Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

200 компресор ОБОРОТИW202 Страна работа


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 GSMladenov

GSMladenov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Kompressor

Публикувано 10 август 2011 - 21:10

(С200 БЕНЗИН )Колеги здр -- Проблема ми е следня колата е 96 г. губи обороти при натискане на спирачката падат до 500 почва да тресе форсира се двигателя до 1500 и после застава нормално на 900 оборота и за да не падат така ряско оборотите при спиране се налага да и подам савсем леко гас и тогава спирам и не излиза пробллема пробвах с нов дебитомер но не е от него сички консомативи сменени на слободен ход няма проблем държи си 900 оборота -- МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО :icon_coolgrin: :sSig_busted:
  • 0

#2 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 10 август 2011 - 21:51

(почесва се).....ама тя автоматик ли е?.....и ако не е...ти не спираш ли със натиснат съединител..?....

И....има ли газ ...?....

Но принципно ще ти пишат и знаещи колеги де-аз само питам за това което не ми е ясно
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#3 GSMladenov

GSMladenov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Kompressor

Публикувано 11 август 2011 - 07:16

(почесва се).....ама тя автоматик ли е?.....и ако не е...ти не спираш ли със натиснат съединител..?....

И....има ли газ ...?....

Но принципно ще ти пишат и знаещи колеги де-аз само питам за това което не ми е ясно

не е автоматик с рчни скорости и да с натиснат съидинител спирам :-) няма гас само на бензин се кара
  • 0

#4 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 11 август 2011 - 09:09

Туй,сервото да не пропуска вакума.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#5 GSMladenov

GSMladenov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Kompressor

Публикувано 11 август 2011 - 19:51

Туй,сервото да не пропуска вакума.

незнам как мога да разбера и какв е ремонта на това нещо за какви пари става вапрос
  • 0

#6 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 11 август 2011 - 19:56

Намираш си едно серво от някоя морга и готово.Ако на място като натиснеш спирачката при работещ двигател и оборотите се променят,всичко е ясно.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#7 GSMladenov

GSMladenov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Kompressor

Публикувано 11 август 2011 - 21:51

Намираш си едно серво от някоя морга и готово.Ако на място като натиснеш спирачката при работещ двигател и оборотите се променят,всичко е ясно.


утре ще пробвам и ще пиша
  • 0

#8 GSMladenov

GSMladenov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Kompressor

Публикувано 12 август 2011 - 07:08

оказа се ч проблем идвал от две пласмасови трабички местата им бяха разменени
на снимката сам показал кои трабички са

1. отстрани на дросела има три винтилчета едно запушено и две активни
2. едната трабичка отива в инжектор клапана
3. другата отива някаде по корите и излиза при компютара

отстрани при дросела им бяха обркани местата поне аз така мисля заштото като направих няколко завъртаня и тестване се оправи

но ако някои има точно какде са им точното място да пусне една снимка

Прикачени файлове


  • 1

#9 GSMladenov

GSMladenov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Kompressor

Публикувано 13 юни 2012 - 07:11

С голямо закъснение пиша но за някои които трси помощ нека знае при мен се оказа че е бил в дебитомера кам него на буксата има 12V 5V 0V при мен ги нямаше 5V тях зехме от датчика на вала :-) успех на останалите :-)
  • 1




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни