290 ТДмоля за мнение
Започната от ganev, 27 юли 2011 - 21:00:03
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 юли 2011 - 21:00
един приятел си кола и се е спрял на МБ намерил е това кажете си мнението http://nfs.mobile.bg...0651&f1=details
Работи сякаш не се нуждаеш от пари. Танцувай сякаш никой не те гледа. Пей сякаш никой не те слуша. Живей така сякаш на земята е рай! Може да няма друг.
#2
Публикувано 28 юли 2011 - 00:54
Мисля, че километрите не са толкова, колкото са написани. Взех подобен много по-запазен на близо 450 000. А като гледам фаровете са му доста замъглени, което значи че вероятно идва от някъде по от север (което е до някъде добре ) или просто колата е смляна от каране.
#3
Публикувано 28 юли 2011 - 08:22
продавача тварди че е копувана от балкан стар за това се притеснявам ако е 1ви собственик цената е притеснително ниска или нещо не е както трябва
Работи сякаш не се нуждаеш от пари. Танцувай сякаш никой не те гледа. Пей сякаш никой не те слуша. Живей така сякаш на земята е рай! Може да няма друг.
#4
Публикувано 28 юли 2011 - 12:21
Ако е купувана от Балкан стар ще си има книжки където може да се провери всичко. Но ако все пак няма може да отидеш в Балкан стар с VIN и да провериш дали наистина е купена от там и какво е правено по нея, ако е сервизирана само при тях, което силно ме съмнява. Ако твърди, че наистина е купена от там и няма никакви книжки значи работата намирисва. Ти ако си купиш чисто нова кола няма ли да си пазиш цялата документация за да вземеш добра цена като я продаваш ?
#5
Публикувано 28 юли 2011 - 14:52
Като цяло 290ките са супер,но тази не ми се струва много запазена,а и защо комби,някак си загрозява цялата кола при положение,че седана си има достатъчно място.
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#6
Публикувано 28 юли 2011 - 19:08
Как що комби бе,ценете кучкарника от зад.Като цяло 290ките са супер,но тази не ми се струва много запазена,а и защо комби,някак си загрозява цялата кола при положение,че седана си има достатъчно място.
Никога не оставям магарето си в калта.
#7
Публикувано 28 юли 2011 - 20:24
Да де зависи според нуждите,но на мен лично ми е много грозно комбитоКак що комби бе,ценете кучкарника от зад.
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#8
Публикувано 28 юли 2011 - 21:20
продавача тварди че е копувана от балкан стар за това се притеснявам ако е 1ви собственик цената е притеснително ниска или нещо не е както трябва
Балкан Стар продават и коли втора употреба. Не е задължително да е купувана чисто нова от там.
#9
Публикувано 28 юли 2011 - 21:26
Е290тд е много як двигател,казвам го от собствен опит.Щастлив съм,че притежавам Е290тд 98г,що се отнася до комбито и мен не ми се нрави.
#10
Публикувано 28 юли 2011 - 21:44
Няма нищо по-грозно от комби 210-ка.Все едно,че и е умрял конструктура по средата и някой и е довършил багажника без да гледа е лепнал нещо като голяма раница - кръпка.Дълга и грозна кола,толкова дълга,че отзад е чак провиснала.Седана е съвсем друга работа обаче-голям,просторен и широк.
#11
Публикувано 29 юли 2011 - 15:13
Колата не е с оригиналните джанти,тези са от 124-ка. Фаровете са потъмнели доста,а не е ксенон впредвид,че оборудването й е класик,освен ако не е с китайски такъв и не е с оригиналните стелки. Сменено сд или касетофон. Ходи виж я, но н евъзлагай големи надежди
#12
Публикувано 04 август 2011 - 09:43
колата се оказа КОШ и не става за нищо а наистина е купена от БС и Сервизирана но до 97 г. при 245хил.км. като такси
Благодаря на всички отзовали се а комбито е грозна необходимост когато чакаш близнаци
Благодаря на всички отзовали се а комбито е грозна необходимост когато чакаш близнаци
Работи сякаш не се нуждаеш от пари. Танцувай сякаш никой не те гледа. Пей сякаш никой не те слуша. Живей така сякаш на земята е рай! Може да няма друг.
#13
Публикувано 04 август 2011 - 22:34
Колега няма комбинация от евтин и хубав Мерцедес, имай предвид това когато търсиш да купуваш кола с тази марка. През времето, което съм прекарал в Германия, съм останал с впечетление, че няма немец който да си продаде Мерцедеса, ако му е в добро състояние и не му създава проблеми, независимо на колко години е станала тази кола. И моята кола е купена от там и беше на реални 209 000 км. с перфектен външен вид и интериор и виж в обявата и за каква сума са сменени част, за да стане наистина в перфектно състояние, а не само това определение да и се пише в обявата като на повечето коли, които се продават.
#14
Публикувано 04 август 2011 - 22:45
Ако търсиш читава кола, мерцедес, дизел, комби и да е за такива пари- 4000-4500, то по-добре погледни обявите за старата Е класа W124.
Читава 210-ка за 4 бона много трудно ще се намери, камо ли дизелова.
Читава 210-ка за 4 бона много трудно ще се намери, камо ли дизелова.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни