ХА! Че за кво съм ти аз пък - аз съм прост асансьораджия а на еските асансьори и до ден днешен не знам да има.....Баш ти ми трябваш,не ми бегай по тъч линията.
Иначе мерси за пожеланията.
Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.Гуцомецан.
Started by Рошен, 21 Aug 2011 - 17:31:59
1078 replies to this topic
#16
Posted 21 August 2011 - 23:28

България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!
#17
Posted 21 August 2011 - 23:38
Чух че си бил много сръчен самоук майстор.
Ти ще ме светнеш нещо,друг друго и накрая колата ще стане такава каквато заслужава да бъде.

България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!
#18
Posted 21 August 2011 - 23:40
Той е майстор бояджия/изчуквач, после ше си я оправи.
#20
Posted 22 August 2011 - 00:37
Колега честито и МНОГОООООО безаварийни километри ти пожелавам.
Искам да ти кажа да обърнеш внимание на две неща.По стечение на обстоятелствата когато тази кола дойде в България на следващия ден имах малка служебна среща с нея.
Момчетата от автокъщата я бяха разстривали яко и от запушени катализатори и съответно прегряли до червено беше леко запалила изолационното кече в моторния отсек.Слава богу беше изпушила пред автомивка и я бяха пръснали с пароструйката и бяха предотвратили по големи поразии.Виж дали са изкормили катализаторите да не стане беля.
Преден ляв спирачен диск не е неин,,разправяха че в някоя държава на път за България са го стошили та са го били сменявали или изолирали.Не помня точно.
По километраж тогава показваше 301000км.Още ли е на толко?
Колата е наистина УНИКАЛНА.По горе написаното не го пиша с лоши чувства ,а да те насоча какво да прегледаш за да нямаш ядове занапред.
Ако тогава се бяха навили да говорим за бартер за мойто Ауди,сега собственика щеше да е друг.
Кола мечта (кое си е истина си е истина).Лека
Искам да ти кажа да обърнеш внимание на две неща.По стечение на обстоятелствата когато тази кола дойде в България на следващия ден имах малка служебна среща с нея.
Момчетата от автокъщата я бяха разстривали яко и от запушени катализатори и съответно прегряли до червено беше леко запалила изолационното кече в моторния отсек.Слава богу беше изпушила пред автомивка и я бяха пръснали с пароструйката и бяха предотвратили по големи поразии.Виж дали са изкормили катализаторите да не стане беля.
Преден ляв спирачен диск не е неин,,разправяха че в някоя държава на път за България са го стошили та са го били сменявали или изолирали.Не помня точно.
По километраж тогава показваше 301000км.Още ли е на толко?
Колата е наистина УНИКАЛНА.По горе написаното не го пиша с лоши чувства ,а да те насоча какво да прегледаш за да нямаш ядове занапред.
Ако тогава се бяха навили да говорим за бартер за мойто Ауди,сега собственика щеше да е друг.
Кола мечта (кое си е истина си е истина).Лека
#21
Posted 22 August 2011 - 21:16
Не се безпокой , то и под моя капак има масло и нафта , ама колата си върви много прилично
Не това в кръга на шегата , обърни внимание на този проблем.
Честито за ес-вицата , много ми харесва и много безаварийни милиони километри с нея . И на събора да почерпиш с една студена сода с лед и лимон
Честито за ес-вицата , много ми харесва и много безаварийни милиони километри с нея . И на събора да почерпиш с една студена сода с лед и лимон

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#22
Posted 22 August 2011 - 22:05
Роше,това части от рено ли са...
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#23
Posted 22 August 2011 - 22:09
Що?
Мноу пластика.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#24
Posted 22 August 2011 - 22:22
Ебаси кекавата работа,сега още повече се притесних.
Моето сигурно е минимум на 15г...
И сега ми е интересно как ще се постави.
Двата му края /ляв и десен/ някакви отвори ли са?
Задължително снимай как се слага и откъде ще се промушиш.
Я дай номера на частта на този пластмасов преходник.
Моето сигурно е минимум на 15г...
И сега ми е интересно как ще се постави.
Двата му края /ляв и десен/ някакви отвори ли са?
Задължително снимай как се слага и откъде ще се промушиш.
Я дай номера на частта на този пластмасов преходник.
#25
Posted 22 August 2011 - 22:27
На 500 е кълчене,па на тва....незнам. При мене е метално и ти може да си така.
За да се види отгоре,трябва огледалце.
За да се види отгоре,трябва огледалце.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#26
Posted 22 August 2011 - 22:42
Не изхвърляй старата част. Ще я дам да и направят метален аналог.
Ще опитам да намеря частта в EPC.
Ще опитам да намеря частта в EPC.
#27
Posted 22 August 2011 - 22:50
Напротив, аз знам за тази част от доста време.
Масово из американския форум имат проблем с нея.
Кекава е и често избива.
Не мога да я намеря в ЕРС.
Масово из американския форум имат проблем с нея.
Кекава е и често избива.
Не мога да я намеря в ЕРС.
#28
Posted 22 August 2011 - 23:00
Въпрос на време е да избие.
Ако все още не си изхвърлил старата тръба, запази я.
Ако все още не си изхвърлил старата тръба, запази я.
#29
Posted 22 August 2011 - 23:13
Опааааа двамцата,вие май не чувате от многото цилиндри. На 500 е метална и е същата!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#30
Posted 22 August 2011 - 23:19
Е ти ся като го пернеш,поне 5 г няма да се разцърцори.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users




View Garage






