Малко въпроси за W210
Започната от К исо, 11 авг 2011 - 00:51:44
24 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 август 2011 - 00:51
Здравейте колеги .
В семейството ми се появи W210 фейслифт.Колата е модификация класик,но е с що-годе прилични екстри.Докарана ни бе от Германия на 151хиляди километра от представителството на мерцедес Torpedo Garage.Двигателя е 2.2CDI от по-новото поколение 143кс.Невероятен автомобил!Даде комбиниран разход от тук до кюстендил 5.9 с прилично каране по магистрала люлин на 6-та
Успях да си поиграя с борда и показанията му.
Борда ми е от вида
Разбрах как се сменят менютата му от мултуфункционалния волан,но ме интересува това 1Malfunction ,което ми изписва след като загася автомобила понякога.Също така ако рязко тръгна и мина 3хиляди оборота на 2ра примерно ми показвал EPC ерор visit workshop.Четох, гледах,но не мисля,че има някакъв съществен проблем,защото признаците са авариен режим на двигателя,липса на форсиране след определение обороти,които при мен ги няма.
Също да попитам този борд няма как да показва моментен разход ,а само такъв на базата на изминатите километри нали?
Отзад гледах накладките и ми се видя,че на диска следи от накладки има примерно на 3/4 от неговата предполагаема контактна площ.
Няма търкане в тази 1/4 от диска от външната му част.Нещо подобно на това
Към какво да се насочвам.По накладките има феродо и отпред и отзад,но може и от старост да няма качествено триене .. или не знам и аз?
продължавам с въпросите
Фабрично имаме ксенон на късите.Според прочетеното от мен тук значи имам и автоматично регулиране на фаровете,което ми говори за някакви датчици предполагам по моста.Как да разбера дали функционират нормално?Карах по нанагорно и после рязко се изкачих и следях за нивото на фаровете ,но не се променя нищо.Крушката на габаритите ,за да я заменя с бяла такава,за да може да е в тон с ксенона разбрах ,че трябва да е същата мощност като тази,за да няма грешки и да не свети на таблото символа за изгоряла крушка,но това ли е единственото условие ?
И на последно място нещо по специфично за този двигател има ли?Изобщо за целия автомобил.Нещо,което да проверя,или с което да внимавам ?
С течна стомана запълних ушите на болтовете на огледалата,за да няма злоупотреби
сега обаче чакам от пристъп на гняв да ги счупят при опит ,но .. хората са казали - ако ти е писано да се удавиш ,няма да се обесиш
Благодаря предварително за отговорите на въпросите ми и се извинявам ако съм прекалил с дългия ми пост
В семейството ми се появи W210 фейслифт.Колата е модификация класик,но е с що-годе прилични екстри.Докарана ни бе от Германия на 151хиляди километра от представителството на мерцедес Torpedo Garage.Двигателя е 2.2CDI от по-новото поколение 143кс.Невероятен автомобил!Даде комбиниран разход от тук до кюстендил 5.9 с прилично каране по магистрала люлин на 6-та
Успях да си поиграя с борда и показанията му.
Борда ми е от вида
Разбрах как се сменят менютата му от мултуфункционалния волан,но ме интересува това 1Malfunction ,което ми изписва след като загася автомобила понякога.Също така ако рязко тръгна и мина 3хиляди оборота на 2ра примерно ми показвал EPC ерор visit workshop.Четох, гледах,но не мисля,че има някакъв съществен проблем,защото признаците са авариен режим на двигателя,липса на форсиране след определение обороти,които при мен ги няма.
Също да попитам този борд няма как да показва моментен разход ,а само такъв на базата на изминатите километри нали?
Отзад гледах накладките и ми се видя,че на диска следи от накладки има примерно на 3/4 от неговата предполагаема контактна площ.
Няма търкане в тази 1/4 от диска от външната му част.Нещо подобно на това
Към какво да се насочвам.По накладките има феродо и отпред и отзад,но може и от старост да няма качествено триене .. или не знам и аз?
продължавам с въпросите
Фабрично имаме ксенон на късите.Според прочетеното от мен тук значи имам и автоматично регулиране на фаровете,което ми говори за някакви датчици предполагам по моста.Как да разбера дали функционират нормално?Карах по нанагорно и после рязко се изкачих и следях за нивото на фаровете ,но не се променя нищо.Крушката на габаритите ,за да я заменя с бяла такава,за да може да е в тон с ксенона разбрах ,че трябва да е същата мощност като тази,за да няма грешки и да не свети на таблото символа за изгоряла крушка,но това ли е единственото условие ?
И на последно място нещо по специфично за този двигател има ли?Изобщо за целия автомобил.Нещо,което да проверя,или с което да внимавам ?
С течна стомана запълних ушите на болтовете на огледалата,за да няма злоупотреби
сега обаче чакам от пристъп на гняв да ги счупят при опит ,но .. хората са казали - ако ти е писано да се удавиш ,няма да се обесиш
Благодаря предварително за отговорите на въпросите ми и се извинявам ако съм прекалил с дългия ми пост
#2
Публикувано 11 август 2011 - 01:08
Колега според мен надписа ЕРС не говори добрее.....говори ми като на проблем с налягането на говоривото....има един датчик на горивната рейка........може и от дюза да го прави.
Мой френд имаше такъв проблем и проблема се оказа в дюзата.
При твоя двигател трябва да внимаваш каква нафта сипваш, че е малко претенциозен.
За крушката на габарита си взимаш диодна бяла...нямаш проблем ама трябва да вържеш и съпротивление към нея за да не ти отчита грешка компютъра.
Защото диодната бачка с по малко съпротивление.
За да провериш дали ти бачкат датчиците...качи двама трима в багажника и виж дали нивото ще падне няма друг начин
Мой френд имаше такъв проблем и проблема се оказа в дюзата.
При твоя двигател трябва да внимаваш каква нафта сипваш, че е малко претенциозен.
За крушката на габарита си взимаш диодна бяла...нямаш проблем ама трябва да вържеш и съпротивление към нея за да не ти отчита грешка компютъра.
Защото диодната бачка с по малко съпротивление.
За да провериш дали ти бачкат датчиците...качи двама трима в багажника и виж дали нивото ще падне няма друг начин
By Batev
#3
Публикувано 11 август 2011 - 01:46
Четох по английския мбклуб,че им изписвало това епц ,но при тях колата си влиза в авариен режим,а при мен никаква реакция.Има си страшна мощ колата и набира перфектно.Насочвам се към горивния филтър,който си нямам и на идея къде може да се намира.Пишат,че ако той се запуши по-рано от интервала на обслужване става така.Хубаво било и маркуча към помпата да се смени заедно с филтъра
#4
Публикувано 11 август 2011 - 01:49
Виж сега добре си прочел за филтъра.....ти още ли не си сменил маслото с филтрите...а колкото до маркуча как да ти кажа....да той прегаря или по точно щуцерите ама виж тоя маркуч..както и другите дали има въздух в тях.
By Batev
#5
Публикувано 11 август 2011 - 08:15
Ей Крисо, много са ти малко въпросите
Това с накладките не си ми го споделял, защо не ги смениш направо? И да препилиш дисковете, преди да сложиш новите накладки... Относно грешката мисля, че най-удачния вариант е една стар диагноза - приготви петдесетунка
Не мисля, че имаш проблеми с ксенона.
п.с. Пиши на някой от модераторите да ти оправи ника, какво е това К исо? Иначе много ти е хубав подписа - особено тоя синия автомобил хохохо
Това с накладките не си ми го споделял, защо не ги смениш направо? И да препилиш дисковете, преди да сложиш новите накладки... Относно грешката мисля, че най-удачния вариант е една стар диагноза - приготви петдесетунка
Не мисля, че имаш проблеми с ксенона.
п.с. Пиши на някой от модераторите да ти оправи ника, какво е това К исо? Иначе много ти е хубав подписа - особено тоя синия автомобил хохохо
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#6
Публикувано 11 август 2011 - 10:27
Аз на твое место бих сменил дискове с накладки, все пак говорим за сигурност и автомобил с по-голяма маса.Отзад гледах накладките и ми се видя,че на диска следи от накладки има примерно на 3/4 от неговата предполагаема контактна площ.
Няма търкане в тази 1/4 от диска от външната му част.Нещо подобно на това
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#7
Публикувано 11 август 2011 - 10:32
Ей Крисо, много са ти малко въпросите
Това с накладките не си ми го споделял, защо не ги смениш направо? И да препилиш дисковете, преди да сложиш новите накладки... Относно грешката мисля, че най-удачния вариант е една стар диагноза - приготви петдесетунка
Не мисля, че имаш проблеми с ксенона.
п.с. Пиши на някой от модераторите да ти оправи ника, какво е това К исо? Иначе много ти е хубав подписа - особено тоя синия автомобил хохохо
Знаех сиииии цяла вечер диря снимка да ти видя номера на колата ама си знаех, че това от подписа е твоя Бенц
И тъкмо исках да питам колегата, защо въобще задава въпроси от този тип след като се познавате
By Batev
#8
Публикувано 11 август 2011 - 10:45
Брат, въпросите му са основателни, моята кола е бензин преди фейслифта, неговата точно обратното, а и съм сигурен, че тук има доста по-разбиращи МБ от менЗнаех сиииии цяла вечер диря снимка да ти видя номера на колата ама си знаех, че това от подписа е твоя Бенц
И тъкмо исках да питам колегата, защо въобще задава въпроси от този тип след като се познавате
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#9
Публикувано 11 август 2011 - 11:58
Аз да внеса малко офф-... но гледам тия спирачни дискове и си мисля дали е възможно да произвеждат скърцане като спират, заради този си вид?
Защото при мен скърцането е жестоко, а задните ми изглеждат по подобен начин и въпреки че смених накладки скърцането си го има.
Защото при мен скърцането е жестоко, а задните ми изглеждат по подобен начин и въпреки че смених накладки скърцането си го има.
#10
Публикувано 11 август 2011 - 13:00
Днес на втора я форсирах до 4хиляди оборота и си имаше ряз..никакво прекъсване,нито епц,нито нищо.Не мога да разбера Трябва да се закачи явно,но ще е малко по-натам във времето
#11
Публикувано 11 август 2011 - 20:05
Ми купи си свястни накладки,ако си сигурен,че скърцането идва от тях.Аз да внеса малко офф-... но гледам тия спирачни дискове и си мисля дали е възможно да произвеждат скърцане като спират, заради този си вид?
Защото при мен скърцането е жестоко, а задните ми изглеждат по подобен начин и въпреки че смених накладки скърцането си го има.
Никога не оставям магарето си в калта.
#12
Публикувано 11 август 2011 - 20:13
скърцането може да не е причинено само от накладките
спирачните дискове играят също роля при създаването на пронизителния звук...
спирачните дискове играят също роля при създаването на пронизителния звук...
#13
Публикувано 11 август 2011 - 22:23
Така е,само дето дисковите не са музикален инструмент.Звука идва от триене на метал в метал.Високи вибрации.Вибрира самата накладка.Задната част на накладката е метална и се трие в спирания апарат.Тия топло и вибрационни подложни пластини,що мислите ги слагат,на гърба на накладката.По евтините производители,ги боядисват с една нагъгрена паста на допирните повърхности.скърцането може да не е причинено само от накладките
спирачните дискове играят също роля при създаването на пронизителния звук...
Никога не оставям магарето си в калта.
#14
Публикувано 11 август 2011 - 23:58
Днес на втора я форсирах до 4хиляди оборота и си имаше ряз..никакво прекъсване,нито епц,нито нищо.Не мога да разбера Трябва да се закачи явно,но ще е малко по-натам във времето
Колега, за да си сигурен настъпи я колата на кикдаун ама от първа...четвърта и тогава кажи какво е дериджето
By Batev
#15
Публикувано 12 август 2011 - 09:38
Ми купи си свястни накладки,ако си сигурен,че скърцането идва от тях.
Бях с АТЕ (така мисля че се казваха, с тях си я взех от Германия), за които ми казаха че са най добрите. И си скърцаше. Смених ги с някакви други - не ги помня сега, но уж пак добри (трябва да видя на кутийката как им беше името) и пак си скърца по същия начин. Затова се чудя дали може да има и някаква друга причина...
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни