Mercedes CLK 320 , 2003 , бял пушек , СПЕШНО
Започната от gri6a05, 14 авг 2011 - 00:54:53
125 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 август 2011 - 00:54
Здравейте на всички и благодаря предварително. Много се надявам някой да ми помогне.
Преди дни си купих Mercedes CLK320 , новото купе на 100 000 км , което е нищо за този двигател.
Взех колата на търг и предполагах,че ще и има нещо и още на прибиране започна да пропушва бял пушек на интервали.
Когато дам пълна газ , изпушва и после спира да пуше , светна ми лампата ,че маслото е в повече и трябва да се източи малко.
На следващич ден смених маслото , филтрите и свещите ( всичко беше много износено и старо) но все така като я запаля докато е студена излиза бял облак и после няма нищо. Карах 2 дни , нямаше проблем , за момент си помислих че се е оправила но пак ми светна лампата ,че има повече масло и трябва да се източи.
Малко след това пак започна да пуши още повече и направо стана страшно зад мен , огромни облаци и почна да губи мочност , да се дави и после пак се оправи за малко и пак отначало. Жълтата лампа на двигателя също светна (engine managment light) .
Много съм объркан и за сега никой не предполага от какво е. По двигателя няма никакви течове , като нов е.
Ако някой се е сблъсквал с подобно нещо , моля го да ми помогне , щя съм много благодарен.
Благодаря на всички предварително !
Преди дни си купих Mercedes CLK320 , новото купе на 100 000 км , което е нищо за този двигател.
Взех колата на търг и предполагах,че ще и има нещо и още на прибиране започна да пропушва бял пушек на интервали.
Когато дам пълна газ , изпушва и после спира да пуше , светна ми лампата ,че маслото е в повече и трябва да се източи малко.
На следващич ден смених маслото , филтрите и свещите ( всичко беше много износено и старо) но все така като я запаля докато е студена излиза бял облак и после няма нищо. Карах 2 дни , нямаше проблем , за момент си помислих че се е оправила но пак ми светна лампата ,че има повече масло и трябва да се източи.
Малко след това пак започна да пуши още повече и направо стана страшно зад мен , огромни облаци и почна да губи мочност , да се дави и после пак се оправи за малко и пак отначало. Жълтата лампа на двигателя също светна (engine managment light) .
Много съм объркан и за сега никой не предполага от какво е. По двигателя няма никакви течове , като нов е.
Ако някой се е сблъсквал с подобно нещо , моля го да ми помогне , щя съм много благодарен.
Благодаря на всички предварително !
#3
Публикувано 14 август 2011 - 17:21
Антифризът как е? Намалява ли?
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#4
Публикувано 14 август 2011 - 19:04
Абе тоя мотор V6 M112 нямаше ли някакъв проблем с блок или цилиндри, ризи... нещо такова???
Имаше колега от форума, Марвин с огромни проблеми с този двигател обаче на очиларка Е240 170 коня
Не се бъркайте от кубатурата, технически двигателя е еднакъв.
Дано сработи линка От другия форум
Странно, в този форум не можах да намеря потребителя "Марвин" а ми си струва че именно тук съм чел въпросната тема за проблемите с Е 240
Имаше колега от форума, Марвин с огромни проблеми с този двигател обаче на очиларка Е240 170 коня
Не се бъркайте от кубатурата, технически двигателя е еднакъв.
Дано сработи линка От другия форум
Странно, в този форум не можах да намеря потребителя "Марвин" а ми си струва че именно тук съм чел въпросната тема за проблемите с Е 240
#5
Публикувано 14 август 2011 - 19:08
Колега най вероятно е за гарнитура на главата или спукана глава или блок , но трябва да проверите дали колата надува маркучите на охладителната система се надуват , дали маслото е с променен цвят , губи ли антифриз колата . Според мен най добре ще е да я погледнат в някой сервиз . Успех !
#6
Публикувано 14 август 2011 - 19:12
С оттичането на маслото.Абе тоя мотор V6 M112 нямаше ли някакъв проблем с блок или цилиндри, ризи... нещо такова???
Тука работата ще се изясни ако колегата каже дали при второто светване на лампата,след смяната на маслото и вероятно точно дозирано....дали наистина количеството му се е повишило?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 14 август 2011 - 19:17
Помня че имаше някакъв проблем при М112 и тоя мотор отказа колегата Марвин от марката, а беше голям мераклия и ентусиаст, сменил няколко мерцедеса. След Е240-ката обаче смени маркатаС оттичането на маслото.
Тука работата ще се изясни ако колегата каже дали при второто светване на лампата,след смяната на маслото и вероятно точно дозирано....дали наистина количеството му се е повишило?
#8
Публикувано 14 август 2011 - 20:35
Здравейте на всички .
Благодаря за бързите отговори.
Оставих аз колата в сервиз и утре ще я закачат на комп. и ще я отварят.Същевременно говорих с мой приятел който работел в главния сервиз на Мерцедес в София и според него е запушване на някакви отдушници и гумички на клапани ,понеже на колата не е сменяно много често маслото и не е карана в последната година и всичко това сега избива.Също така свещите бяха много черни и нагорели и най-вероятно повече гориво е пускало.Утре ще ми дадът повече информация. Видимо по двигателя няма нито течове нито признаци на спукна гарнитура и така нататак а и колата не загрява и маслото не се губи а уж се качва , така ми казва комп. но може да е и датчика за ничото на маслото. Надявам се да се оправи .
Много благодаря на всички за отговорите и ако случайно имате идея какво става ,моля пишете .
Благодаря !!!
Благодаря за бързите отговори.
Оставих аз колата в сервиз и утре ще я закачат на комп. и ще я отварят.Същевременно говорих с мой приятел който работел в главния сервиз на Мерцедес в София и според него е запушване на някакви отдушници и гумички на клапани ,понеже на колата не е сменяно много често маслото и не е карана в последната година и всичко това сега избива.Също така свещите бяха много черни и нагорели и най-вероятно повече гориво е пускало.Утре ще ми дадът повече информация. Видимо по двигателя няма нито течове нито признаци на спукна гарнитура и така нататак а и колата не загрява и маслото не се губи а уж се качва , така ми казва комп. но може да е и датчика за ничото на маслото. Надявам се да се оправи .
Много благодаря на всички за отговорите и ако случайно имате идея какво става ,моля пишете .
Благодаря !!!
#9
Публикувано 14 август 2011 - 20:38
Също така няма как да проверя дали маслото се е покачило , понеже този двигател няма щека за маслото.
#10
Публикувано 14 август 2011 - 20:40
Също така , антифриза не мърда и цвета му е нормален. Мъркучите са си меки , няма надуване и при тях... странно
#11
Публикувано 14 август 2011 - 21:05
Мисля,че само с нови свещи,ще се оправи.
Никога не оставям магарето си в калта.
#12
Публикувано 14 август 2011 - 21:49
Смених ги , бяха с много нагар. Но , всичко продължава...
#13
Публикувано 14 август 2011 - 22:42
ако се покачва маслото, а антифриза НЕ намалява, значи инжекторите давят мотора в бензин и затова и свещите са черни.
ама от свръх богата смес-пушекът е черен а не бял... странна работа.
ама от свръх богата смес-пушекът е черен а не бял... странна работа.
#14
Публикувано 14 август 2011 - 22:58
Обикновено при пропускане на искра на някой такт,горивото не се запалва и минава през сегментите и се омесва с маслото.От там най вероятно идва повишаването на нивото.Омесеното масло с бензин,става много рядко и лесно преминава до ауспуха.Пушенето при студена идва от маслото което е събрано в ауспуха.След загряване на двигателя е достатъчно времето да загрее и ауспухната система,при което вече маслото се е поизпарило и съответно пушенето спира.Стигам до извода за проблем във високото.
Изкарай одушника,да не би да е запушен.
След като вземе да пуши,свали веднага свещите и виж дали са еднакво черни.Това ще ни даде някаква насока.
Изкарай одушника,да не би да е запушен.
След като вземе да пуши,свали веднага свещите и виж дали са еднакво черни.Това ще ни даде някаква насока.
Никога не оставям магарето си в калта.
#15
Публикувано 14 август 2011 - 22:59
Да , наистина е много странно . Утре като имам някаква информация ще пиша.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни