200 компресор ОБОРОТИW202 Страна работа
Started by GSMladenov, 10 Aug 2011 - 21:10:28
8 replies to this topic
#1
Posted 10 August 2011 - 21:10
(С200 БЕНЗИН )Колеги здр -- Проблема ми е следня колата е 96 г. губи обороти при натискане на спирачката падат до 500 почва да тресе форсира се двигателя до 1500 и после застава нормално на 900 оборота и за да не падат така ряско оборотите при спиране се налага да и подам савсем леко гас и тогава спирам и не излиза пробллема пробвах с нов дебитомер но не е от него сички консомативи сменени на слободен ход няма проблем държи си 900 оборота -- МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
#3
Posted 11 August 2011 - 07:16
не е автоматик с рчни скорости и да с натиснат съидинител спирам :-) няма гас само на бензин се кара(почесва се).....ама тя автоматик ли е?.....и ако не е...ти не спираш ли със натиснат съединител..?....
И....има ли газ ...?....
Но принципно ще ти пишат и знаещи колеги де-аз само питам за това което не ми е ясно
#4
Posted 11 August 2011 - 09:09
Туй,сервото да не пропуска вакума.
Никога не оставям магарето си в калта.
#5
Posted 11 August 2011 - 19:51
незнам как мога да разбера и какв е ремонта на това нещо за какви пари става вапросТуй,сервото да не пропуска вакума.
#6
Posted 11 August 2011 - 19:56
Намираш си едно серво от някоя морга и готово.Ако на място като натиснеш спирачката при работещ двигател и оборотите се променят,всичко е ясно.
Никога не оставям магарето си в калта.
#7
Posted 11 August 2011 - 21:51
Намираш си едно серво от някоя морга и готово.Ако на място като натиснеш спирачката при работещ двигател и оборотите се променят,всичко е ясно.
утре ще пробвам и ще пиша
#8
Posted 12 August 2011 - 07:08
оказа се ч проблем идвал от две пласмасови трабички местата им бяха разменени
на снимката сам показал кои трабички са
1. отстрани на дросела има три винтилчета едно запушено и две активни
2. едната трабичка отива в инжектор клапана
3. другата отива някаде по корите и излиза при компютара
отстрани при дросела им бяха обркани местата поне аз така мисля заштото като направих няколко завъртаня и тестване се оправи
но ако някои има точно какде са им точното място да пусне една снимка
на снимката сам показал кои трабички са
1. отстрани на дросела има три винтилчета едно запушено и две активни
2. едната трабичка отива в инжектор клапана
3. другата отива някаде по корите и излиза при компютара
отстрани при дросела им бяха обркани местата поне аз така мисля заштото като направих няколко завъртаня и тестване се оправи
но ако някои има точно какде са им точното място да пусне една снимка
Attached Files
#9
Posted 13 June 2012 - 07:11
С голямо закъснение пиша но за някои които трси помощ нека знае при мен се оказа че е бил в дебитомера кам него на буксата има 12V 5V 0V при мен ги нямаше 5V тях зехме от датчика на вала :-) успех на останалите :-)
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users