Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Революционни промени в салона на S-klasse


  • Please log in to reply
Няма други мнения в тази тема

#1 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1535 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 юли 2011 - 13:04

Публикувано изображение

Новата S-klasse на Mercedes-Benz ще се появи на пазара не само с различни варианти на каросерията, но и с промени в интериора, определяни от специалистите като революционни. Най-впечатляваща промяна обаче няма да е във формата на седалките и прилежащите към тях части, а в материалите с които ще се тапицира вътрешната част на луксозната лимузина.


Според интернет порталът egmCarTech, немския производител вече е пристъпил към изпитания на материи от кашмир и коприна. Известно е обаче, че коприната губи до 20 % от силата си, когато бъде намокрена, а здравината и отслабва значително при продължително излагане на силна слънчева светлина.

Именно поради тези причини специалисти от Щутгарт работят усилено за да могат да създадат материя, която да е на копринена основа, но да е здрава и надеждна. Какви части от салона на новата S-klasse ще бъдат тапицирани с кашмир и коприна, на този етап не е ясно, но интерес представлява още една подробност.

Става дума за нов вид натурално бананово дърво, което ще бъде използвано в декорацията на салона. Дали всички тези нововъведения ще намерят място в серийната S-klasse ще разберем след две години, за когато е насрочена премиерата на новата щутгартска лимузина.

Предвид факта, че седалките на първите автомобили на Карл Бенц се тапицират с кожа от практична гледна точка и чак впоследствие поемат пътя си към луксозните варианти на четириколесните, е уместно да си зададем въпроса: Дали научно-изследователският отдел на Mercedes-Benz не подготвя бъдещото стандартно оформление на автомобилите?

Инфо: http://spisanie.mobi...a-s-klasse.html ...



  • 1
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни