А намери ли злосторника, който е сложил тополата на пътя ти?С Рено5,зимно време с 60км. на прав път пуснах газта и за по малко от секунда се изпрах странично в топола
Колите ми никога не са били раздрънкани и с кофти гуми.
Това е шега де...
Публикувано 26 юли 2011 - 22:59
А намери ли злосторника, който е сложил тополата на пътя ти?С Рено5,зимно време с 60км. на прав път пуснах газта и за по малко от секунда се изпрах странично в топола
Колите ми никога не са били раздрънкани и с кофти гуми.
Публикувано 26 юли 2011 - 23:11
Така де,само,че аз с Мерца като дам газ на завой и задницата ми хуква на пред към канавката.Нямам ЕСП,ма се дразня от тъпи екстри.С Алфата такива проблеми нямам,че даже с 100 като слашкам волана наляво надясно рязко и колата веднага си влиза в пътя.С Мерца ако направя така и с в канавката.Задното е по-добро за дрифтове,но в никакъв случай и по безопасно.Нямате си на идея,колко BMW тунингови излетяха от пътя.Що ли,как ли,ми пичлегарчетата,като дадат гад до дупка на 100км/ч и са в канавката,защото задницата е изпреварила.За зимата да не говорим.С Рено5,зимно време с 60км. на прав път пуснах газта и за по малко от секунда се изпрах странично в топола
Колите ми никога не са били раздрънкани и с кофти гуми.
Публикувано 26 юли 2011 - 23:16
в смисъл, ако движещите колела изгубят сцепление с пътя, колата или поднася или недозавива.
Не изпускай нито една дума.
когато мотора започне да спира предницата и да не позволява на предните гуми да се въртят свободно. В този момент същите две предни гуми имат по-голямо триене от задните
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 26 юли 2011 - 23:24
С Мерца ако направя така и с в канавката.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 26 юли 2011 - 23:31
Виждам че и ти не си от бавно четящите.Аз не случайно започвам с молба за старание за да не се пропусне някоя дума.
'По-голямо триене' е точно обратното на 'загуба на сцепление'!
Много бързо четеш.
Публикувано 26 юли 2011 - 23:36
като дадат гад до дупка на 100км/ч и са в канавката,защото задницата е изпреварила.За зимата да не говорим.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 26 юли 2011 - 23:42
От системите за сигурност и подобряване на сцеплението съм много доволен, вкарват колата в пътя моментално, връщат газта, упражняват спирачно усилие където е нужно.... няма начин да ме убедиш, че без тях е по-добре.Колите, предназначени за снеговити зони имат копче за изключване на АБС, особенно тия с АБС първо поколение. Питал ли си се защо?
На сняг и лед АБС не помага значително за управляемостта на колат, но значително удължава спирачния път, виж на мокро, прашно или сухо е съвсем различна работа. От друга гледна точка, колите с ЕСП защо имат бутон за изключването му? Ако мислиш, че е за да можем да подрифтим, то грешиш. Опитай зимата в сняг да излезеш с включено ЕСП, там от където би излезнам с леко боксуване и ще разбереш, най-много се усеща на равно и заледено, щото ако не е равно си си обречен.
Публикувано 26 юли 2011 - 23:47
Същата работа колега, отново имаш разлика в оборотите на движещите колела спрямо скоростта на колата. дали ще са в повече или в по-малко, все имаш загуба на сцепление.А като дадеш газ до дупка на предното и ако колата ти има коне какво ще стане когато предните колелета започнат да приплъзват а ти в този момент трябва да останеш в завоя? Къде ще иде колата направо или в пътя?
Обърнете внимание на конкретната суитуация а не се опитвайте да ми изтъквате предното щото съм грешният човек който изобщо ще се вслуша.
Истинското и по-безопасно задвижване ЗА НАЧИНАЕЩ водач от двете ЗА МЕН е задното!
Публикувано 26 юли 2011 - 23:50
Виждам че и ти не си от бавно четящите.
Готов съм да сложим по каса бира и да проведем полеви изпитания, на полигон разбира се.
В описания от теб сценарии с предно предаване аз залагам на недозавиване поради по-ниската скорост на въртене на предните колела в сравнение с движението на автомобила, демек загуба на сцепление, а не повишено сцепление.
Твърдя го толкова убедено, защото на пътя от Самоков към София има един десн завой с десен звой в него, предшестван от прилична права, огледално на твоя сценарии, но физически същата постановка. От дясно е река, от ляво е насрещното и после скала.
До момента, аз не съм видял паднал в реката с каквато и да е кола, но съм виждал много челни удари и много скални удари и спредно и със задно, по късмет пропуснали челните. Сметай тоя път го пътувам 18-та година, поне два пъти седмично, един от които пъти, там обезателно има катастрофа. Ако е валнало да намокри и двата пъти има катастрофа. В обратна посока, съответо завоя е ляв, но пък преди него има остър десен, което налага влизането в левия с много ниска скорост, така че в едната посока завоя не е нищо особенно, но в обратната е много коварен поради висока скорост и недозавиване.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 26 юли 2011 - 23:53
Публикувано 26 юли 2011 - 23:57
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 26 юли 2011 - 23:57
В никакъв случай и никога не съм подлагал на съмнение ползите от електронните системи за сигурност и стабилност. Обаче нието една от тия системи не е перфектна и не покрива 100% от случаите, както и никоя система не променя физичните закони действащи на нашата планета.От системите за сигурност и подобряване на сцеплението съм много доволен, вкарват колата в пътя моментално, връщат газта, упражняват спирачно усилие където е нужно.... няма начин да ме убедиш, че без тях е по-добре.
Дай да видим какво става като изключиш АБС-а (въпреки че аз кола с копче за спиране точно на АБС не съм виждал)
Така... спираме АБС-а, на заснежен път набиваш рязко спирачки, колелата блокират, накъдето и да въртиш волана колата се движи като шейна направо т.е. става неуправляема.
Публикувано 27 юли 2011 - 00:05
Ефекта на пергела е много по-невероятен от недозавиване в твоя сценарий, дори и със задно, за това и предложих полеви тестове. Не е като да не ти следя мисълта.Колега пътя за Самоков го познавам много добре и завоя и огледалната ситуация която ми описваш нямат нищо общо с това което искам да кажа аз в онзи пример с изненадата,постоянната скорост но близка до границата на приплъзването в завоя.
Няма да правя никакви полеви тестове,тях ги оставям на по-пресните водачи. Бира мога да пия и да лафя ама само с хора с които си следим мисълта и не се отклоняваме от темата.
Пак казвам,търся вината в себе си...може би аз не съм се изразил правилно и не съм успял да обясня това което имам пред вид....но пък виж,други трима ме разбраха.
В разговор би било по-лесно и бих продължил само тогава.
Публикувано 27 юли 2011 - 00:09
Публикувано 27 юли 2011 - 00:09
Teствал съм го вече това, още на 124-ката и то по неволя. Точно преди една зима ми се прецака единия датчик на АБС-а оттам цялата с-ма отказа, лампата светна и колата си остана с нормални спирачки. Оказа се, че датчика се е зацапал с прах от накладките, ама докато го открия това покарах известно време без АБС, като шейната на дядо коледа.В никакъв случай и никога не съм подлагал на съмнение ползите от електронните системи за сигурност и стабилност. Обаче нието една от тия системи не е перфектна и не покрива 100% от случаите, както и никоя система не променя физичните закони действащи на нашата планета.
А с включен АБС губиш и управлението и спирачното услие от блокиралите гуми. Ако не си виждал кола с копче за изключване на АБС, то не си виждал достатъчно коли, което не го приемай като критика или заяждане, тук има доста хора които ще потвърдят, че наистина съм прав за наличие на копчето за АБС на всякакви марки, особенно на коли 90-95 година.
Иначе ти кола имаш с АБС, идва зима, на първи аз баих ти направил компания за един тест на някой празен паркинг, после ще обсъдим резултатите някъде на топло. Ако нямаш копче имаш бушон, ако те е страх да се базикаш с твойта, ще пробваме с мойта.
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни