Почистване на стоповете на w140
Започната от hammer^BaTe, 26 юли 2011 - 18:55:34
31 мнения по тази тема
#16
Публикувано 08 септември 2014 - 12:36
Черно тиксо нямате ли бе:-) ?
#17
Публикувано 08 септември 2014 - 13:16
Махнете си крушките на тази индикация в таблото.За 10 мин. работа е да го ева.
#18
Публикувано 08 септември 2014 - 19:52
дребен, но изключително дразнещ !
Ти не измисли ли някакво решение за твоите ?
Усещам, че скоро ще слагам допълнителни крушки в багажника
Моя вече съвсем не го карам, за да го мисля този проблем. От Декември 2013 до сега е минал 150км.....
Иначе решението е да се сложи още някакъв резистор, ама не ми се занимава да търся колко да е голям.
#19
Публикувано 08 септември 2014 - 22:55
Да бе.. как се маха екстра, която я няма в повечето "нови" коли ?
Пушка, оти не го караш ?
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#20
Публикувано 08 септември 2014 - 23:18
Нищо му няма. Оня ден го запалих и си заработи като часовник, въпреки че не беше пален от края на Май.
Не го карам, защото няма накъде. Цяло лято се опитвам да си оправя жилището и ремонтите нямат край...ся пак покрив ще правя, та
влача разни неща с товарна кола, а ако не са мръсни - с джипката.
#21
Публикувано 09 септември 2014 - 15:06
Да бе.. как се маха екстра, която я няма в повечето "нови" коли ?
А да ти вади очите лампата докато караш добре ли е?То така и така е индикирала вече за проблем със светлините при друга изгоряла крушка светлината няма да стане по розова или зеленикава,само те кьорави да го ева,затова я изскубни и си реши проблема.
#22
Публикувано 09 септември 2014 - 15:42
Моята пък свети заради осветлението на рег. номера от както съм я взел ама.... не ми прави впечатление : )
Иначе по темата, сменях единият стоп защото беше леко спукан и пускаше вода.
Този който го взех го чистих с някакъв препарат за баня дето го рекламират няква пяна.
Горе долу стана но не е като нов ест. : )
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#23
Публикувано 09 септември 2014 - 17:21
Мимо, не ми се сваля отново табло. Смених всички крушки по него, напаснах въздуховода и като цяло всичко е екстра в момента.
Излишна галимация ми е сега. А така като свети.. ще измисля решение
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#24
Публикувано 09 септември 2014 - 18:47
Еми както каза колегата по горе - черно тиксо на стъклото и готово.Виж ако има такъв малък стикер с логото на клуба ще е по готино.
#25
Публикувано 09 септември 2014 - 20:01
Мимо, не ми се сваля отново табло. Смених всички крушки по него, напаснах въздуховода и като цяло всичко е екстра в момента.
Излишна галимация ми е сега. А така като свети.. ще измисля решение
Моето табло го вадя с две метални пръчки за шишчета, огънати в краищата. Става за 10секунди и изобщо не ръчкам през въздуховоди и т.н...
#26
Публикувано 09 септември 2014 - 20:45
А като светят нощно време дали не се вижда вътре в стопа?!
Дай да му запаля гумите на твоя паметник па и скоростната кутия да я раздвижа и нея.
А, не, не.....
#27
Публикувано 12 септември 2014 - 10:13
Офтопика е преместен в чат-темата.
#28
Публикувано 20 октомври 2014 - 19:56
Пробвах всичко, но не стана както трябва. Разлепих рефлекторите от стъклата, почистих всичко от полепналата смрад, боядисване на рефлекторите с никел спреѝ и накрая лепене със силикон за аквариуми. Резултата е стопове като от завода. При попадане на влага никела пада и даже да се измие добре не става така добре, както направих.
#29
Публикувано 20 октомври 2014 - 21:17
Пускай снимки.
#30
Публикувано 22 октомври 2014 - 14:52
Лошото е, че не се сетих да ги снимам, понеже започнах на майтап, а се оказа дълга и широка. Сега през бялото се вижда само лъскаво, няма старите петна.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни