![:killing:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/killing.gif)
В семейството ми се появи W210 фейслифт.Колата е модификация класик,но е с що-годе прилични екстри.Докарана ни бе от Германия на 151хиляди километра от представителството на мерцедес Torpedo Garage.Двигателя е 2.2CDI от по-новото поколение 143кс.Невероятен автомобил!Даде комбиниран разход от тук до кюстендил 5.9 с прилично каране по магистрала люлин на 6-та
![:icon_coolgrin:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
Успях да си поиграя с борда и показанията му.
Борда ми е от вида
![Posted Image](http://store.picbg.net/pubpic/01/09/3c854ce505dc0109.jpg)
Разбрах как се сменят менютата му от мултуфункционалния волан,но ме интересува това 1Malfunction ,което ми изписва след като загася автомобила понякога.Също така ако рязко тръгна и мина 3хиляди оборота на 2ра примерно ми показвал EPC ерор visit workshop.Четох, гледах,но не мисля,че има някакъв съществен проблем,защото признаците са авариен режим на двигателя,липса на форсиране след определение обороти,които при мен ги няма.
![:thumbdown:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/thumbdown.gif)
Също да попитам този борд няма как да показва моментен разход ,а само такъв на базата на изминатите километри нали?
Отзад гледах накладките и ми се видя,че на диска следи от накладки има примерно на 3/4 от неговата предполагаема контактна площ.
Няма търкане в тази 1/4 от диска от външната му част.Нещо подобно на това
Към какво да се насочвам.По накладките има феродо и отпред и отзад,но може и от старост да няма качествено триене .. или не знам и аз?
продължавам с въпросите
![:soldier:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/soldier.gif)
Фабрично имаме ксенон на късите.Според прочетеното от мен тук значи имам и автоматично регулиране на фаровете,което ми говори за някакви датчици предполагам по моста.Как да разбера дали функционират нормално?Карах по нанагорно и после рязко се изкачих и следях за нивото на фаровете ,но не се променя нищо.Крушката на габаритите ,за да я заменя с бяла такава,за да може да е в тон с ксенона разбрах ,че трябва да е същата мощност като тази,за да няма грешки и да не свети на таблото символа за изгоряла крушка,но това ли е единственото условие ?
И на последно място нещо по специфично за този двигател има ли?Изобщо за целия автомобил.Нещо,което да проверя,или с което да внимавам ?
С течна стомана запълних ушите на болтовете на огледалата,за да няма злоупотреби
![:boxing:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/boxing.gif)
сега обаче чакам от пристъп на гняв да ги счупят при опит ,но .. хората са казали - ако ти е писано да се удавиш ,няма да се обесиш
![:secret:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/secret.gif)
Благодаря предварително за отговорите на въпросите ми и се извинявам ако съм прекалил с дългия ми пост
![:drunk:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/drunk.gif)