Airmatic w220 въпрос
Started by MITKO651, 20 Aug 2011 - 14:20:22
18 replies to this topic
#1
Posted 20 August 2011 - 14:20
Здравейте колеги,
имам проблем със системата изписва ми да посетя workshop,четох доста теми и искам да си сменя филтъра на компресора и релетата които разбрах че са 2,въпроса ми е къде се намират? колата я купих скоро и в жабката имаше фактура от БС за калибриране,в момента няма проблем с височината или потънала гума само изписва да посетя сервиза,ходих в сервиз и ми пискака 480 лв за релета което няма да стане при положение че мога сам да си ги сменя,ще съм благодарен ако ми кажете къде са релетата и филтъра... колата е с500,1999,w 220
имам проблем със системата изписва ми да посетя workshop,четох доста теми и искам да си сменя филтъра на компресора и релетата които разбрах че са 2,въпроса ми е къде се намират? колата я купих скоро и в жабката имаше фактура от БС за калибриране,в момента няма проблем с височината или потънала гума само изписва да посетя сервиза,ходих в сервиз и ми пискака 480 лв за релета което няма да стане при положение че мога сам да си ги сменя,ще съм благодарен ако ми кажете къде са релетата и филтъра... колата е с500,1999,w 220
#2
Posted 20 August 2011 - 14:40
Релето е едно, намира се от ляво като застанеш отпред на капака срещу колата, филтъра е на самия компресор а компресора е под предната броня от същата страна, ако си малко сръчен, се сменя лесно, махаш пластмасата на подкалника и от там можеш да бръкнеш и да смениш филтъра. Цената на релето е 75лв. а на филтъра 19лв. - говоря за оригинални части.
#3
Posted 20 August 2011 - 15:51
наможе да и няма нищо щом ти изписва грешка
а като сменяш филтъра на компресора има две
букси с кабели виж хубаво ли са вкарани
от вибрациите понякога се изваждат
а като сменяш филтъра на компресора има две
букси с кабели виж хубаво ли са вкарани
от вибрациите понякога се изваждат
#4
Posted 20 August 2011 - 16:07
Даже тая букса мисля че беше фабрично дефектна и профилактично се сменя с нова, поне на мен това ми го правиха в БС.
#5
Posted 20 August 2011 - 16:26
намерих една кутия с 5 релета тя ли е , и ако да кое е за окачването,на диагностика казаха че компресора работи идеално и щом работи не е ли по добре да не барам там а само да сменя филтъра,или да ги инспектирам за всеки случай?
#6
Posted 21 August 2011 - 14:36
релето е чарно първото т.е най към предницата
мисля че проблема ти не е в релето
иначе въобще няма да включва компресора
и колата ще падне
според мен не е и в филтъра макър
че е хубаво да го смениш
мисля че проблема ти не е в релето
иначе въобще няма да включва компресора
и колата ще падне
според мен не е и в филтъра макър
че е хубаво да го смениш
#7
Posted 21 August 2011 - 21:01
ами трябва да видя тогава какво остава понеже амортисьорите отгоре са здрави,някакви идеи?
#8
Posted 21 August 2011 - 21:07
Какви кодове за грешки дава ? щом пише visit workshop значи е записала грешки и трябва да се прочетат. Със stardiagnosis може да се направи тест на окачването и на амортисьорите дали държат и ще си покаже проблема. Също се заслушай дали компресора работи постоянно или включва често.
#9
Posted 22 August 2011 - 23:04
точно това е че ни ми казаха,проблема бил че релетата били шест или 480лв ама на някой друг това,само казаха че компресора е перфектен,амортисьорите горе са здрави,няма проблем с височината навсякъде е еднаква,компресора не работи постоянно,накрая в БС май ще е,просто исках да попитам тук,за да имам представа...Благодаря на колегите които писаха,ако имате други идеи пишете,ако не като реша проблема ще Ви кажа
поздрави
поздрави
#10
Posted 23 August 2011 - 08:55
Сигурен ли си, че са ти казали релета, а не клапани, примерно?
I love the sound of V8 in the morning...
#11
Posted 23 August 2011 - 17:17
да сигурен съм,и аз се занимавам с ремонти...
#12
Posted 23 August 2011 - 22:14
Хубаво де,дай да видиме какво записва,закачи я на Стар някъде.
Така само боб хвърляме.
Така само боб хвърляме.
#13
Posted 02 September 2011 - 22:55
не съм в България в момента като се върна ще я гледам
#14
Posted 15 December 2011 - 22:10
върнах се вече и я закачаха в БС, казаха ми че са някави вентили на амортисьорите,за тея вентили и педала на газта понеже губеше мощност и за труда около 900 лв ми казаха,нормално ли е, и някой може ли да ми каже откъде да си купя такива вентили?
#15
Posted 15 December 2011 - 22:29
Вероятно става въпрос за вентил блока над компресора, купи си частите нови, оригинални.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users