Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Диференциал 200CE


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 PASSINGTHRU

PASSINGTHRU

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 28 юли 2011 - 17:49

Привет! Забелязах нещо странно когато бях вдигнал колата. Тръбата която отива към диференциала има луфт като се завърти. Каква е евентуалната причина, поправима ли е или за смяна? Благодаря ви.
  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 юли 2011 - 19:34

Хахаха айде стига сме се забавлявали на чужд гръб ,че е много грозно. Моля те колега обясни проблема малко по точно ,тече ли от там масло или какво по-точно те притеснява. :flagMB new:
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#3 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 28 юли 2011 - 20:12

Хахаха айде стига сме се забавлявали на чужд гръб ,че е много грозно. Моля те колега обясни проблема малко по точно ,тече ли от там масло или какво по-точно те притеснява. :flagMB new:

Човека писа,че има луфт.Тръба и луфт :rolleyes: ,май наистина ни трябва жокер.Ако има ASD,отиваме към топло,ако няма,шах и мат.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#4 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 28 юли 2011 - 20:19

да не би да говори за кардана ?
  • 0

#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 юли 2011 - 21:26

да не би да говори за кардана ?


Гаранция :lol:
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 юли 2011 - 23:11

Ами и аз мислех ,че иде реч за кола с АСД иначе не знам за друга тръба в диф-а (освен кардана :)))
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#7 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 юли 2011 - 23:13

Кардана на 20 годишна кола е нормално а мисля че и допустимо да има някакъв луфт. Стига да не е фрапиращ няма проблеми.
  • 0

#8 Mladen99

Mladen99

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    SUBARU BAJA

Публикувано 28 юли 2011 - 23:21

100% е кардана, в предния краи под една ламаринена кора има един тампон с 6 болта, много вероятно да е тои.
  • 0

#9 PASSINGTHRU

PASSINGTHRU

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 29 юли 2011 - 00:13

Има прилично голям луфт (според мен, нямам наблюдения на други коли за да определя дали е малък или голям). При въртене на кардана има луфт и тропане в диференциала. Не тече масло от диференциала, не съм сменял масло на диф-ла. Колата е с ръчна ск. кутия има ASD само, че системата е изолирана (не работи). Същото тропане се чува при потегляне без газ.
Извинявам се за неточностите не съм много вещ, затова търся мнения от по-запознати.
  • 0

#10 Тодор Живков

Тодор Живков

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 09 август 2011 - 23:26

Колега, може ли да попитам ? Къде точно виждаш хлабина ? Точно при диференциала, където карданът се свързва с вала на пиньона или в самото каре ? Това е важно. Аз предполагам, какво си видял. Видял си износено каре на този кардан. Въпросът е кое точно. Те имат и опорен лагер ( в гумена вложка), след него също има каре. А, следващото 2-ро каре е при диференциала. Ако греша ме поправете. Потропване САМО при потегляне - меко и глухо, издава опорния лагер, когато има скъсана вложка и лагера колебае. Просто виж къде е - при диференциала или другия край на кардана.

И друго. Вероятно и диференциала има известни натрупани хлабини. Но, чак толкова големи ако бяха от него само, задължително ще да шуми. Той е много точен, качествен и прецизен редуктор, но си изисква наглеждане. Иска три прости неща - точното масло, на точното ниво, на точния интервал пробег. Няма да е лошо да си го погледнеш, ако трябва обслужиш и да не го мислиш повече. Поне до следващата смяна на масълцето.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни