много бял пушек
Започната от ialexandrov, 27 юли 2011 - 20:32:36
27 мнения по тази тема
#16
Публикувано 28 юли 2011 - 15:31
За бензиностанцията зареждам на Шел и винаги V-Power.
#17
Публикувано 28 юли 2011 - 16:01
Има 200 ЦДИ, как да няма. Има го на Ц и на Е класите.Алфонсо,то 200нафтъ нема бе,трябва да си му е незин.
#18
Публикувано 28 юли 2011 - 17:29
Бях забравил за ЦДИ,се едно ЦДИ върви с ядрено гориво.Сори.Вънка е жега.Има 200 ЦДИ, как да няма. Има го на Ц и на Е класите.
Никога не оставям магарето си в калта.
#19
Публикувано 30 юли 2011 - 09:50
Вчера оставих колата в сервиза. В понеделник ще гледат дюзите на стенд. Дано разберат най-накрая от къде е проблема.
#20
Публикувано 30 юли 2011 - 23:19
При дизела има и бял пушек от пикащи дюзи, не е баш бял, сивкав е, ама пак си е беля.
Ако не пипа масло и антифриз и върви прилично, значи е феномен и не требе да се бара...
Все пак малко съм скептичн към подобни описания във форума, все едно да обясниш на доктора как и къде точно те боли с СМС...
Какъв е проблема с 8-те литра масло? Нито пише как е вадено маслото, нито как е мерено, освен това още 300-500 мЛ във филтъра кой ги брои?
Ако не пипа масло и антифриз и върви прилично, значи е феномен и не требе да се бара...
Все пак малко съм скептичн към подобни описания във форума, все едно да обясниш на доктора как и къде точно те боли с СМС...
Какъв е проблема с 8-те литра масло? Нито пише как е вадено маслото, нито как е мерено, освен това още 300-500 мЛ във филтъра кой ги брои?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#21
Публикувано 31 юли 2011 - 10:04
Така си е.Всеки си дава мнението,но за изпълнението,си има сервизи,които гледат на живо и потвърждават.При дизела има и бял пушек от пикащи дюзи, не е баш бял, сивкав е, ама пак си е беля.
Ако не пипа масло и антифриз и върви прилично, значи е феномен и не требе да се бара...
Все пак малко съм скептичн към подобни описания във форума, все едно да обясниш на доктора как и къде точно те боли с СМС...
Какъв е проблема с 8-те литра масло? Нито пише как е вадено маслото, нито как е мерено, освен това още 300-500 мЛ във филтъра кой ги брои?
Никога не оставям магарето си в калта.
#22
Публикувано 31 юли 2011 - 12:58
Първо искам да благодаря за дадените мнения и насоки.
Маслото го извадихме през пробката, като го събраха в две 4 л. туби и после върнаха 6 л. в двигателя.
За дима си е бяло сивкав... Утре ще кажат от сервиза
Маслото го извадихме през пробката, като го събраха в две 4 л. туби и после върнаха 6 л. в двигателя.
За дима си е бяло сивкав... Утре ще кажат от сервиза
#23
Публикувано 01 август 2011 - 19:25
Моите мъки най-накрая свършиха Оказа се накрая, че е нещо много дребно, което ми изяде сумати нерви и пари по куци майстори. Няма проблем с маслото, нито с анитифриза или нещо друго по сериозно. Капчката на едната дюза се е повредила и е изпускала нафта и с времето е ставало по зле...
Колата вече пушка и нито трака и нито пуши
Колата вече пушка и нито трака и нито пуши
#24
Публикувано 01 август 2011 - 21:24
Малкия дявол,радвай се - а и да почерпиш...
#25
Публикувано 01 август 2011 - 23:06
Късметлия си,че както го беше описал.....
Никога не оставям магарето си в калта.
#26
Публикувано 02 август 2011 - 06:48
Честоито за дребния проблем и дано да е последният
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#27
Публикувано 02 август 2011 - 08:01
Ще черпя много
#28
Публикувано 02 април 2017 - 19:29
може да е полезно -
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни