Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.Гуцомецан.
Започната от Рошен, 21 авг 2011 - 17:31:59
1078 мнения по тази тема
#31
Публикувано 22 август 2011 - 23:20
Моята ще те излъжа ,но май е била с нивомат, като в последствие тия амортесьори са подменени с обикновени.
Така е и при Лазар ,но той е твърдо решен да си възстанови нивомата, въпреки че е проблемен.
Бай Василе, тази тръбичка от 500 дали е досущ еднаква с тази на 600?
На мен не ми се вярва.
Росене, ще подкараш ли колата до следващата среща на 28ми?
Така е и при Лазар ,но той е твърдо решен да си възстанови нивомата, въпреки че е проблемен.
Бай Василе, тази тръбичка от 500 дали е досущ еднаква с тази на 600?
На мен не ми се вярва.
Росене, ще подкараш ли колата до следващата среща на 28ми?
#32
Публикувано 22 август 2011 - 23:23
Два модела са и двата стават. Единият модел е с пет отвора и единият от тях се затапва.
Монтира се с дълго рамо и карданче.
Монтира се с дълго рамо и карданче.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#33
Публикувано 22 август 2011 - 23:24
щом е била прегрявана, не е зле да видиш дали виското работи.
радиатора на 600 е с голямо КПД, но при напъване ...
честито! и много радост с нисък разход
радиатора на 600 е с голямо КПД, но при напъване ...
честито! и много радост с нисък разход
#34
Публикувано 22 август 2011 - 23:37
Едва ли,виж как всеки ден излиза ново двайсет,а дори още не съм и обърнал сериозно внимание.
Абе смени накладките и тури антифриз, ама хубав /даже оригинален от Ивайджет или БС/ и идвай да я видим.
Или аз ще дойда при теб.
Между другото , системата събираше 20л охладителна течност.
#35
Публикувано 22 август 2011 - 23:49
Айде в Събота ще му звънна ,за да го видя дали е свободен и ще дойдем при теб,ако е.
Ако ли не, гледай до Неделя да я подкараш или поне ела с другата си кола,за да се запознаеш на живо с него, а
не само форумно..
Ако ли не, гледай до Неделя да я подкараш или поне ела с другата си кола,за да се запознаеш на живо с него, а
не само форумно..
#36
Публикувано 22 август 2011 - 23:55
Твоите 19ки са много фешън,ама не са за мен щото много жулим гуми и ще вляза във голям преразход със тоя размер от чести смени.
Ще е на 18ки май.
Давам ги бартер за 17те от врънжи.......ама ако ми ги вапцаш в друг цвят.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#37
Публикувано 22 август 2011 - 23:58
Оферта си е.
#38
Публикувано 23 август 2011 - 00:00
Ще ми трябват за идният 124...
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#39
Публикувано 23 август 2011 - 00:11
Няма шанс да ги дам!
Цифра пара спестих от гумаджий откакто ги сложих.
И по добре защото ще се прецакам.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#40
Публикувано 23 август 2011 - 09:55
аз пожелавам нисък разход, пък...
е реално не харчи както в легендите..
Лазар каза от 12 извън, до 20 градско.. а това си е малко ..
на мен опела градско под 20 газ не ми е падал, ама се кара и постоянно на макс, демек върви на 25% от 600тарката.
купето ми е на около 17-20 с всичките му бърнаути и драгове...
е реално не харчи както в легендите..
Лазар каза от 12 извън, до 20 градско.. а това си е малко ..
на мен опела градско под 20 газ не ми е падал, ама се кара и постоянно на макс, демек върви на 25% от 600тарката.
купето ми е на около 17-20 с всичките му бърнаути и драгове...
#41
Публикувано 23 август 2011 - 10:03
Мноого хубава кола Колега, със здраве да си я караш!!!
#42
Публикувано 23 август 2011 - 10:27
Аз нивомата не мисля да махам,мой си е,платил съм го.
Във Германия попаднах на една оферта за него.
Тук не съм питал информативно кое колко струва.
Niveauregulierung/Fahrwerks-Hydraulik
ursov, честито за колата и милиони безаварийни километри с него...
Разкошен автомобил - сигурен, стилен и мощен в пълна степен изразява философията на Бенц.
Мога да ти дам някакви ориентировъчни цени за нивомата, защото скоро правих тази система на 210ката.
Сфери - оригинални около 250 във БС, амортисьори в БС около 2000, но правят около 20-25% отстъпка за тях.
Може да се сложат и Боге за около 1400.
Възможно е и цените за Sкласата да са по-различни.
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#43
Публикувано 23 август 2011 - 22:23
Айде бе не успя ли да го запалиш вече.След малко ще кача снимките от жестоката няколко часова борба при смяната на оня щуцер днес.
Набута ли го... маркуча?
Свърши ли работа антифриза, стигна ли?
Намери ли от къде тече бензин? Подкара ли я
Ходих днес да видя на Росен колата- един път е.
Поизтървал я е малко предишния собственик, но е попаднала в добри ръце, мераклия е и ще я вдигне на крака.
Аз бях мераклия да я чуеме и повозиме, ама при V12 не всичко става така, както си го мислиш.
#44
Публикувано 23 август 2011 - 22:26
Аз мисля утре да го навестя, току виж съм заварил кола в движение вече.
#45
Публикувано 23 август 2011 - 22:33
Днеска беше интересното, да го видиш седнал отгоре върху всмукателните колектори на 12-такаАз мисля утре да го навестя, току виж съм заварил кола в движение вече.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни