КЛИМАТРОНИК - ФРЕОН МОЖЕ БИ?!!
Започната от ВладеТо, 21 юли 2011 - 18:41:13
2 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 юли 2011 - 18:41
Здр. на всички.Започвам от автомобила,става въпрос за C240 4Matic 2004 производство,първа регистрация-02.2005г.
Проблема е следния:от няколко седмици ,че и месеци при горещо време когато включвам климатроника, няма я тази студена струя която да ми охлади купето и съответно да поддържа градусите които са му зададени,опитва се от време на време да подухва студено но не се получава,дори нещо повече-духа топло в повечето случаи.Понеже съм първи собственик и нищо не се е правило за цели 5 години (като изключим смяната на въздушни филтри които съм сменял на всяка смяна на маслото и останалите филтри),мисля че е дошло време за зареждане с фреон.И като отидох при един майстор които ми сложи един уред за измерване на температурата в купето,отвори предния капак,където включи и там други маркучи и почна да замерва,накрая ми каза,че ще трябва да се долее фреон.Също ми каза: "Ще източим твоя за да видим колко е останал,след това ще го върнем и ще долеем колкото е необходимо".И аз все пак си мисля че има значение какъв фреон ще долеем,неможе да е някое си "гаражно производство".Та идеята ми беше,така ли се процедира или си има и други подробности-тънкости които трябва да се изпълнят-спазят,и относно фреона как да разбера аз какъв да искам да ми се долее... и въобще имали нещо друго което трябва да се направи... и по какъв начин, че един ден да мога отново с кеф да си пътувам с "автоматичния си двузонов климатроник" )))) БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!! (гр.СОФИЯ)
Проблема е следния:от няколко седмици ,че и месеци при горещо време когато включвам климатроника, няма я тази студена струя която да ми охлади купето и съответно да поддържа градусите които са му зададени,опитва се от време на време да подухва студено но не се получава,дори нещо повече-духа топло в повечето случаи.Понеже съм първи собственик и нищо не се е правило за цели 5 години (като изключим смяната на въздушни филтри които съм сменял на всяка смяна на маслото и останалите филтри),мисля че е дошло време за зареждане с фреон.И като отидох при един майстор които ми сложи един уред за измерване на температурата в купето,отвори предния капак,където включи и там други маркучи и почна да замерва,накрая ми каза,че ще трябва да се долее фреон.Също ми каза: "Ще източим твоя за да видим колко е останал,след това ще го върнем и ще долеем колкото е необходимо".И аз все пак си мисля че има значение какъв фреон ще долеем,неможе да е някое си "гаражно производство".Та идеята ми беше,така ли се процедира или си има и други подробности-тънкости които трябва да се изпълнят-спазят,и относно фреона как да разбера аз какъв да искам да ми се долее... и въобще имали нещо друго което трябва да се направи... и по какъв начин, че един ден да мога отново с кеф да си пътувам с "автоматичния си двузонов климатроник" )))) БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!! (гр.СОФИЯ)
#2
Публикувано 21 юли 2011 - 23:17
Фреонът е един и същ - R134a ( тетрафлуоретан )! Не зависимо дали го източва и долива, претака или както искаш му казвай, той няма срок на годност! Фреоните са на различни марки като се различават по чистота на продукта. Личното ми впечатление е, че най-добрите марки са на Ареком, Харп и Дюпонт. Проблемът при тебе може да идва дори от мръсен радиатор - кондензатор...
П.П. От началото на тази кодина със закон е забранено продаването и изполването на каквато и да е марка фреон в бутилки за еднократна употреба! Всичкият е наливен!
П.П. От началото на тази кодина със закон е забранено продаването и изполването на каквато и да е марка фреон в бутилки за еднократна употреба! Всичкият е наливен!
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#3
Публикувано 28 юли 2011 - 15:11
Фреонът е един и същ - R134a ( тетрафлуоретан )! Не зависимо дали го източва и долива, претака или както искаш му казвай, той няма срок на годност! Фреоните са на различни марки като се различават по чистота на продукта. Личното ми впечатление е, че най-добрите марки са на Ареком, Харп и Дюпонт. Проблемът при тебе може да идва дори от мръсен радиатор - кондензатор...
П.П. От началото на тази кодина със закон е забранено продаването и изполването на каквато и да е марка фреон в бутилки за еднократна употреба! Всичкият е наливен!
Благодаря за инфото и съвета !!!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни