Нов собственикA170 CDI 1999
Започната от goldrun, 17 авг 2011 - 16:06:27
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 август 2011 - 16:06
Здравейте колеги и колежки! Днес се сдобих с това бижу Кефа е много голям, хидравликата неработи светят само две лампи по таблото, стоповете обаче не Хлопа и тропа отпред и отзад ама аз много й се кефя! Ще имам някои въпроси сигурно за напред, но засега ще си чета тука за болежките. Имам само едно питане- ако има колеги от Варна да се виждаме за по кафе, че да си разказваме за премеждията с нашите красавици Благодаря за вниманието!
#2
Публикувано 18 август 2011 - 00:30
Здрасти и честито!
Стоповете може да не светят от стоп-машинката, тя поне е евтина. Заради нея може да свети и някоя от лампичките по таблото!
Стоповете може да не светят от стоп-машинката, тя поне е евтина. Заради нея може да свети и някоя от лампичките по таблото!
#3
Публикувано 18 август 2011 - 00:45
Честито пич! много да те слуша!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#4
Публикувано 18 август 2011 - 09:09
За стоп-машинката прочетох в твоята тема LiL, сигурен съм че ще е от там! Благодаря Ви за посрещането!
#5
Публикувано 18 август 2011 - 09:31
Ха добре ти дошъл и от мен, и ЧЕСТИТО. За съжаление съм от София...тия дни тръгвам за Приморско обаче, не за Варна
Надявам се, че всичко ще ти се оправи и да имаш много безаварийни км. Хидравликата не работи...как караш без хидравлика бе човек
Аз лично съм доволна от моята каручка - икономична, не голяма и удобна за градски цели. Дай качи и някакви снимки де...да я видим и ние.
Надявам се, че всичко ще ти се оправи и да имаш много безаварийни км. Хидравликата не работи...как караш без хидравлика бе човек
Аз лично съм доволна от моята каручка - икономична, не голяма и удобна за градски цели. Дай качи и някакви снимки де...да я видим и ние.
#6
Публикувано 18 август 2011 - 12:19
Малко ще я постегна че сега е едно омърлушено грозно пате Без хидравлика се кара бавно с големите бицепси
#7
Публикувано 18 август 2011 - 12:22
Без хидравлика
Да знаеш че ги рециклират.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Публикувано 18 август 2011 - 12:49
Малеее ей сега видях че тя мерителната капачка я няма и вътре са влезнали какви ли не мизерии Някой съвет как да почистя системата и да се сдобия с капачка???
#9
Публикувано 18 август 2011 - 12:56
На хидравликата ли?
Амии... в първата морга или оригинална нова
Харесва ми nick-а ти. Да не стане gold-a да run-не покрай тая кола
Директно си за рециклаж. Дано помпата е жива все още, въпреки че покрай разговорите с Marty от форума, който рециклира кутията на CLK-то, стигнах до ясния извод, че минимална мръсотия в помпата = нова помпа = много пари = много време = много псуване и пианье, щото няма кола и трябва да си седя вкъщи или да звъня на приятели да ме закарат някъде, което пак = много пианье.
Това последното е в кръга на шегата, по-горното е напълно сериозно!
Амии... в първата морга или оригинална нова
Харесва ми nick-а ти. Да не стане gold-a да run-не покрай тая кола
Директно си за рециклаж. Дано помпата е жива все още, въпреки че покрай разговорите с Marty от форума, който рециклира кутията на CLK-то, стигнах до ясния извод, че минимална мръсотия в помпата = нова помпа = много пари = много време = много псуване и пианье, щото няма кола и трябва да си седя вкъщи или да звъня на приятели да ме закарат някъде, което пак = много пианье.
Това последното е в кръга на шегата, по-горното е напълно сериозно!
#10
Публикувано 18 август 2011 - 14:34
Благодаря за съвета Liloff! Аз все пак ще се пробвам по някакъв начин да прочистя казанчето и да налея масло за да изпробвам пък после ще си търся ако трябва нещо втора ръка. А докато няма хидравлика ще растат бицепсите и без това има нужда
#11
Публикувано 18 август 2011 - 15:49
има един блок дето управлява тази помпа
и често гърми
заменят го с реле и съпротивление
в повечето случаи това им е дефекта на А класите
и често гърми
заменят го с реле и съпротивление
в повечето случаи това им е дефекта на А класите
#12
Публикувано 21 август 2011 - 07:30
У какъв сериал си се вкарал нямаш си на идея,щом е толкова зле колата,ама така се почва.Желая успех.
#13
Публикувано 23 август 2011 - 22:10
Да се похваля докъде съм стигнал ... смених две биалетки, масло и филтри, беше откачено някакво маркуче вакуум от турбото, намерих капачката за казанчето на хидравличното масло в коша Свалих цялото казанче с помпата и се оказа че казанчето е било счупено и после побългарено. Щуцер някакъв се е изкъртил и на негово място сложили камионски винтил за гума с обилно количество силикон или някакво лепило. УЖАС!!! Имам питане - дали може да се намери казанче с филтър като резервна част? Благодаря за вниманието!
#14
Публикувано 25 август 2011 - 22:06
Такааа... отремонтирах си казанчето сам защото вървяло с помпата и засега всичко е ОК! Обаче ми дрънчи някаква ролка- това опасно ли е ??? И лагер на задно колело. Ама вече се уморих и засега мисля да си я карам така до следващите финансови постъпления.
#15
Публикувано 26 август 2011 - 00:24
Честито много да те радва
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни