Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

смяна на подгревна свещ на 124 - 250


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 124_2.5D lim

124_2.5D lim

    Чирак

  • Непотвърдени потребители
  • PipPip
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АВТОМОБИЛИ ,МРАЗЯ НАКОЙ "МАЙСТОР" ДА РОВИ ПО МОЯТА КОЛА,ДА НЕ ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ ВСЪЩНОСТ И ДА СЕ НАЛАГА АЗ ДА ПИПАМ СЛЕД НЕГО
  • Автомобил:
    W 124 - E250 DIESEL, 94 кс, 93г.
    ВАЗ 2107, 75кс, 88г.

Публикувано 31 юли 2011 - 01:08

Здравейте ,124, 2,5 дизел без турбо , имам изгоряла свещ на втори цилиндър, изчетох за свещите и доста се поуплаших като разбрах че се късали при отвиване.Какви са особеностите с какво се пръскат , на топло ли се отвиват, някакви чалъми?
Просто ме е страх да почна! И какви да купя, марка ,цена, всичките ли да сменя- откакто е вкарана от Германия вече 6 години не са пипани свещите?
  • 0
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:

#2 paco 300

paco 300

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 128 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Кютеци и Мерцедеси
  • Автомобил:
    124 300 turbodisel sportline
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 юли 2011 - 08:56

Купувай пет броя Беру

и в сервиз,та те да си носят отговорност
  • 1

#3 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 31 юли 2011 - 09:32

+1 за Беру , не се плаши , 2 пъти съм сменял подгряващи свещи на 124-ката и никога не се е късала.Вчера смених 1 свещ на 140-ката пред блока на 2ри цилиндър и пак не се скъса.А всички ме плашеха , че се късат.Просто бъди по внимателен.Зимаш глух ключ 12 и с спрей за ръжда и става за секунди.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#4 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 31 юли 2011 - 09:54

На твоя модел двигатели,не се късат,няма проблеми,развивай спокойно.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#5 124_2.5D lim

124_2.5D lim

    Чирак

  • Непотвърдени потребители
  • PipPip
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АВТОМОБИЛИ ,МРАЗЯ НАКОЙ "МАЙСТОР" ДА РОВИ ПО МОЯТА КОЛА,ДА НЕ ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ ВСЪЩНОСТ И ДА СЕ НАЛАГА АЗ ДА ПИПАМ СЛЕД НЕГО
  • Автомобил:
    W 124 - E250 DIESEL, 94 кс, 93г.
    ВАЗ 2107, 75кс, 88г.

Публикувано 31 юли 2011 - 23:38

ОК, още разбрах че новите се намазвали с високотемпературна смазка на алуминиева или медна основа за по лесно последстващо развиване. Това вярно ли е?
  • 0
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:

#6 BBBoy

BBBoy

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    MB W124 - 2,5TD 89г. 90PS

Публикувано 01 август 2011 - 11:53

Получаваш още един глас за "БЕРУ".
Моите свещи ги смених през декември 2010 и имах същите опасения като теб... За да съм сигурен, че няма да скъсам нищо свалих всмукателните колектори, купих си 5 свещи и гарнитура за колекторите с отстъпката ми излязаха 96лв. Купих ги от магазина на ъгъла на "Габрово" и "Константин Величков". За да е сигурно всичко по модела показах VIN номера. Свещите са къси и се вадят много лесно с глухо ключе или хубав камък от гедоре. Преди да ги извадиш е добре да се напръска с WD или спирачна течност около старите свещи и да се изчака малко. Докато ги вадиш ако излизат трудно пак пръскаш изчакваш и продължаваш да въртиш. Падат доста неща по двигателя докато стигнеш до свещите, но за мен е по сигурно така макар да има и вариант без разкачане на колекторите. Ако се притесняваш някъде имаше тема с колко точно нютон метра трябва да настроиш динамометричен ключ за да ги развиеш и след това да ги навиеш, но е за по-новите Е класи, където свещите са по-дълги и лесно се късат. Високотемпературна смазка е добре да се сложи, за да могат по-лесно да се развият следващия път.
Няма нищо страшно и сложно, зависи кой ще ги сменя - ти или в сервиз. Успех и пиши какво си направил!
Ако ти трябва помощ, пиши и пак с едно наум!
  • 1

#7 124_2.5D lim

124_2.5D lim

    Чирак

  • Непотвърдени потребители
  • PipPip
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АВТОМОБИЛИ ,МРАЗЯ НАКОЙ "МАЙСТОР" ДА РОВИ ПО МОЯТА КОЛА,ДА НЕ ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ ВСЪЩНОСТ И ДА СЕ НАЛАГА АЗ ДА ПИПАМ СЛЕД НЕГО
  • Автомобил:
    W 124 - E250 DIESEL, 94 кс, 93г.
    ВАЗ 2107, 75кс, 88г.

Публикувано 23 октомври 2011 - 22:00

Здравейте, днес смених подгревната свещ.
Искам да благодаря на всички колеги за съветите които ми дадоха - тъй като това беше много важно за успеха на начинанието ми.
Смяната се осъществи без да свалям всмукателните колектори , но искам да кажа на други колеги че бяха нужни дълбок камък 12мм и малък удължител за камъка , както и тресчотка от гедоре чупеща. Аз използвах паста на медна основа с диапазон на работа -20 градуса до 1100градуса за по лесно развиване следващия път.
Безаварийни километри на всички любители на марката и наздраве за успещната работа - най -важното не му се плашете на ремонта просто смело и спокойно.
  • 0
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:

#8 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 23 октомври 2011 - 22:22

Да трябва да имаш гидория :) Трябва хубава чупеща връзка.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни