Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Малко въпроси за W210


  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 К исо

К исо

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W210 E220 CDI

Posted 11 August 2011 - 00:51

Здравейте колеги :killing: .
В семейството ми се появи W210 фейслифт.Колата е модификация класик,но е с що-годе прилични екстри.Докарана ни бе от Германия на 151хиляди километра от представителството на мерцедес Torpedo Garage.Двигателя е 2.2CDI от по-новото поколение 143кс.Невероятен автомобил!Даде комбиниран разход от тук до кюстендил 5.9 с прилично каране по магистрала люлин на 6-та :icon_coolgrin:

Успях да си поиграя с борда и показанията му.
Борда ми е от вида Posted Image
Разбрах как се сменят менютата му от мултуфункционалния волан,но ме интересува това 1Malfunction ,което ми изписва след като загася автомобила понякога.Също така ако рязко тръгна и мина 3хиляди оборота на 2ра примерно ми показвал EPC ерор visit workshop.Четох, гледах,но не мисля,че има някакъв съществен проблем,защото признаците са авариен режим на двигателя,липса на форсиране след определение обороти,които при мен ги няма. :thumbdown:
Също да попитам този борд няма как да показва моментен разход ,а само такъв на базата на изминатите километри нали?

Отзад гледах накладките и ми се видя,че на диска следи от накладки има примерно на 3/4 от неговата предполагаема контактна площ.
Няма търкане в тази 1/4 от диска от външната му част.Нещо подобно на това
Posted Image

Към какво да се насочвам.По накладките има феродо и отпред и отзад,но може и от старост да няма качествено триене .. или не знам и аз?

продължавам с въпросите :soldier:

Фабрично имаме ксенон на късите.Според прочетеното от мен тук значи имам и автоматично регулиране на фаровете,което ми говори за някакви датчици предполагам по моста.Как да разбера дали функционират нормално?Карах по нанагорно и после рязко се изкачих и следях за нивото на фаровете ,но не се променя нищо.Крушката на габаритите ,за да я заменя с бяла такава,за да може да е в тон с ксенона разбрах ,че трябва да е същата мощност като тази,за да няма грешки и да не свети на таблото символа за изгоряла крушка,но това ли е единственото условие ?

И на последно място нещо по специфично за този двигател има ли?Изобщо за целия автомобил.Нещо,което да проверя,или с което да внимавам ?
С течна стомана запълних ушите на болтовете на огледалата,за да няма злоупотреби :boxing:
сега обаче чакам от пристъп на гняв да ги счупят при опит ,но .. хората са казали - ако ти е писано да се удавиш ,няма да се обесиш :secret:

Благодаря предварително за отговорите на въпросите ми и се извинявам ако съм прекалил с дългия ми пост :drunk:
  • 0
Публикувано изображение

#2 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 11 August 2011 - 01:08

Колега според мен надписа ЕРС не говори добрее.....говори ми като на проблем с налягането на говоривото....има един датчик на горивната рейка........може и от дюза да го прави.

Мой френд имаше такъв проблем и проблема се оказа в дюзата.

При твоя двигател трябва да внимаваш каква нафта сипваш, че е малко претенциозен.

За крушката на габарита си взимаш диодна бяла...нямаш проблем ама трябва да вържеш и съпротивление към нея за да не ти отчита грешка компютъра.

Защото диодната бачка с по малко съпротивление.

За да провериш дали ти бачкат датчиците...качи двама трима в багажника и виж дали нивото ще падне няма друг начин :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#3 К исо

К исо

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W210 E220 CDI

Posted 11 August 2011 - 01:46

Четох по английския мбклуб,че им изписвало това епц ,но при тях колата си влиза в авариен режим,а при мен никаква реакция.Има си страшна мощ колата и набира перфектно.Насочвам се към горивния филтър,който си нямам и на идея къде може да се намира.Пишат,че ако той се запуши по-рано от интервала на обслужване става така.Хубаво било и маркуча към помпата да се смени заедно с филтъра :soldier:
  • 0
Публикувано изображение

#4 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 11 August 2011 - 01:49

Виж сега добре си прочел за филтъра.....ти още ли не си сменил маслото с филтрите...а колкото до маркуча как да ти кажа....да той прегаря или по точно щуцерите ама виж тоя маркуч..както и другите дали има въздух в тях.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#5 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,421 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Posted 11 August 2011 - 08:15

Ей Крисо, много са ти малко въпросите :)
Това с накладките не си ми го споделял, защо не ги смениш направо? И да препилиш дисковете, преди да сложиш новите накладки... Относно грешката мисля, че най-удачния вариант е една стар диагноза - приготви петдесетунка :(
Не мисля, че имаш проблеми с ксенона.
п.с. Пиши на някой от модераторите да ти оправи ника, какво е това К исо? Иначе много ти е хубав подписа - особено тоя синия автомобил хохохо :icon_coolgrin:
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#6 aalexieff

aalexieff

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 692 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W124 2.5 D 1987 продаден
    W210 E300 D 1996 продаден
    Mitsubishi Colt IV 1.3 1995 продаден
    Mitsubishi Colt VI 1.5 2005
    Renault Clio III 2007
Garage View Garage

Posted 11 August 2011 - 10:27

Отзад гледах накладките и ми се видя,че на диска следи от накладки има примерно на 3/4 от неговата предполагаема контактна площ.
Няма търкане в тази 1/4 от диска от външната му част.Нещо подобно на това

Аз на твое место бих сменил дискове с накладки, все пак говорим за сигурност и автомобил с по-голяма маса.
  • 0
W210 E300 D 1996
W124 and E300

#7 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 11 August 2011 - 10:32

Ей Крисо, много са ти малко въпросите :)
Това с накладките не си ми го споделял, защо не ги смениш направо? И да препилиш дисковете, преди да сложиш новите накладки... Относно грешката мисля, че най-удачния вариант е една стар диагноза - приготви петдесетунка :(
Не мисля, че имаш проблеми с ксенона.
п.с. Пиши на някой от модераторите да ти оправи ника, какво е това К исо? Иначе много ти е хубав подписа - особено тоя синия автомобил хохохо :icon_coolgrin:


Знаех сиииии цяла вечер диря снимка да ти видя номера на колата ама си знаех, че това от подписа е твоя Бенц :)

И тъкмо исках да питам колегата, защо въобще задава въпроси от този тип след като се познавате :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#8 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,421 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Posted 11 August 2011 - 10:45

Знаех сиииии цяла вечер диря снимка да ти видя номера на колата ама си знаех, че това от подписа е твоя Бенц :)

И тъкмо исках да питам колегата, защо въобще задава въпроси от този тип след като се познавате :)

Брат, въпросите му са основателни, моята кола е бензин преди фейслифта, неговата точно обратното, а и съм сигурен, че тук има доста по-разбиращи МБ от мен :icon_coolgrin:
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#9 p22

p22

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 837 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 270 cdi
    A 170 cdi

Posted 11 August 2011 - 11:58

Аз да внеса малко офф-... но гледам тия спирачни дискове и си мисля дали е възможно да произвеждат скърцане като спират, заради този си вид?
Защото при мен скърцането е жестоко, а задните ми изглеждат по подобен начин и въпреки че смених накладки скърцането си го има.
  • 0
Mercedes А 170cdi
Mercedes ML 270cdi
Silentium Universi

#10 К исо

К исо

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W210 E220 CDI

Posted 11 August 2011 - 13:00

Днес на втора я форсирах до 4хиляди оборота и си имаше ряз..никакво прекъсване,нито епц,нито нищо.Не мога да разбера :D Трябва да се закачи явно,но ще е малко по-натам във времето :smiley_emoticons_joint:
  • 0
Публикувано изображение

#11 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 11 August 2011 - 20:05

Аз да внеса малко офф-... но гледам тия спирачни дискове и си мисля дали е възможно да произвеждат скърцане като спират, заради този си вид?
Защото при мен скърцането е жестоко, а задните ми изглеждат по подобен начин и въпреки че смених накладки скърцането си го има.

Ми купи си свястни накладки,ако си сигурен,че скърцането идва от тях.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#12 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,955 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 11 August 2011 - 20:13

скърцането може да не е причинено само от накладките

спирачните дискове играят също роля при създаването на пронизителния звук...
  • 0

#13 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 11 August 2011 - 22:23

скърцането може да не е причинено само от накладките

спирачните дискове играят също роля при създаването на пронизителния звук...

Така е,само дето дисковите не са музикален инструмент.Звука идва от триене на метал в метал.Високи вибрации.Вибрира самата накладка.Задната част на накладката е метална и се трие в спирания апарат.Тия топло и вибрационни подложни пластини,що мислите ги слагат,на гърба на накладката.По евтините производители,ги боядисват с една нагъгрена паста на допирните повърхности.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#14 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 11 August 2011 - 23:58

Днес на втора я форсирах до 4хиляди оборота и си имаше ряз..никакво прекъсване,нито епц,нито нищо.Не мога да разбера :D Трябва да се закачи явно,но ще е малко по-натам във времето :smiley_emoticons_joint:


Колега, за да си сигурен настъпи я колата на кикдаун ама от първа...четвърта и тогава кажи какво е дериджето :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#15 p22

p22

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 837 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 270 cdi
    A 170 cdi

Posted 12 August 2011 - 09:38

Ми купи си свястни накладки,ако си сигурен,че скърцането идва от тях.


Бях с АТЕ (така мисля че се казваха, с тях си я взех от Германия), за които ми казаха че са най добрите. И си скърцаше. Смених ги с някакви други - не ги помня сега, но уж пак добри (трябва да видя на кутийката как им беше името) и пак си скърца по същия начин. Затова се чудя дали може да има и някаква друга причина...
  • 0
Mercedes А 170cdi
Mercedes ML 270cdi
Silentium Universi




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users