Не само МВ и VW си имаха с одушниците такива недоразумения.Послушай бай Васил, MB са допуснали доста недоразумения относно отдушниците на картерните газове при (явно) повечето двигатели от това поколение.
После поправят грешката със подменен парт номер на клапана за картерни газове.
Mercedes CLK 320 , 2003 , бял пушек , СПЕШНО
Started by gri6a05, 14 Aug 2011 - 00:54:53
125 replies to this topic
#31
Posted 15 August 2011 - 23:17
Никога не оставям магарето си в калта.
#32
Posted 15 August 2011 - 23:49
Ами аз говорих с този майстор , включил я е на комп. и за сега ми казва ,че излизало грешка на единия цилиндър , но не след дълго грешката се изчистила и той предполага ,че като се нагрее цилиндъра се разширявал и за това се оправя грешката. Нямам представа дали ми говори глупости но ми каза ,че утре ще провери компресията на цилиндрите и ще ми каже със сигурност.
Грешката на комп. казвала ,че идвало от , свещ , дюза или нещо друго , не помня точно какво.
Мислите ли ,че от там може да е проблема или че може да пуши от това, майстора не ми се струва много сигурен , много скиптично съм настроен...
Дайте ми някакъв съвет колеги...
Грешката на комп. казвала ,че идвало от , свещ , дюза или нещо друго , не помня точно какво.
Мислите ли ,че от там може да е проблема или че може да пуши от това, майстора не ми се струва много сигурен , много скиптично съм настроен...
Дайте ми някакъв съвет колеги...
#33
Posted 15 August 2011 - 23:53
Благодаря за предложението и съвета , задължително ще му кажа на моя човек.Виж как ще са и цените на частите ако не да разпитам немците тук.Ако се окаже че някоя глава има проблем задължително профилактика и на другата .
Thanks
#34
Posted 16 August 2011 - 00:08
Пълни простотии, извинявай за негативния коментар. Свещ, дюза или бобина има предвид, но само дюзата или бобината могат да се видят. Свещта е косвена диагностика на база горивна смес. Свещта пада под диаг-а на съответната ламбда сонда.Ами аз говорих с този майстор , включил я е на комп. и за сега ми казва ,че излизало грешка на единия цилиндър , но не след дълго грешката се изчистила и той предполага ,че като се нагрее цилиндъра се разширявал и за това се оправя грешката. Нямам представа дали ми говори глупости но ми каза ,че утре ще провери компресията на цилиндрите и ще ми каже със сигурност.
Грешката на комп. казвала ,че идвало от , свещ , дюза или нещо друго , не помня точно какво.
Мислите ли ,че от там може да е проблема или че може да пуши от това, майстора не ми се струва много сигурен , много скиптично съм настроен...
Дайте ми някакъв съвет колеги...
При който и да е от вариантите, няма да пуши бяло отзад.
Ти имаш по 2 свещи на цилиндър, нямат уцелване, смяна насляпо.
Ламбдите са лесни. При редовни стойности над 1V на живи данни (трябва да са м/у 0.1V и 1V при нормални обстоятелства), може да се допусне проблем при сонда.
Грешка при конкретен цилиндър... имайки предвид че имаш само 3 бобини, би трябвало да се отнася до кабел, лула, 1 от 2те свещи.
С какво ти я чете колата, диагностиката е важна. STAR-DAS може да бъде доста конкретна при човек с познания зад компютъра.
Моли се за клапан на картерни газове, въпреки че съм скептично настроен към тази опция, алтернативата е гарнитура на тиква и отива към отваряне на мотора.
STAR може да мери косвено компресия, и то доста акуратно.
#35
Posted 16 August 2011 - 00:15
Пълни простотии, извинявай за негативния коментар. Свещ, дюза или бобина има предвид, но само дюзата или бобината могат да се видят. Свещта е косвена диагностика на база горивна смес. Свещта пада под диаг-а на съответната ламбда сонда.
При който и да е от вариантите, няма да пуши бяло отзад.
Ти имаш по 2 свещи на цилиндър, нямат уцелване, смяна насляпо.
Ламбдите са лесни. При редовни стойности над 1V на живи данни (трябва да са м/у 0.1V и 1V при нормални обстоятелства), може да се допусне проблем при сонда.
Грешка при конкретен цилиндър... имайки предвид че имаш само 3 бобини, би трябвало да се отнася до кабел, лула, 1 от 2те свещи.
С какво ти я чете колата, диагностиката е важна. STAR-DAS може да бъде доста конкретна при човек с познания зад компютъра.
Моли се за клапан на картерни газове, въпреки че съм скептично настроен към тази опция, алтернативата е гарнитура на тиква и отива към отваряне на мотора.
STAR може да мери косвено компресия, и то доста акуратно.
Много ти благодаря Liloff . Утре ще му се обадя на този и ще му кажа да търси друга причина , след като провери компресията.
Аз свещите ги сменях , така че ще е нещо друго. Колата не губи антифриз и не втвърдява водните съединения но все пак може да се сменя гарнитура на глава. Ще видим какво ще ми каже този утре. Но щом пушенето не е от цилидър , това ме успокоява , все ще се намери някакво решение. Утре ще го питам с каква програма работи .
#36
Posted 16 August 2011 - 10:50
Значи на комп-а е излязло свещ,бобина или слаба компресия . Нещо такова. Но все пак двигателя звучал добре и работи много тихо в нормални обороти. Довечера ще се мери компресия и ще отваря да търси тези цедки на колекторите. Някой ако знае нещо друго , моля дайте съвети.
Благодря
Благодря
#37
Posted 16 August 2011 - 10:51
И само да припомня че малко след това грешката се е изчистила...
#38
Posted 16 August 2011 - 10:55
Грешка не се изчиства сама - веднъж записана си остава за справка, докато не се изтрие изрично с диагностична апаратура.
Може да се стабилизират "живите данни" от показанията на някой датчик... т.е. първо дава че има проблем, след малко вече не дава че има проблем.
Но фактът, че проблемът е съществувал в даден момент от време остава записан за постоянно...
Може да се стабилизират "живите данни" от показанията на някой датчик... т.е. първо дава че има проблем, след малко вече не дава че има проблем.
Но фактът, че проблемът е съществувал в даден момент от време остава записан за постоянно...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#39
Posted 16 August 2011 - 10:58
Ами честно казано аз лично нямам представа какво е , но този майстор така ми обеснява, че попринцип не му позволява да изчисти грешката но малко след това се е нормализирало и изчистил грешката .
#40
Posted 16 August 2011 - 15:38
Ти на какъв майстор си отишъл ? 2 дена да неможе да ти каже какво и е на колата...... .Интерестно ми е какво ще ти кажа като измери компресията т.е след като ти каже че е ниска питай го от какво е .
Колко според вас за вариянтите един мотор бензинов мотор да пуши масло ? Аз се сещам за няколко и те нямат нищо общо с картерни газове , свещи ,екута .Вариянтите ти за пушенето са : клапани,гумички,гарнитура,сегменти . Съмнявам се да са сегментите а другите неща се правят комплект така или иначе при свалянето на главата.Шлайф глава,смяна на гумички,полиране легла на клапани и т.н в България ще ти излезе най-евтино .
Колко според вас за вариянтите един мотор бензинов мотор да пуши масло ? Аз се сещам за няколко и те нямат нищо общо с картерни газове , свещи ,екута .Вариянтите ти за пушенето са : клапани,гумички,гарнитура,сегменти . Съмнявам се да са сегментите а другите неща се правят комплект така или иначе при свалянето на главата.Шлайф глава,смяна на гумички,полиране легла на клапани и т.н в България ще ти излезе най-евтино .
#41
Posted 16 August 2011 - 16:54
Ами честно казано и аз се тормозя ,че бавно става, но такава ми е уговорката.Той работи в сервиз но вечер работи частно и само вечер се занимава с колата ми.и така ми излиза на БГ цена . Тази вечер ще я отваря и ще провери тази цетка на колекторите и ако не е от там ще отваря двигатела. Надявам се да е от там , понеже двигатела работи много тихо и е много чист , не мисля че главата е спукана или гарнитурата е заминала ,понеже с темперратурата е добре също. Всъщност аз незнам дали ще има шум някакав но все пак... И ако е клапан или гумички не трябва ли да пуши постоянно ? Тя пуши от време на време и изведнъж го изхвърля като дам газ, след това не пуши дори и да давам газ, не след дълго пак пропушва и т.н.
#42
Posted 16 August 2011 - 17:09
Симптомите за глава са различни ! Казах ти и някъде по-горе , нека махне картера да изчисти цедката на маслото , да направи една промивка на двигателя и ако не се оправи тогава да отваря.Когато тази цедка долу е запушена и има проблем с нея е нормално да вдигне налягането на маслото , колата да ти каже че имаш повече масло но някак това немога да го свържа баш с пушенето.Теоритично за да ти каже колата че има повече масло и да пуши проблема трябва да е надуване на компресията на някой цилиндър в маслото , ама това си е само теоритично .
#43
Posted 16 August 2011 - 17:21
Ами аз говорих с мой приятел който работи в Мерцедес сервиз в София и той ми каза ,че може да е от самия датчик за ниво на масло или за някакво кодиране ми спомена, което се правило с комп. Или система на мерцедес. Понеже този майстор който ми прави колата е проверил маслото и каза ,че си е нормално ,нито е много нито е малко. Ами ще се отваря явно ,така и така колата е там .Аз искам да се кача и да не гледам в огледалото за задно виждане за пушек.
Имам и S320 CDI 2005 година , и няма капчица пушек при пълна газ а при това... горко им на хората зад мен :p
Още нещо... колко време нормално отнема смяна на клапан,гумички и смяна на гарнитура на такъв двигател, да имам представа какво да очаквам.
Благодаря.
Имам и S320 CDI 2005 година , и няма капчица пушек при пълна газ а при това... горко им на хората зад мен :p
Още нещо... колко време нормално отнема смяна на клапан,гумички и смяна на гарнитура на такъв двигател, да имам представа какво да очаквам.
Благодаря.
#44
Posted 16 August 2011 - 17:24
Да добавим още една вероятност към присъдите от Лайпцигският процес......
Колега,преди да отворите мотора,отворете само капаците отгоре и опитайте да прокарате каналите по които маслото се се оттича към картера.
Ако тези канали са задръстени,маслото се събира горе и често прониква където не е майка му!
____________________________________________________________________
Ти звъня ли на Ивайло? Просто отиди и поговори с него,не е казано че задължително трябва да оставиш колата там.
Тази кола трябва да се чуе и подкара! По интернет няма как да ти кажем какво и е на 100%! Трябва ти човечен българин в Лондон! След което ако успееш да ни предадеш какво е казал,ще те насочим още по-точно. Може и да не са каналите!
Колегата от Лайпциг,не знае какво имам пред вид но пере удивителните,все едно те караме на разстрел! Не одобрявам това отношение!
Колега,преди да отворите мотора,отворете само капаците отгоре и опитайте да прокарате каналите по които маслото се се оттича към картера.
Ако тези канали са задръстени,маслото се събира горе и често прониква където не е майка му!
____________________________________________________________________
Ти звъня ли на Ивайло? Просто отиди и поговори с него,не е казано че задължително трябва да оставиш колата там.
Тази кола трябва да се чуе и подкара! По интернет няма как да ти кажем какво и е на 100%! Трябва ти човечен българин в Лондон! След което ако успееш да ни предадеш какво е казал,ще те насочим още по-точно. Може и да не са каналите!
Колегата от Лайпциг,не знае какво имам пред вид но пере удивителните,все едно те караме на разстрел! Не одобрявам това отношение!
Edited by бaй Васил, 16 August 2011 - 17:26 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#45
Posted 16 August 2011 - 18:27
Така е , Васе , прав си. Трябва да му се обадя на този пич но просто изчаквам да видя какво ще каже моя човек.Не обичам да ангажирам някой майстор и да го разпитвам при положение ,че незнам дали ще му закарам колата и за това изчаквам,просто не е коректно да се посъветвам с него и накрая моя майстор да я направи.Друго е че съм я закарал колата на 80км от къщата ми , тоест за сега ще изчакам моя човек и ако ме бави и ме ядоса ,няма да му се обаждам на Ивайло ами направо ще му я закарам .Да добавим още една вероятност към присъдите от Лайпцигският процес......
Колега,преди да отворите мотора,отворете само капаците отгоре и опитайте да прокарате каналите по които маслото се се оттича към картера.
Ако тези канали са задръстени,маслото се събира горе и често прониква където не е майка му!
____________________________________________________________________
Ти звъня ли на Ивайло? Просто отиди и поговори с него,не е казано че задължително трябва да оставиш колата там.
Тази кола трябва да се чуе и подкара! По интернет няма как да ти кажем какво и е на 100%! Трябва ти човечен българин в Лондон! След което ако успееш да ни предадеш какво е казал,ще те насочим още по-точно. Може и да не са каналите!
Колегата от Лайпциг,не знае какво имам пред вид но пере удивителните,все едно те караме на разстрел! Не одобрявам това отношение!
Моя майстор искал първо да огледа всичко преди да отваря а и вечер работи върху нея около 3-4 часа.
Също така ми каза ,че я е отварял отгоре,точно тези капаци и каза ,че тези канали където се стича маслото били чисти, така че ще търси някъде другаде , тоест отдолу или ще отваря двигателя.
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users