Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.Гуцомецан.
Started by Рошен, 21 Aug 2011 - 17:31:59
1078 replies to this topic
#31
Posted 22 August 2011 - 23:20
Моята ще те излъжа ,но май е била с нивомат, като в последствие тия амортесьори са подменени с обикновени.
Така е и при Лазар ,но той е твърдо решен да си възстанови нивомата, въпреки че е проблемен.
Бай Василе, тази тръбичка от 500 дали е досущ еднаква с тази на 600?
На мен не ми се вярва.
Росене, ще подкараш ли колата до следващата среща на 28ми?
Така е и при Лазар ,но той е твърдо решен да си възстанови нивомата, въпреки че е проблемен.
Бай Василе, тази тръбичка от 500 дали е досущ еднаква с тази на 600?
На мен не ми се вярва.
Росене, ще подкараш ли колата до следващата среща на 28ми?
#32
Posted 22 August 2011 - 23:23
Два модела са и двата стават. Единият модел е с пет отвора и единият от тях се затапва.
Монтира се с дълго рамо и карданче.
Монтира се с дълго рамо и карданче.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#33
Posted 22 August 2011 - 23:24
щом е била прегрявана, не е зле да видиш дали виското работи.
радиатора на 600 е с голямо КПД, но при напъване ...
честито! и много радост с нисък разход
радиатора на 600 е с голямо КПД, но при напъване ...
честито! и много радост с нисък разход
#34
Posted 22 August 2011 - 23:37
Едва ли,виж как всеки ден излиза ново двайсет,а дори още не съм и обърнал сериозно внимание.
Абе смени накладките и тури антифриз, ама хубав /даже оригинален от Ивайджет или БС/ и идвай да я видим.
Или аз ще дойда при теб.
Между другото , системата събираше 20л охладителна течност.
#35
Posted 22 August 2011 - 23:49
Айде в Събота ще му звънна ,за да го видя дали е свободен и ще дойдем при теб,ако е.
Ако ли не, гледай до Неделя да я подкараш или поне ела с другата си кола,за да се запознаеш на живо с него, а
не само форумно..
Ако ли не, гледай до Неделя да я подкараш или поне ела с другата си кола,за да се запознаеш на живо с него, а
не само форумно..
#36
Posted 22 August 2011 - 23:55
Твоите 19ки са много фешън,ама не са за мен щото много жулим гуми и ще вляза във голям преразход със тоя размер от чести смени.
Ще е на 18ки май.
Давам ги бартер за 17те от врънжи.......ама ако ми ги вапцаш в друг цвят.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#37
Posted 22 August 2011 - 23:58
Оферта си е.
#38
Posted 23 August 2011 - 00:00
Ще ми трябват за идният 124...
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#39
Posted 23 August 2011 - 00:11
Няма шанс да ги дам!
Цифра пара спестих от гумаджий откакто ги сложих.
И по добре защото ще се прецакам.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#40
Posted 23 August 2011 - 09:55
аз пожелавам нисък разход, пък...
е реално не харчи както в легендите..
Лазар каза от 12 извън, до 20 градско.. а това си е малко ..
на мен опела градско под 20 газ не ми е падал, ама се кара и постоянно на макс, демек върви на 25% от 600тарката.
купето ми е на около 17-20 с всичките му бърнаути и драгове...
е реално не харчи както в легендите..
Лазар каза от 12 извън, до 20 градско.. а това си е малко ..
на мен опела градско под 20 газ не ми е падал, ама се кара и постоянно на макс, демек върви на 25% от 600тарката.
купето ми е на около 17-20 с всичките му бърнаути и драгове...
#41
Posted 23 August 2011 - 10:03
Мноого хубава кола Колега, със здраве да си я караш!!!
#42
Posted 23 August 2011 - 10:27
Аз нивомата не мисля да махам,мой си е,платил съм го.
Във Германия попаднах на една оферта за него.
Тук не съм питал информативно кое колко струва.
Niveauregulierung/Fahrwerks-Hydraulik
ursov, честито за колата и милиони безаварийни километри с него...
Разкошен автомобил - сигурен, стилен и мощен в пълна степен изразява философията на Бенц.
Мога да ти дам някакви ориентировъчни цени за нивомата, защото скоро правих тази система на 210ката.
Сфери - оригинални около 250 във БС, амортисьори в БС около 2000, но правят около 20-25% отстъпка за тях.
Може да се сложат и Боге за около 1400.
Възможно е и цените за Sкласата да са по-различни.
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#43
Posted 23 August 2011 - 22:23
Айде бе не успя ли да го запалиш вече.След малко ще кача снимките от жестоката няколко часова борба при смяната на оня щуцер днес.
Набута ли го... маркуча?
Свърши ли работа антифриза, стигна ли?
Намери ли от къде тече бензин? Подкара ли я
Ходих днес да видя на Росен колата- един път е.
Поизтървал я е малко предишния собственик, но е попаднала в добри ръце, мераклия е и ще я вдигне на крака.
Аз бях мераклия да я чуеме и повозиме, ама при V12 не всичко става така, както си го мислиш.
#44
Posted 23 August 2011 - 22:26
Аз мисля утре да го навестя, току виж съм заварил кола в движение вече.
#45
Posted 23 August 2011 - 22:33
Днеска беше интересното, да го видиш седнал отгоре върху всмукателните колектори на 12-такаАз мисля утре да го навестя, току виж съм заварил кола в движение вече.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users