Диференциал 200CE
Започната от PASSINGTHRU, 28 юли 2011 - 17:49:45
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 28 юли 2011 - 17:49
Привет! Забелязах нещо странно когато бях вдигнал колата. Тръбата която отива към диференциала има луфт като се завърти. Каква е евентуалната причина, поправима ли е или за смяна? Благодаря ви.
#2
Публикувано 28 юли 2011 - 19:34
Хахаха айде стига сме се забавлявали на чужд гръб ,че е много грозно. Моля те колега обясни проблема малко по точно ,тече ли от там масло или какво по-точно те притеснява.
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 28 юли 2011 - 20:12
Човека писа,че има луфт.Тръба и луфт ,май наистина ни трябва жокер.Ако има ASD,отиваме към топло,ако няма,шах и мат.Хахаха айде стига сме се забавлявали на чужд гръб ,че е много грозно. Моля те колега обясни проблема малко по точно ,тече ли от там масло или какво по-точно те притеснява.
Никога не оставям магарето си в калта.
#4
Публикувано 28 юли 2011 - 20:19
да не би да говори за кардана ?
#5
Публикувано 28 юли 2011 - 21:26
да не би да говори за кардана ?
Гаранция
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#6
Публикувано 28 юли 2011 - 23:11
Ами и аз мислех ,че иде реч за кола с АСД иначе не знам за друга тръба в диф-а (освен кардана ))
NO PAIN - NO GAIN!
#7
Публикувано 28 юли 2011 - 23:13
Кардана на 20 годишна кола е нормално а мисля че и допустимо да има някакъв луфт. Стига да не е фрапиращ няма проблеми.
#8
Публикувано 28 юли 2011 - 23:21
100% е кардана, в предния краи под една ламаринена кора има един тампон с 6 болта, много вероятно да е тои.
#9
Публикувано 29 юли 2011 - 00:13
Има прилично голям луфт (според мен, нямам наблюдения на други коли за да определя дали е малък или голям). При въртене на кардана има луфт и тропане в диференциала. Не тече масло от диференциала, не съм сменял масло на диф-ла. Колата е с ръчна ск. кутия има ASD само, че системата е изолирана (не работи). Същото тропане се чува при потегляне без газ.
Извинявам се за неточностите не съм много вещ, затова търся мнения от по-запознати.
Извинявам се за неточностите не съм много вещ, затова търся мнения от по-запознати.
#10
Публикувано 09 август 2011 - 23:26
Колега, може ли да попитам ? Къде точно виждаш хлабина ? Точно при диференциала, където карданът се свързва с вала на пиньона или в самото каре ? Това е важно. Аз предполагам, какво си видял. Видял си износено каре на този кардан. Въпросът е кое точно. Те имат и опорен лагер ( в гумена вложка), след него също има каре. А, следващото 2-ро каре е при диференциала. Ако греша ме поправете. Потропване САМО при потегляне - меко и глухо, издава опорния лагер, когато има скъсана вложка и лагера колебае. Просто виж къде е - при диференциала или другия край на кардана.
И друго. Вероятно и диференциала има известни натрупани хлабини. Но, чак толкова големи ако бяха от него само, задължително ще да шуми. Той е много точен, качествен и прецизен редуктор, но си изисква наглеждане. Иска три прости неща - точното масло, на точното ниво, на точния интервал пробег. Няма да е лошо да си го погледнеш, ако трябва обслужиш и да не го мислиш повече. Поне до следващата смяна на масълцето.
И друго. Вероятно и диференциала има известни натрупани хлабини. Но, чак толкова големи ако бяха от него само, задължително ще да шуми. Той е много точен, качествен и прецизен редуктор, но си изисква наглеждане. Иска три прости неща - точното масло, на точното ниво, на точния интервал пробег. Няма да е лошо да си го погледнеш, ако трябва обслужиш и да не го мислиш повече. Поне до следващата смяна на масълцето.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни