Разгледах ги и съм постнал двете, които стават! Тази за която говориш присъства. Ти не си ми разгледал поста спестил съм тези без екстрите именно...явно колегата ХиФи не е разгледал внимателно обявата.
Моля за вашето мнение и съветКакво да си търся CLK-230 или CLK-320
Started by solaka, 21 Aug 2011 - 10:09:47
45 replies to this topic
#31
Posted 07 October 2011 - 11:51
#32
Posted 07 October 2011 - 12:07
Аууу верно, грешката е моя.Разгледах ги и съм постнал двете, които стават! Тази за която говориш присъства. Ти не си ми разгледал поста спестил съм тези без екстрите именно...
Важното е че се разбрахме- синята 320-ка с многото екстри е най-хубавата от посочените и най си заслужава парите.
#33
Posted 07 October 2011 - 16:16
Щи предложа друг вариант - на мен ми е спукан махагона на климата, освен това добавих подгрев на седалките... и сега планирам да сменя махагона с такъв с бутони за подгрева... и кво - ще имам бутон за миене и вместо някой утре да каже - тая е тунингована, ще каже - тая е удрянаТези 100% са блъскани отпред! На таблото има копче за миене на фаровете, а на бронята няма, от това съдя че не е оригиналната....
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#34
Posted 07 October 2011 - 16:33
Нали знаеш колко хора могат да го направят и още по-важното: колко хора ще се хванат да го направят сред собствениците на тези коли
#35
Posted 07 October 2011 - 17:15
Колата определено не е с оригиналната си броня - няма ЦЛК със оригинален ксенон без миещи устройства на фаровете!
Забележете къде е монтирано копчето за ГИ - точно на мястото, където трябва да е колелцето за ниворегулирането на фаровете (което при ксенонови фарове липсва)
Забележете къде е монтирано копчето за ГИ - точно на мястото, където трябва да е колелцето за ниворегулирането на фаровете (което при ксенонови фарове липсва)
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/
http://www.leggett-automotive.com/
#36
Posted 07 October 2011 - 23:48
Благодаря момчета,продължаваите в същия дух. Научих доста неща за които трябва да гледам. Надявам се по този начин да сме полезни на много други бъдещи притежатели на тези красиви, и истински коли,а именно CLK.
В интерес на истината, на мен, с моето не професионално око най-много ми харесва първото - 430(синия),има всички екстри които на мен са ми нужни и е с добър и мощен двигател. Само ме притеснява поддръжката на едно 430 да не ми излезе солена. Вие как мислите,скъпо ли е да поддържаш подобен двигател???
В интерес на истината, на мен, с моето не професионално око най-много ми харесва първото - 430(синия),има всички екстри които на мен са ми нужни и е с добър и мощен двигател. Само ме притеснява поддръжката на едно 430 да не ми излезе солена. Вие как мислите,скъпо ли е да поддържаш подобен двигател???
#37
Posted 10 October 2011 - 00:45
#38
Posted 10 October 2011 - 07:13
Тази кола изглежда много добре от екстрите по таблото няма само подгрева, от тези до лоста няма прибиране на огледалата, щора и парктроник. Има странно копче за контрол на телефона там предполагам е през аудио-то свързано с BT, защото няма фабрична антена за телефон. Нищо от изреденото не е фрапантно - предполагам е от италия защото там липсва подгряването, което добре няма да е много ръждясала вероятно.
Колата има важни за мен екстри като фабрични ксенонови фаровете с миене (зимата е много полезно), фабричната аларма, ел седалки. Не е зле. Предполагам бързо ще се продаде ако е наред всичко....
Колата има важни за мен екстри като фабрични ксенонови фаровете с миене (зимата е много полезно), фабричната аларма, ел седалки. Не е зле. Предполагам бързо ще се продаде ако е наред всичко....
#39
Posted 10 October 2011 - 08:11
Колата изглежда добре на външен вид, но двигателя ми изглежда много уморен, а и цената е показателна.
#40
Posted 10 October 2011 - 09:00
Момчета,колко лесно им се връща километража на тези модели,след като гледам мобиле.де ,абе там няма кола под 200 000 а пък тука всичките са по на 120К-170К,как става това не мога да разбера,и искам да ви попитам нещо друго,на снимките който съм виждал на 3,2 мотора,в ляво на пластмасовия капак има нещо като улеиче,на някои снимки съм виждал нещо като вакум регулатор на други няма нищо(както на този),и на този пластмасата не е ли странно спукана???
#41
Posted 10 October 2011 - 09:05
От снимки само гадаем! А дали е пукнато или не на място ще се види (може да е капка или омазано). Там според страната за която е произведена може да има нещо или липсва - маркуча, който излиза се добавя и връща някакви газове за доизгаряне (екология уж) и т.н. това го бях чел някъде по спомени го казвам. Колата по снимки си струва да се види на място. Моя двигател понеже не е мит никога също изглежда така. Не мога да кажа по снимки уморен ли е или не
#42
Posted 10 October 2011 - 09:45
Е ти ме застреля с воден пистолетКолата изглежда добре на външен вид, но двигателя ми изглежда много уморен, а и цената е показателна.
Аз пък се радвам ,че не е измит мотора ,защото ще се види ,ако тече от някъде или има друг подобен проблем. Трябва да се види на живо ,колата на 1000% не е на реални километри(виж седалките) ,но за Бенц-а километрите са без значение ако е гледан.
NO PAIN - NO GAIN!
#43
Posted 10 October 2011 - 13:46
Изказах личното си мнение. Не е нужно да си съгласен с него.Е ти ме застреля с воден пистолет
Аз пък се радвам ,че не е измит мотора ,защото ще се види ,ако тече от някъде или има друг подобен проблем. Трябва да се види на живо ,колата на 1000% не е на реални километри(виж седалките) ,но за Бенц-а километрите са без значение ако е гледан.
Аз също съм на мнение че по-добре да не е мит двигателя. На снимката обаче двигателя ми изглежда захабен, а не мръсен. Което ме навежда на мисълта че може да не е поддържан добре двигателя. Малко ми е странно че продавача така е лъснал колата отвън и отвътре, а двигателя не го е пипнал, защото е "съвестен продавач" и мисли за клиента, който иска да види дали има проблеми по двигателя. Цената абсолютно не е реална за автомобил изглеждащ по този начин. 6700 лв за автомобил който няма забележки по визията! Аз лично не бих повярвал на тази обява. Отделно продадох моето CLK за 8500лв 200К преди половин година (моята имаше по-малко екстри), а Лилов неговото пак 200К за около 13000(май толкова беше) И няма как да повярвам че читав CLK320 ще се продаде за тези пари. Вижте и цените на подобни автомобили- по толкова ли се продават?
P.S. Това го написах да си защитя горния пост и няма за цел да заражда спор.
#44
Posted 10 October 2011 - 22:54
тъй като пазара определя цената на колата аз ти давам моята на 20к. лева, ела и я земи после може да я продадеш и на 40 на колкото вървят по немско тея модели....
и може и да повярваш че пазара не зависи от това дали е читава колата или не щото не го интересува ма тва е друга тема...
а колата не изглежда зле, трябва да се види...
и може и да повярваш че пазара не зависи от това дали е читава колата или не щото не го интересува ма тва е друга тема...
а колата не изглежда зле, трябва да се види...
#45
Posted 10 October 2011 - 23:50
Не е лоша 320-ката от последната обява. 6'700 е добра цена, но обърнете внимание, че колата е гола като пушка, както документално, така и технически. След като се платят всички такси за:
- регистрация: транспорт до КАТ, номера и еко такса,
- застраховки: гражданска, маркировка и каско,
- първоначално обслужване: масло двигател, всички видове филтри, масло и филтър на АСК, масло на диференциал(ако е нужно), обслужващ ремък (ако е нужно), накладки, а може и в комплект с дисковете.
- някое дребно ремонтче: няма начин да няма за смяна нещо, я накрайник, я тампонче някъде, я нещо друго, но на една стара кола винаги има какво да се смени.
- и за финал четири хубави зимни гуми, щото като гледам няма, а и в обявата не е упоменато друго, без тях не може защото 220-те коня си искат добро сцепление през зимата.
и като теглиме чертата цената на този автомобил приведен в движение е около 9'000лв
Това е разликата между колата нов внос и регистрирана и готова за каране кола.
Изхождайки от тук цената от 6'700 хич не е съмнителна, защото това не е окончателната сума с която ще трябва да се раздели кандидат собственика на този автомобил.
- регистрация: транспорт до КАТ, номера и еко такса,
- застраховки: гражданска, маркировка и каско,
- първоначално обслужване: масло двигател, всички видове филтри, масло и филтър на АСК, масло на диференциал(ако е нужно), обслужващ ремък (ако е нужно), накладки, а може и в комплект с дисковете.
- някое дребно ремонтче: няма начин да няма за смяна нещо, я накрайник, я тампонче някъде, я нещо друго, но на една стара кола винаги има какво да се смени.
- и за финал четири хубави зимни гуми, щото като гледам няма, а и в обявата не е упоменато друго, без тях не може защото 220-те коня си искат добро сцепление през зимата.
и като теглиме чертата цената на този автомобил приведен в движение е около 9'000лв
Това е разликата между колата нов внос и регистрирана и готова за каране кола.
Изхождайки от тук цената от 6'700 хич не е съмнителна, защото това не е окончателната сума с която ще трябва да се раздели кандидат собственика на този автомобил.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users