак и джам. Да псувам ли или да се радвам, че не са я надрали с ключ или резнали гумите. Мисълта ми беше, че българина кат види лъскава кола дяволчето почва да му бърка изотгЪзно и изпитва неописуем кеф да направи мръсно
Този пост е редактиран от Мишо: 10 февруари 2013 - 14:49
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#823
Публикувано 10 февруари 2013 - 22:17
Може да се отвори и май ще трябва защото вътре положението може и да е такова като на снимката.
Eдва ли ще е толкова зле, ама все пак провери, нищо не губиш.
То е важно да не е огъван кабела баш преди буксата, че там прави късото
иначе според мен вътре в самата букса няма как да се допират жиците.
#824
Публикувано 10 февруари 2013 - 22:58
Така или иначе, ако има проблем, той ще е точно там където започва буксата и за да го оправиш,
цепенето и не ти мърда.
цепенето и не ти мърда.
#825
Публикувано 10 февруари 2013 - 23:01
Дано да е наред но малко ме съмнява едната да е наред а пък другата не.Мисля да погледна и на другият дебитомер кабелите как са под изолацията.
Освен ако няма интервенция : )
Моя ме е страх да го пипам поради тази причина, да не се окаже че е за ремонт и трябва да се филмирам и аз
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни