питане към лоринзерпроблем с климатика
Започната от 560sel, 14 авг 2011 - 20:41:24
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 август 2011 - 20:41
климатика на 124 -ката ми е диавиа и работи перфектно и без ядове но дефекта му е че не охлажда добре на ниски обороти и перките отпред не спират да вият докато спра даже и на 25 градуса външни та въпроса ми е ще се подобри ли системата ако взема само предния радиатор и компресора от оригинален климатик
забравих да кажа че на компресора му са мерени налягания и всичко е ок но понеже е роторен и човека каза че това им било слабост и искали обороти иначе докато карам и на втора степен духа около 7-9 градуса на първа пада до 4 а на 3 около 12-14 а на место на 2 степен повече от 13-14 градуса не пада
а мои приятел на место и на втора степен стига до 5-6 на оригинален такъв
забравих да кажа че на компресора му са мерени налягания и всичко е ок но понеже е роторен и човека каза че това им било слабост и искали обороти иначе докато карам и на втора степен духа около 7-9 градуса на първа пада до 4 а на 3 около 12-14 а на место на 2 степен повече от 13-14 градуса не пада
а мои приятел на место и на втора степен стига до 5-6 на оригинален такъв
#2
Публикувано 14 август 2011 - 22:31
Така както ми описваш, 90% че радиатора или 2та радиатора отпред са ти сериозно задръстени от насекоми и прах.
Сваляй водния и промивай с водуструйка-НАОБРАТНО.
Когато свалиш водния огледай кондензатора (климатичния). ако няма хубава видимост на светлина през него-и той под водоструйка. Не се пробвай на място! трябва да набиеш водата наобратно
Сваляй водния и промивай с водуструйка-НАОБРАТНО.
Когато свалиш водния огледай кондензатора (климатичния). ако няма хубава видимост на светлина през него-и той под водоструйка. Не се пробвай на място! трябва да набиеш водата наобратно
#3
Публикувано 15 август 2011 - 21:12
това с миенето го правя задължително в началото и средата на лятото и двата радиатора са перфектни а освен това ги мия на място както са на всяко миене на колата за да се промият мушичките и другите мизерий но мисля че дефекта идва от размера защото моя радиятор е значително по малък от оригиналния а компресора е сеико сеики и на 2-3 места ми казаха че не бил бутален а роторен и му било производствен дефект да помпи малко когато колата е на ниски обороти иначе на 1500 оборота след 1 минута и изключва когато вентилатора е на 1 вътре
#4
Публикувано 15 август 2011 - 21:14
забравих да кажа че имам на удобно и без пари донор с оригинална клима и ако можеш да ми кажеш какво е хубаво да сваля за да подобря моя го почвам тези дни
#5
Публикувано 15 август 2011 - 22:17
Да добавя само, че доста силен препарат няма да е излишен, както и да внимаваш с налягането, да не изправяш ламели цяла седмица(щото на мен ми се е случвало). Дори бих препоръчал киснене в силен препарад и без водоструйка, а само маркуч с вода и нормално чешмяно налягане.Така както ми описваш, 90% че радиатора или 2та радиатора отпред са ти сериозно задръстени от насекоми и прах.
Сваляй водния и промивай с водуструйка-НАОБРАТНО.
Когато свалиш водния огледай кондензатора (климатичния). ако няма хубава видимост на светлина през него-и той под водоструйка. Не се пробвай на място! трябва да набиеш водата наобратно
Ако все пак предпочиташ водоструйка, не приближавай много до питата на радиатора.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#6
Публикувано 15 август 2011 - 22:32
наясно съм с това колега но пак казвам че според дефекта не е в зацапване
#7
Публикувано 15 август 2011 - 22:45
Честно, единственият вариант да имаш истински климатик е да премахнеш това недоразумение "Diavia" и да ретрофитнеш оригинален климатик/троник с всичките съответстващи компоненти.
Имам опит с Diavia и единствения детайл, който запазих е "pressure switch"-a, или т.нар пресостат, понеже беше значително по-добър от оригиналния.
Това е опит над БМВ. Отне ми няколко дни и поне половин час на телефона с представил на Diavia в Италия, докато намеря човек, който говори английски и е склонен да ми прати инструкциите за монтаж за конректния модел.
Имам опит с Diavia и единствения детайл, който запазих е "pressure switch"-a, или т.нар пресостат, понеже беше значително по-добър от оригиналния.
Това е опит над БМВ. Отне ми няколко дни и поне половин час на телефона с представил на Diavia в Италия, докато намеря човек, който говори английски и е склонен да ми прати инструкциите за монтаж за конректния модел.
#8
Публикувано 15 август 2011 - 23:48
ми според дефектните части са само компресора и радиатора изпарителя надали е по различен но ако някой знае да казва какво да сменям макар че табло не ми се сваля
#9
Публикувано 15 август 2011 - 23:50
При BMW нито един от компонентите не беше взаимнозаменяем!
Има причини като например патентни права и т.н. дребни детайли, които забраняват на афтърмаркет производители да копират оригиналните части, без да са ОЕМ вендори. Т.е. ако компания има претенции да прави климатици за следпродажбено вграждане цял комплект, компонентите са възможни за интеграция, но съвсем различни от оригиналните като форма, крепежни елементи и т.н.
Сменяй всичко, минал съм по този път! Не прави моите грешки!
Има причини като например патентни права и т.н. дребни детайли, които забраняват на афтърмаркет производители да копират оригиналните части, без да са ОЕМ вендори. Т.е. ако компания има претенции да прави климатици за следпродажбено вграждане цял комплект, компонентите са възможни за интеграция, но съвсем различни от оригиналните като форма, крепежни елементи и т.н.
Сменяй всичко, минал съм по този път! Не прави моите грешки!
#10
Публикувано 16 август 2011 - 01:03
ако не ти се сваля таблото, виж дали щуцерите на маркучите, които влизат в изпарителя са еднакви.
ако не са има начин да се направят. като закараш 2та комплекта маркучи (за ниско и високо налягане) да се направят на 1 комплект.
Това става като се смени маркуча между накрайниците и си подбереш накрайници за компресор DENSO и накрайниците за изпарителят на диавия. прави се на машина.
Най-добре си е да смениш всичко, като оставиш само ел. инсталацията на Диавията.
НО има и един тънък момент. сигурен ли си че климатикът от донора е изправен? да не се окаже че е по-зле?
Диавията за да не работи има причина. И съм сигурен че или компресора на прави налягане, или питите са задръстени. Но няма логика да пуска перките щом няма налягане.
ако не са има начин да се направят. като закараш 2та комплекта маркучи (за ниско и високо налягане) да се направят на 1 комплект.
Това става като се смени маркуча между накрайниците и си подбереш накрайници за компресор DENSO и накрайниците за изпарителят на диавия. прави се на машина.
Най-добре си е да смениш всичко, като оставиш само ел. инсталацията на Диавията.
НО има и един тънък момент. сигурен ли си че климатикът от донора е изправен? да не се окаже че е по-зле?
Диавията за да не работи има причина. И съм сигурен че или компресора на прави налягане, или питите са задръстени. Но няма логика да пуска перките щом няма налягане.
#11
Публикувано 16 август 2011 - 13:51
ами за донора знам че е работил до последно но има взети датчици и няма как да го пробвам иначе и аз така мисля да направя да капсуловам моите накрайници на неговите маркучи и всичко ще пасне поне на пръв поглед иначе компресора прави каквото трябва налягане но на ниски обороти хич го няма даже и когато вентилатора е на 1 така че според мен с смяната на тея 2 компонента би трябвало да се отстранят дефектите но ми е чудно ще имам ли проблеми с онова оширение на тръбите за високо налягане след компресора на оригиналния щото моя няма такова и дали размерите на изпарителя са долу горе еднакво понеже няма смисъл от голям компресор и кондензер като ми е малък изпарителя а табло не искам да свалям и ако не става ще се задоволя с това което имам
#12
Публикувано 16 август 2011 - 13:54
иначе по думите на майстора който гледа моя всичко е както трябва да бъде и каза че не е правил такъв който е допълнително слаган и незнае дали просто това не са възможностите на самата клима
#13
Публикувано 16 август 2011 - 14:08
и още нещо има ли някъв шанс като е свален компресора да разбера 100 процента дали е читав щото като го въртя на ръка и прави налягане ама незнам
#14
Публикувано 16 август 2011 - 15:25
няма начин да разбереш компресора дали е ок, като е свален.
може да изпуска, може да не прави добро налягане.
за кое уширение говориш?
може да изпуска, може да не прави добро налягане.
за кое уширение говориш?
#15
Публикувано 16 август 2011 - 17:30
просто си мисля ,не може ли да му
сложиш на твоя по малка ролка и да му
вдигнеш оборотите
вярно ,че ролката е със съединителя но сигурно
има начин
сложиш на твоя по малка ролка и да му
вдигнеш оборотите
вярно ,че ролката е със съединителя но сигурно
има начин
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни