Малко въпроси за W210
Започната от К исо, 11 авг 2011 - 00:51:44
24 мнения по тази тема
#16
Публикувано 12 август 2011 - 14:38
Пена, стругар, който си разбира от работата (ако дебелината на диска позволява и едновременно от двете страни) и нови накладки, защото сегашните са придобили вече формата на корозиралия диск. Аз бих сменил дискове + накладки.
С поздрав
С поздрав
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#17
Публикувано 12 август 2011 - 18:33
има специални стругове за престъргване на дискове, работи се на място с правилната приставка...
в наши дни по принцип спирачните дискове са консуматив...
при нарушена повърхност на спирачния диск може да се получи свирещ звук, независимо от накладките
в наши дни по принцип спирачните дискове са консуматив...
при нарушена повърхност на спирачния диск може да се получи свирещ звук, независимо от накладките
#18
Публикувано 12 август 2011 - 21:21
Да не би нещо друга да скърца.АТЕ си е ориджиналдъ.Бях с АТЕ (така мисля че се казваха, с тях си я взех от Германия), за които ми казаха че са най добрите. И си скърцаше. Смених ги с някакви други - не ги помня сега, но уж пак добри (трябва да видя на кутийката как им беше името) и пак си скърца по същия начин. Затова се чудя дали може да има и някаква друга причина...
Никога не оставям магарето си в калта.
#19
Публикувано 13 август 2011 - 10:43
Да не би нещо друга да скърца.АТЕ си е ориджиналдъ.
Какво друго може да е?
#20
Публикувано 26 август 2011 - 22:14
Колеги съжалявам,че повдигам темата и то не с добър повод,но на 10тия ден след като си купихме мечо огледалата вече са му история..
До 9тия ден всяка вечер до 3 съм гледал по колата,която беше паркирана на видно за мен място,но и едновременно с това на по-притъмнено и при всеки шум оглеждах,и имах готовност за акция,но .. нищо не стана.На 10тия отидох на море и баща ми ми се обади,че няма огледала колата
Сега съм се вкарал във филма с огледалата да търся,но това не е толкова важно (макар че такива космически суми за огледала не бях виждал).Искам да накарам този,който ми краде огледалата да ги счупи,и да остане част от тях,за да мога да отида при застрахователите ми,защото сега като са свалени толкова културно няма какво да се направи мисля.Четох за някаква врътня със служебна бележка от районното ,че си подал жалба за кражби и някакви такива,но да не отида при застрахователя и да се изложа с тази процедура?Някой запознат има ли с тази операция?
Имам идея отвътре да сложа планка между двата коларски болта,който съм приготвил да сложа на новите и да се завари тази планка от вътрешната страна,но не знам как се стига до тази част,има ли място от пищялката,която е там...Съжалявам за нахвърляните безразборно въпроси,но още ме тресе и не знам какво да правя
До 9тия ден всяка вечер до 3 съм гледал по колата,която беше паркирана на видно за мен място,но и едновременно с това на по-притъмнено и при всеки шум оглеждах,и имах готовност за акция,но .. нищо не стана.На 10тия отидох на море и баща ми ми се обади,че няма огледала колата
Сега съм се вкарал във филма с огледалата да търся,но това не е толкова важно (макар че такива космически суми за огледала не бях виждал).Искам да накарам този,който ми краде огледалата да ги счупи,и да остане част от тях,за да мога да отида при застрахователите ми,защото сега като са свалени толкова културно няма какво да се направи мисля.Четох за някаква врътня със служебна бележка от районното ,че си подал жалба за кражби и някакви такива,но да не отида при застрахователя и да се изложа с тази процедура?Някой запознат има ли с тази операция?
Имам идея отвътре да сложа планка между двата коларски болта,който съм приготвил да сложа на новите и да се завари тази планка от вътрешната страна,но не знам как се стига до тази част,има ли място от пищялката,която е там...Съжалявам за нахвърляните безразборно въпроси,но още ме тресе и не знам какво да правя
#21
Публикувано 05 септември 2011 - 10:56
Сменяй горивен филтър на всяка смяна на масло, че в бг нафтата е кофти и се запушват. Ще ти изгасне 2,3,4 пъти когато рязко подаваш газ и на 5 път ще ти изгори помпата за високо налягане. При мене се случи и ме напуснаха 5 стотака, за помпа от морга и смяна. За чисто нова не посмях да питам
#22
Публикувано 05 септември 2011 - 20:14
Крисо тая дето я мислиш с бележки от РПУ-то почти сигурно НЯМА да стане. Трябва да имаш човек застраховател в компанията и пак е много под въпрос . Разбрах, че новите сте захванали по-здраво от бетон. Е малко късно, но все пак добро реешение. Данчо добре ли ги е боядисал новите?
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#23
Публикувано 05 септември 2011 - 21:07
На едно гадже на нейния постоянно изписваше EPC грешка и не искаше да пали като е под наклок оставена, като я карах аз (kickdown яко!).
Един мяйстор я прави 100 пъти , уж дюза била ... смени я с употребявана, същата работа!
Смени някаква тръба на турбото от там можело да не върви (щото почна и да не върви добре т.е. не като преди!) ... пак същата работа.
Дойде ред на датчик на колянов вал ... пак същото не пали и не върви.
Натиска педала и има зачудване дали да тръгне или не
Накрая явно прочете какво аджеба пише лафтофа и смени правилната част ... машинката за ел. газ ... 300лв и колата стана житен бегач отново.
Друг смени О пръстените на маркучите за нафта и колата тръгна.
В Англииски форуми много често се засича писането за EPC грешка на дисплей-а ... и там се говори за ел. газ ... за запушен ЕГР клапан и за kickdown ключе.
Най-добре на свестна диагностика отиди, дето виждат какво и е на колата ... да не се дават пари за глупости
А за огледалата майната им!
Не са те върнали в 1ви клас , щом си купил 210ка на тия километри от Германия!
За моята 140ка вече 4 броя купих ... щото все някой ми ги чупи така, че трябва да взимам други.
На Ц класата 2 броя смених ... явно огледалата са консуматив вече ... знам ли
Един мяйстор я прави 100 пъти , уж дюза била ... смени я с употребявана, същата работа!
Смени някаква тръба на турбото от там можело да не върви (щото почна и да не върви добре т.е. не като преди!) ... пак същата работа.
Дойде ред на датчик на колянов вал ... пак същото не пали и не върви.
Натиска педала и има зачудване дали да тръгне или не
Накрая явно прочете какво аджеба пише лафтофа и смени правилната част ... машинката за ел. газ ... 300лв и колата стана житен бегач отново.
Друг смени О пръстените на маркучите за нафта и колата тръгна.
В Англииски форуми много често се засича писането за EPC грешка на дисплей-а ... и там се говори за ел. газ ... за запушен ЕГР клапан и за kickdown ключе.
Най-добре на свестна диагностика отиди, дето виждат какво и е на колата ... да не се дават пари за глупости
А за огледалата майната им!
Не са те върнали в 1ви клас , щом си купил 210ка на тия километри от Германия!
За моята 140ка вече 4 броя купих ... щото все някой ми ги чупи така, че трябва да взимам други.
На Ц класата 2 броя смених ... явно огледалата са консуматив вече ... знам ли
#24
Публикувано 17 октомври 2011 - 08:42
Искрено съжалявам за огледалата. Аз заради тях държа колата на платен автопаркинг-70лв. Но кражбите стават и през деня. Ако познавате майстор, който да ми ги захване здраво за купето, ще бъда много задължен. В двора на нашия блок, един мерцедес на третия ден остана без огледала, а беше с разпробити главички на крепежните винтове.
#25
Публикувано 20 октомври 2011 - 23:28
Колеги малко да ъпна темата повече за да пише някъде за EPC , El.Power control грешката,която ми даваше на дисплей-а и вкарваше колата в авариен режим при рязко натискане на педала.
Оказа се ,че педалът на газта предава степента на натискането си чрез жило до горната част на левият калник,след това има 2потенциометра,които работят в синхрон и по ел.път предават сигнал на ЕКУ-то за това колко точно е натиснат педала.Компютърът получава сигнал и от двете потенциометърчета и при моят случай (EPC) грешката е защото при рязкото натискане на педала не се получава напълно еднакъв сигнал от 2те моторчета за положението на педала и ЕКУ-то се "сдухва" и вкарва авариен режим.Ако педалът се натиска постепенно вървят на 100% синхрон.
Решението е да се смени този блок с тези два потенциометъра,защото ХАНС е решил да ги сложи в едно тяло и няма смяна само на едното.Поне така ми каза човека,който ми прави диганостиката де
Оказа се ,че педалът на газта предава степента на натискането си чрез жило до горната част на левият калник,след това има 2потенциометра,които работят в синхрон и по ел.път предават сигнал на ЕКУ-то за това колко точно е натиснат педала.Компютърът получава сигнал и от двете потенциометърчета и при моят случай (EPC) грешката е защото при рязкото натискане на педала не се получава напълно еднакъв сигнал от 2те моторчета за положението на педала и ЕКУ-то се "сдухва" и вкарва авариен режим.Ако педалът се натиска постепенно вървят на 100% синхрон.
Решението е да се смени този блок с тези два потенциометъра,защото ХАНС е решил да ги сложи в едно тяло и няма смяна само на едното.Поне така ми каза човека,който ми прави диганостиката де
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни