Здравейте ,124, 2,5 дизел без турбо , имам изгоряла свещ на втори цилиндър, изчетох за свещите и доста се поуплаших като разбрах че се късали при отвиване.Какви са особеностите с какво се пръскат , на топло ли се отвиват, някакви чалъми?
Просто ме е страх да почна! И какви да купя, марка ,цена, всичките ли да сменя- откакто е вкарана от Германия вече 6 години не са пипани свещите?
смяна на подгревна свещ на 124 - 250
Започната от 124_2.5D lim, 31 юли 2011 - 01:08:36
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 31 юли 2011 - 01:08
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
#2
Публикувано 31 юли 2011 - 08:56
Купувай пет броя Беру
и в сервиз,та те да си носят отговорност
и в сервиз,та те да си носят отговорност
#3
Публикувано 31 юли 2011 - 09:32
+1 за Беру , не се плаши , 2 пъти съм сменял подгряващи свещи на 124-ката и никога не се е късала.Вчера смених 1 свещ на 140-ката пред блока на 2ри цилиндър и пак не се скъса.А всички ме плашеха , че се късат.Просто бъди по внимателен.Зимаш глух ключ 12 и с спрей за ръжда и става за секунди.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#4
Публикувано 31 юли 2011 - 09:54
На твоя модел двигатели,не се късат,няма проблеми,развивай спокойно.
Никога не оставям магарето си в калта.
#5
Публикувано 31 юли 2011 - 23:38
ОК, още разбрах че новите се намазвали с високотемпературна смазка на алуминиева или медна основа за по лесно последстващо развиване. Това вярно ли е?
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
#6
Публикувано 01 август 2011 - 11:53
Получаваш още един глас за "БЕРУ".
Моите свещи ги смених през декември 2010 и имах същите опасения като теб... За да съм сигурен, че няма да скъсам нищо свалих всмукателните колектори, купих си 5 свещи и гарнитура за колекторите с отстъпката ми излязаха 96лв. Купих ги от магазина на ъгъла на "Габрово" и "Константин Величков". За да е сигурно всичко по модела показах VIN номера. Свещите са къси и се вадят много лесно с глухо ключе или хубав камък от гедоре. Преди да ги извадиш е добре да се напръска с WD или спирачна течност около старите свещи и да се изчака малко. Докато ги вадиш ако излизат трудно пак пръскаш изчакваш и продължаваш да въртиш. Падат доста неща по двигателя докато стигнеш до свещите, но за мен е по сигурно така макар да има и вариант без разкачане на колекторите. Ако се притесняваш някъде имаше тема с колко точно нютон метра трябва да настроиш динамометричен ключ за да ги развиеш и след това да ги навиеш, но е за по-новите Е класи, където свещите са по-дълги и лесно се късат. Високотемпературна смазка е добре да се сложи, за да могат по-лесно да се развият следващия път.
Няма нищо страшно и сложно, зависи кой ще ги сменя - ти или в сервиз. Успех и пиши какво си направил!
Ако ти трябва помощ, пиши и пак с едно наум!
Моите свещи ги смених през декември 2010 и имах същите опасения като теб... За да съм сигурен, че няма да скъсам нищо свалих всмукателните колектори, купих си 5 свещи и гарнитура за колекторите с отстъпката ми излязаха 96лв. Купих ги от магазина на ъгъла на "Габрово" и "Константин Величков". За да е сигурно всичко по модела показах VIN номера. Свещите са къси и се вадят много лесно с глухо ключе или хубав камък от гедоре. Преди да ги извадиш е добре да се напръска с WD или спирачна течност около старите свещи и да се изчака малко. Докато ги вадиш ако излизат трудно пак пръскаш изчакваш и продължаваш да въртиш. Падат доста неща по двигателя докато стигнеш до свещите, но за мен е по сигурно така макар да има и вариант без разкачане на колекторите. Ако се притесняваш някъде имаше тема с колко точно нютон метра трябва да настроиш динамометричен ключ за да ги развиеш и след това да ги навиеш, но е за по-новите Е класи, където свещите са по-дълги и лесно се късат. Високотемпературна смазка е добре да се сложи, за да могат по-лесно да се развият следващия път.
Няма нищо страшно и сложно, зависи кой ще ги сменя - ти или в сервиз. Успех и пиши какво си направил!
Ако ти трябва помощ, пиши и пак с едно наум!
#7
Публикувано 23 октомври 2011 - 22:00
Здравейте, днес смених подгревната свещ.
Искам да благодаря на всички колеги за съветите които ми дадоха - тъй като това беше много важно за успеха на начинанието ми.
Смяната се осъществи без да свалям всмукателните колектори , но искам да кажа на други колеги че бяха нужни дълбок камък 12мм и малък удължител за камъка , както и тресчотка от гедоре чупеща. Аз използвах паста на медна основа с диапазон на работа -20 градуса до 1100градуса за по лесно развиване следващия път.
Безаварийни километри на всички любители на марката и наздраве за успещната работа - най -важното не му се плашете на ремонта просто смело и спокойно.
Искам да благодаря на всички колеги за съветите които ми дадоха - тъй като това беше много важно за успеха на начинанието ми.
Смяната се осъществи без да свалям всмукателните колектори , но искам да кажа на други колеги че бяха нужни дълбок камък 12мм и малък удължител за камъка , както и тресчотка от гедоре чупеща. Аз използвах паста на медна основа с диапазон на работа -20 градуса до 1100градуса за по лесно развиване следващия път.
Безаварийни километри на всички любители на марката и наздраве за успещната работа - най -важното не му се плашете на ремонта просто смело и спокойно.
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
#8
Публикувано 23 октомври 2011 - 22:22
Да трябва да имаш гидория Трябва хубава чупеща връзка.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни