Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Mercedes CLK 320 , 2003 , бял пушек , СПЕШНО


  • Please log in to reply
125 мнения по тази тема

#1 gri6a05

gri6a05

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    2003 Mercedes CLK 320 / W209/
    2005 Mercedes S320 CDI

Публикувано 14 август 2011 - 00:54

Здравейте на всички и благодаря предварително. Много се надявам някой да ми помогне.
Преди дни си купих Mercedes CLK320 , новото купе на 100 000 км , което е нищо за този двигател.
Взех колата на търг и предполагах,че ще и има нещо и още на прибиране започна да пропушва бял пушек на интервали.
Когато дам пълна газ , изпушва и после спира да пуше , светна ми лампата ,че маслото е в повече и трябва да се източи малко.
На следващич ден смених маслото , филтрите и свещите ( всичко беше много износено и старо) но все така като я запаля докато е студена излиза бял облак и после няма нищо. Карах 2 дни , нямаше проблем , за момент си помислих че се е оправила но пак ми светна лампата ,че има повече масло и трябва да се източи.
Малко след това пак започна да пуши още повече и направо стана страшно зад мен , огромни облаци и почна да губи мочност , да се дави и после пак се оправи за малко и пак отначало. Жълтата лампа на двигателя също светна (engine managment light) .
Много съм объркан и за сега никой не предполага от какво е. По двигателя няма никакви течове , като нов е.
Ако някой се е сблъсквал с подобно нещо , моля го да ми помогне , щя съм много благодарен.

Благодаря на всички предварително !
  • 0

#2 Kalin2007

Kalin2007

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S202 - C 220 CDI T-model, Elegance 1999g.
    Mercedes-Benz S204 - C 220 CDI T-model, Avantgarde 2008g.

Публикувано 14 август 2011 - 16:58

Описах проблем на двигател с турбо, но сега като загледах модела ти, той е без. Оттеглям си мнението. Тук нещата отиват към разни вероятности. Утайки, конденз, гарнитура на главата, замърсен дебитомер. За специалист е работата.
  • 0
Публикувано изображение

#3 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 август 2011 - 17:21

Антифризът как е? Намалява ли?
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#4 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 август 2011 - 19:04

Абе тоя мотор V6 M112 нямаше ли някакъв проблем с блок или цилиндри, ризи... нещо такова???
Имаше колега от форума, Марвин с огромни проблеми с този двигател обаче на очиларка Е240 170 коня
Не се бъркайте от кубатурата, технически двигателя е еднакъв.
Дано сработи линка От другия форум
Странно, в този форум не можах да намеря потребителя "Марвин" а ми си струва че именно тук съм чел въпросната тема за проблемите с Е 240
  • 0

#5 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 август 2011 - 19:08

Колега най вероятно е за гарнитура на главата или спукана глава или блок , но трябва да проверите дали колата надува маркучите на охладителната система се надуват , дали маслото е с променен цвят , губи ли антифриз колата . Според мен най добре ще е да я погледнат в някой сервиз . Успех !
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 август 2011 - 19:12

Абе тоя мотор V6 M112 нямаше ли някакъв проблем с блок или цилиндри, ризи... нещо такова???

С оттичането на маслото.

Тука работата ще се изясни ако колегата каже дали при второто светване на лампата,след смяната на маслото и вероятно точно дозирано....дали наистина количеството му се е повишило?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 август 2011 - 19:17

С оттичането на маслото.

Тука работата ще се изясни ако колегата каже дали при второто светване на лампата,след смяната на маслото и вероятно точно дозирано....дали наистина количеството му се е повишило?

Помня че имаше някакъв проблем при М112 и тоя мотор отказа колегата Марвин от марката, а беше голям мераклия и ентусиаст, сменил няколко мерцедеса. След Е240-ката обаче смени марката :thumbdown:
  • 0

#8 gri6a05

gri6a05

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    2003 Mercedes CLK 320 / W209/
    2005 Mercedes S320 CDI

Публикувано 14 август 2011 - 20:35

Здравейте на всички .
Благодаря за бързите отговори.
Оставих аз колата в сервиз и утре ще я закачат на комп. и ще я отварят.Същевременно говорих с мой приятел който работел в главния сервиз на Мерцедес в София и според него е запушване на някакви отдушници и гумички на клапани ,понеже на колата не е сменяно много често маслото и не е карана в последната година и всичко това сега избива.Също така свещите бяха много черни и нагорели и най-вероятно повече гориво е пускало.Утре ще ми дадът повече информация. Видимо по двигателя няма нито течове нито признаци на спукна гарнитура и така нататак а и колата не загрява и маслото не се губи а уж се качва , така ми казва комп. но може да е и датчика за ничото на маслото. Надявам се да се оправи .
Много благодаря на всички за отговорите и ако случайно имате идея какво става ,моля пишете .

Благодаря !!!
  • 0

#9 gri6a05

gri6a05

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    2003 Mercedes CLK 320 / W209/
    2005 Mercedes S320 CDI

Публикувано 14 август 2011 - 20:38

Също така няма как да проверя дали маслото се е покачило , понеже този двигател няма щека за маслото. :)
  • 0

#10 gri6a05

gri6a05

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    2003 Mercedes CLK 320 / W209/
    2005 Mercedes S320 CDI

Публикувано 14 август 2011 - 20:40

Също така , антифриза не мърда и цвета му е нормален. Мъркучите са си меки , няма надуване и при тях... странно
  • 0

#11 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 14 август 2011 - 21:05

Мисля,че само с нови свещи,ще се оправи.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#12 gri6a05

gri6a05

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    2003 Mercedes CLK 320 / W209/
    2005 Mercedes S320 CDI

Публикувано 14 август 2011 - 21:49

Смених ги , бяха с много нагар. Но , всичко продължава...
  • 0

#13 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 14 август 2011 - 22:42

ако се покачва маслото, а антифриза НЕ намалява, значи инжекторите давят мотора в бензин и затова и свещите са черни.
ама от свръх богата смес-пушекът е черен а не бял... странна работа.
  • 0

#14 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 14 август 2011 - 22:58

Обикновено при пропускане на искра на някой такт,горивото не се запалва и минава през сегментите и се омесва с маслото.От там най вероятно идва повишаването на нивото.Омесеното масло с бензин,става много рядко и лесно преминава до ауспуха.Пушенето при студена идва от маслото което е събрано в ауспуха.След загряване на двигателя е достатъчно времето да загрее и ауспухната система,при което вече маслото се е поизпарило и съответно пушенето спира.Стигам до извода за проблем във високото.
Изкарай одушника,да не би да е запушен.
След като вземе да пуши,свали веднага свещите и виж дали са еднакво черни.Това ще ни даде някаква насока.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#15 gri6a05

gri6a05

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    2003 Mercedes CLK 320 / W209/
    2005 Mercedes S320 CDI

Публикувано 14 август 2011 - 22:59

Да , наистина е много странно . Утре като имам някаква информация ще пиша.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни