много бял пушек
Started by ialexandrov, 27 Jul 2011 - 20:32:36
27 replies to this topic
#1
Posted 27 July 2011 - 20:32
Привет,
Днес излезнах от бокса след смяна на колекторите с надежда, че пушека ще спре... Уви вече пуша само бял дим, като дима се появява, когато колата е загряла и дам газ или на свободна на светофара. Но пуши яко... Един човек излезна да види дали не се е подпалило нещо (( Когато загрее колата почва да тресе, като подавам газ се чува и някакъв шум. Бях на няколко диагностики на дюзите и казват, че са ОК. Втора дюза има отклонения но била в нормите.
Някакви идеи???
Днес излезнах от бокса след смяна на колекторите с надежда, че пушека ще спре... Уви вече пуша само бял дим, като дима се появява, когато колата е загряла и дам газ или на свободна на светофара. Но пуши яко... Един човек излезна да види дали не се е подпалило нещо (( Когато загрее колата почва да тресе, като подавам газ се чува и някакъв шум. Бях на няколко диагностики на дюзите и казват, че са ОК. Втора дюза има отклонения но била в нормите.
Някакви идеи???
#2
Posted 27 July 2011 - 20:52
А антифриз губи ли ти се?Привет,
Днес излезнах от бокса след смяна на колекторите с надежда, че пушека ще спре... Уви вече пуша само бял дим, като дима се появява, когато колата е загряла и дам газ или на свободна на светофара. Но пуши яко... Един човек излезна да види дали не се е подпалило нещо (( Когато загрее колата почва да тресе, като подавам газ се чува и някакъв шум. Бях на няколко диагностики на дюзите и казват, че са ОК. Втора дюза има отклонения но била в нормите.
Някакви идеи???
#3
Posted 27 July 2011 - 20:55
С кофите.Този двигател е спешно за отваряне.Гарнитура.Чакай още.А антифриз губи ли ти се?
Никога не оставям магарето си в калта.
#4
Posted 28 July 2011 - 05:45
Ако гори антифриз, няма ли колата да загрява? В най-големите жеги си поддържаше 90 градуса.
#5
Posted 28 July 2011 - 08:55
Имаш хубав радиатор,та иди някъде да погледнат,че да не стане инфекция.Ако гори антифриз, няма ли колата да загрява? В най-големите жеги си поддържаше 90 градуса.
Никога не оставям магарето си в калта.
#6
Posted 28 July 2011 - 08:57
Ако гори н'тифриз ке му бега нивото на казаня.
Тоз белия дим има ли мирис?
Тоз белия дим има ли мирис?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Posted 28 July 2011 - 13:00
Антифириза е пълен и не горя от него.
Не съм сигурен за дима но мисля, че няма мирис.
Преди два дни ми светна лампата за маслото. Като се оказа, че съм имал 8 литра масло в двигателя (аман от майстори). В момента съм с 6.5 литра.
Можели да се е получило нещо заради повечето масло?
Не съм сигурен за дима но мисля, че няма мирис.
Преди два дни ми светна лампата за маслото. Като се оказа, че съм имал 8 литра масло в двигателя (аман от майстори). В момента съм с 6.5 литра.
Можели да се е получило нещо заради повечето масло?
#8
Posted 28 July 2011 - 13:43
#9
Posted 28 July 2011 - 13:44
Абсолютно възможно е ако някой набеден "майстор" ти е сипал повече масло, двигателя да го е изгорил, обаче тогава пушека е леко синкав, не е точно бял.
Но щом колата ти не харчи антифриз, остава да е от маслото. От горивната система- дюзи и т.н. ако нещо не е наред ще пуши черно, а при тебе пушека е бял.
Всъщност колата ти е дизел нали??? Щото на 200 незин и 6.5л масло са му много
Но щом колата ти не харчи антифриз, остава да е от маслото. От горивната система- дюзи и т.н. ако нещо не е наред ще пуши черно, а при тебе пушека е бял.
Всъщност колата ти е дизел нали??? Щото на 200 незин и 6.5л масло са му много
#10
Posted 28 July 2011 - 14:19
Ква ти е наистина колата?Има шанс и маслото ти да се допълва с нещо друго.Да речем с бензин.
Никога не оставям магарето си в калта.
#11
Posted 28 July 2011 - 14:23
Алфонсо,то 200нафтъ нема бе,трябва да си му е незин.Абсолютно възможно е ако някой набеден "майстор" ти е сипал повече масло, двигателя да го е изгорил, обаче тогава пушека е леко синкав, не е точно бял.
Но щом колата ти не харчи антифриз, остава да е от маслото. От горивната система- дюзи и т.н. ако нещо не е наред ще пуши черно, а при тебе пушека е бял.
Всъщност колата ти е дизел нали??? Щото на 200 незин и 6.5л масло са му много
Никога не оставям магарето си в калта.
#12
Posted 28 July 2011 - 14:27
С кофите.Този двигател е спешно за отваряне.Гарнитура.Чакай още.
Така де,аз за това питам
Гарнитурка,нема страшно
#13
Posted 28 July 2011 - 14:34
То и не е нужно да се губи много от антифриза.
Ако е изгорило маслото и то смърди яко отзад.
На джипа ми беше така-100 грама антифриз губеше на седмица,но си пушеше добре.
Ако е изгорило маслото и то смърди яко отзад.
На джипа ми беше така-100 грама антифриз губеше на седмица,но си пушеше добре.
#14
Posted 28 July 2011 - 15:07
Колега, пробвал ли си да смениш бензиностанцията, мой познат с w202 c200 дизел от омв като зарежда му пишу яко
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#15
Posted 28 July 2011 - 15:29
Колата е C200 CDI, като двигателя е 2200, но конете са по-малко.
Явно не гори масло защото, ако гореше нямаше да светне датчика и да източим от двигателя 8 литра. Антифриза ми е пълен и е 100%, че не гори.
Ще отида пак на диагностика, като е загряла колата и дано да покаже.
Явно не гори масло защото, ако гореше нямаше да светне датчика и да източим от двигателя 8 литра. Антифриза ми е пълен и е 100%, че не гори.
Ще отида пак на диагностика, като е загряла колата и дано да покаже.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users