Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем с ел.стъклата


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,833 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Posted 31 July 2011 - 15:04

Приятелчета мили мой , колата е ес-300 туррррбооо . Купих колата с стар акумулатор и акумулатора си държеше , но тука си ровичках из маторя и свети една лампа да гледам около помпата и свещите , че ги сменвах и цд-то свиреше и лампи светеха и взе че падна акумулатора.Преди това на морето пак падна и му дадохме ток от друг акумулатор и тогава изгоря 1 подгряваща свещ и като почнах да я сменям и с тия процедури падна пак акумулатора.И преди 2 часа го махнах (откачих го изцяло) и сложи от 124-ката , че да мога да има да пия кафе.И дойде странен проблем.Почвам да обяснявам ! :icon_coolgrin:

Колата запали , както си му е реда без проблеми , климатроника работи , всичко работи и т.н.НО ! ел.стъклата се отварят само с първо положение и трябва да си държа ръката докато се отварят и затварят.Когато натиска копчето за 2ро положение , че да се отварят самички и йок , стъклата спират да работят , така са дясното стъкло и 2те задните.Не искат да падат сами и от задната врата.Обаче шофиорското стъкло се отваря самичко , като натиска копчето до 2ро положение.От когато свалях акумулатора и понякога ми светва лампичката на басс/аср.Да подчертая , че блокажа на дифа работи.Искам да ми обясните , на къде да се насоча с тия ел.стъкла , че е дразнещо да не се отварят самички .Поздрави. :icon_coolgrin: :kill_myself:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#2 Lazar V12

Lazar V12

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:От всичко по малко !
  • Автомобил:
    Mercedes Benz 600 SEL '1992
    Chrysler Voyager 3.3 AWD '1993
    SAAB 9000 CS '1995
    Fiat Tipo 1.4 '1995
    Fiat 126P '1989
Garage View Garage

Posted 31 July 2011 - 15:43

Просто ги отвори и затвори по веднъж на първото положение на копчето за да се "обучат" т.е да си намерят крайните положения и ще си О.К.
  • 0
Публикувано изображение
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!

#3 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,833 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Posted 31 July 2011 - 16:03

Само едното задно се оправи така , другите ги свалях 5-6 пъти , но забелязах , че не искат да се отварят на първи контакт от ключа , а чак от 2рото въртене , когато светкат всички лампички по таблото...а преди се отваряха при първо положение на конт. ключ. :dontknow:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#4 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,761 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Posted 31 July 2011 - 16:04

Мда , след откачане на акумулатора стъклата така правят. Направи каквото ти каза Лазар.

Това за BAS/ASR също е от лайняния акумулатор. Тия системи са чувствителни към акумулатора и състоянието му.

Купи си нов.

Също така не е зле ей така да провериш и за утечка на ток, че да не съсипеш и новия /ако си купиш нов/.
  • 0

#5 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,833 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Posted 31 July 2011 - 16:57

Аз имам нов акумулатор . Купих го за 124-ката за 270 лева , обаче като я ударих и така стой на село акумулатора.Защото си мислех , че тоя ще искара лятото . Ще сложа новия , имали нужда да правя някаква диагностика и да се чистят грешки.И да разбирам ли че басс/аср си работи нормално , въпреки , че свети лампата.

И другия дразнещ проблем е следния.От долната лява страна на челното стъкло се опразува конденз , който явно идва някъде от купето вътре и по точно някъде вътре в таблото . Гледах , че влизат някакви маркучи вътре в купето , но само толкова , явно сълзи някъде , че да поти стъклото и то го поти много малко . Къде мога да търся проблема или да го оставя така , притесняваме да не се разрасне тоя теч и да прави огромни проблеми......Мерси предварително момчета.Да подчертая , че колата не губи антифриз , нито фреон , нито течност за чистачки.филтрите на климатроника са сменени и двата , ако това е от полза , друг вариянт се сещам да се промие цялата охладителна система , пак да подчертая , че това потене не е винаги , много рядко се случва , но ме дразни супер много.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#6 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,761 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Posted 31 July 2011 - 17:56

Ами относно акумулатора, може да те излъжа, но май трябваше да е 95-100ампера - от тия големите топузи.

Обаче при положение,че твоята не е с чак толкова голям двигател, може и да не е задължително да е 100 амперов.

Трябва някой дето е по-наясно да се изкаже.

Щом свети лампата за BAS/ASR то това значи,че не работят.


Намекнах за акумулатора, защото по принцип ,когато акумулатора е стар и повреден /примерно с издухала клетка/ или пък не е зареден достатъчно , при палене може да светнат лампите за тия системи,защото не им достига мощност /не знам как иначе да се изразя/. Това съм го чел из американския BENZWORLD форум.

Иначе никога не е лошо да идеш на една диагностика.
  • 0

#7 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 31 July 2011 - 18:40

Там където казваш за конденза,мисля че нещата идват от системата за подгева на джама. Големите Бенц и някой други имат един фин алуминиев елемент който е залепен в основата на и за самото стъкло,в него влизат тъбички свързани с охладителната течност за предотвратяване на изпотявания и тяхното бързо премахване.

Проблема се отстранява като този елемент се изолира а за поправката му,мисля че се сваляше таблото. Пробвай дали ще го има ако насочиш стуята само в краката.

Стъклата ще обучиш ако ги вдигнеш със първата позиция на копчето и когато опрат горе в рамката го натиснеш до крайно долно положение и задържиш няколко секунди.

Мазен ли е тоя конденз,бръкни по навътре с нещо и го близни,ако е сладко,там ще да е фуя.Ако не е,дано да не е,не мога да се сета кво друго мои да ие.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#8 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Posted 31 July 2011 - 22:12

Стъклата трябва да ги обучиш.Като ги свалиш с първото положение на ключа,когато стъклото се свали само до най долното си положение,задръж ключа на второто положение натиснат за около 20-30 сек.Аналогично направи същото като си вдигнеш стъклото с първото положение на ключа до най-горе задръж така ключа на второто положение пак 20-30 сек.Ако не се получи от първия път опитай пак.Стъклата се обучават на запален мотор едно по едно.
Така се обучава и автоматичното заключване на вратите което се задейства,когато колата развие над 15км и заключва всички врати и багажника.Просто при запален мотор се задържа копчето на таблото за 10-15сек от което се отключват/заключват/ вратите и има символ ''ключ".
За калибриране на системите ASR,ESP,BAS..и др. при запален мотор се върти волана 3-4пъти от крайно ляво до крайно дясно до ограничител,като се задържа.
  • 0

#9 Lazar V12

Lazar V12

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:От всичко по малко !
  • Автомобил:
    Mercedes Benz 600 SEL '1992
    Chrysler Voyager 3.3 AWD '1993
    SAAB 9000 CS '1995
    Fiat Tipo 1.4 '1995
    Fiat 126P '1989
Garage View Garage

Posted 31 July 2011 - 23:03

мойте стъкла се обучават с еднократно сваляне и качване без никакво задържане - тествано е няколко пъти.....
  • 0
Публикувано изображение
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!

#10 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,833 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Posted 01 August 2011 - 08:13

Днеска ще пробвам , че ще търся сервиз да ми сменят тампоните на предните пружини , че тоя шарнирен болт ми се опря ...... пробвах без да разглабям главината със скоби обаче не стана нищо....
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#11 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,833 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Posted 01 August 2011 - 14:13

Ейййййй братовчеди , оправих си и 4тирите стъкла , само че при мене става като ги задържам на второ положение 10-15 секунди и не става от първия път.Ако някой има идея как да си сменя тампоните на предните пружини да свирка.Аз ще си ги сменя де , ама ми се опира шарнирния болт :icon_coolgrin: ... Поздравиии.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#12 архитекта

архитекта

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АЙКИДО
  • Автомобил:
    CLK 320 (W209) 2002 г.

Posted 11 August 2011 - 09:36

Благодарско, дружинка!
При мен обучаването на стъклата проработи от първия път. Вчера си смених акумулатора и двете леви стъкла спряха да мърдат нагоре. Аз понеже нямам рамки на вратите и при всяко отваряне/затваряне на вратата двете съкла мърдат с по 1 см. надолу/нагоре. И с новия акумулатор всичко беше наред с изключение на това, че като отворя шоф. врата стъклата се смъкват малко, но като я затворя те не се дозатварят. Ако съм в колата - добре, дозатварям си ги ръчно. Но когато излеза и я оставя някъде - проблем!
А вчера как валеше-е-еее! Временно реших проблема като затварях стъклата отвътре и излизах през другата врата. И когато се чудех в ръцете на кой майстор да се набутам, прочетох тук, че това е нещо обичайно и как да ги обуча наново. Веднага изтичах да пробвам и стана. БЛАГОДАРЯ!!!
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users